quote:
Jij mag niet meelullen hier want je praat poep. Nog nooit in Amerika geweest dunkt me, als je denkt dat de koffie (bij bv Starbucks) daar in kleine bekers zit?quote:Op zondag 27 september 2009 19:47 schreef Janpietklaas het volgende:
Tamme mongool, gewone koffie zit wel in kleinere bekers.
Dit is een iced machiatto ofzo, meer het idee van een milk shake.
bandshirts met gaten zijn helemaal hipquote:Op zondag 27 september 2009 19:50 schreef ehqo. het volgende:
Wie is Mischa Barton en wat is er met haar shirt?
En daar graag een halve liter vanquote:
Ik vraag me eerder af wat er met haar hoofd gebeurd is.quote:Op zondag 27 september 2009 19:50 schreef ehqo. het volgende:
Wie is Mischa Barton en wat is er met haar shirt?
Precies, dat is zo op, als je ziet wat je zo drinkt.quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 19:59 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
WESE NOT LAIK COFFEE OKAI!??!?!?!111111111111111111111111 COFFE RZ TEH BADDEH!
Niet 100% marketing hè, er zijn zoveel smaakjes en extra's dat de 'koffie' daadwerkelijk lekkerder gevonden kan worden qua smaakbelevingquote:Op zondag 27 september 2009 20:01 schreef Florian_ het volgende:
Mensen die vinden dat Starbucks "de lekkerste koffie" heeft moeten een pijnlijke dood sterven. Marketing, bitches.
Joden hatende, complot denkende communist kun je a.u.b. weg buiten uit topics waar normale users reageren?quote:Op zondag 27 september 2009 20:03 schreef Salvad0R het volgende:
lekker de consumeerhoer uithangen bij de starbucks.
'quote:Op zondag 27 september 2009 20:10 schreef wakajawaka het volgende:
Die troep die mevrouw dringt heeft niks met koffie te maken.
Mensen die er altijd op letten of het logo wel verborgen blijftquote:Op zondag 27 september 2009 20:12 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die met het logo mooi naar voren gericht rond lopen.
En dat is erg omdat ?quote:Op zondag 27 september 2009 20:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
'Mensen' die meer dan 3 bekers per dag drinken!
Mensen die dat niet kunnenquote:Op zondag 27 september 2009 20:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
'Mensen' die meer dan 3 bekers per dag drinken!
ranje en rozijntjes zijn niet NORMAALquote:Op zondag 27 september 2009 20:26 schreef RickoKun het volgende:
En dan kom ik godverdomme bij elke andere vergadering op mien stage en dan bieden ze allemaal alleen maar koffie en thee aan.
Kom op zeg, wat is er mis met NORMAAL drinken
Koffie en thee zijn NORMAAL drinken hoor. Welkom in de grotemensenwereld.quote:Op zondag 27 september 2009 20:26 schreef RickoKun het volgende:
En dan kom ik godverdomme bij elke andere vergadering op mien stage en dan bieden ze allemaal alleen maar koffie en thee aan.
Kom op zeg, wat is er mis met NORMAAL drinken
Neen, Jus d'orange is normaal drinken. In koffie zit drugs en thee is voor laffe homo'squote:Op zondag 27 september 2009 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Koffie en thee zijn NORMAAL drinken hoor. Welkom in de grotemensenwereld.
quote:Op zondag 27 september 2009 19:46 schreef Appelknaller het volgende:
Dat is nou typisch Amerikaans, alles moet groot zijn.
Ook het begrotingstekort![]()
![]()
Maakt weinig uit, of het nu een halve liter cola of ijsthee is, lijkt me niet handig tijdens het winkelen.quote:Op zondag 27 september 2009 20:23 schreef Roi het volgende:
TS die niet ziet dat dat ijskoffie is_________
Wat zou je haar geven?quote:Op zondag 27 september 2009 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou haar wel geven trouwens.
Jus d'orange is voor gezondheids-freaks, normaal drinken is bierquote:Op zondag 27 september 2009 20:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Neen, Jus d'orange is normaal drinken. In koffie zit drugs en thee is voor laffe homo's
Ze hebben ook gewoon kleinere bekers hoor.quote:Op zondag 27 september 2009 19:50 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij mag niet meelullen hier want je praat poep. Nog nooit in Amerika geweest dunkt me, als je denkt dat de koffie (bij bv Starbucks) daar in kleine bekers zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |