Die van mij duurde langer, want ik stond in de filequote:
quote:Op zondag 27 september 2009 18:51 schreef CyclingGirl het volgende:
Het slaat echt nergens op, als ik niet kon rijden zou mijn instructrice mij ook nooit examen laten doen. Ik heb genoeg lessen gehad. Theorie in 1x met 1 fout gehaald. Maar toch die zenuwen.
Zenuwen.quote:Op zondag 27 september 2009 18:49 schreef CyclingGirl het volgende:
Waarom ga ik het niet halen dan?
Als je zakt kunnen ze nog wat extra lesjes rekenenquote:Op zondag 27 september 2009 18:51 schreef CyclingGirl het volgende:
Het slaat echt nergens op, als ik niet kon rijden zou mijn instructrice mij ook nooit examen laten doen. Ik heb genoeg lessen gehad. Theorie in 1x met 1 fout gehaald. Maar toch die zenuwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
De kans is er dat ik slaag dan kunnen ze het toch beter nog even rekken?quote:Op zondag 27 september 2009 21:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je zakt kunnen ze nog wat extra lesjes rekenen
Balen zeg!quote:Op maandag 28 september 2009 12:06 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou TS is weer terug. Ging wel aardig alleen er was een weg afgesloten wat werd aangegeven met 2 borden. 1 met het bord afgesloten over 350 meter en een met afgesloten 150 meter, ik dacht dus dat er na het bord 350 meter nog een straat was waar ik naar rechts kon gaan maar die was dus ook dicht wat resulteerde dat ik vlak voor een bocht moest gaan straatje keren. Niet echt een veilige situatie.
Verder liet ik nog een keer de richting te lang aan staan maar dat vond de examinator niet zo een probleem. Het was een dame overigens. Ik ben dus gezakt maar ik ga het gewoon nog een keer doen. Owja kijken enzo was allemaal goed.
Korte rokjes werkt alleen bij oudere mannen.quote:Op maandag 28 september 2009 12:06 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou TS is weer terug. Ging wel aardig alleen er was een weg afgesloten wat werd aangegeven met 2 borden. 1 met het bord afgesloten over 350 meter en een met afgesloten 150 meter, ik dacht dus dat er na het bord 350 meter nog een straat was waar ik naar rechts kon gaan maar die was dus ook dicht wat resulteerde dat ik vlak voor een bocht moest gaan straatje keren. Niet echt een veilige situatie.
Verder liet ik nog een keer de richting te lang aan staan maar dat vond de examinator niet zo een probleem. Het was een dame overigens. Ik ben dus gezakt maar ik ga het gewoon nog een keer doen. Owja kijken enzo was allemaal goed.
Ja dat lijkt me wel een goede optiequote:Op maandag 28 september 2009 12:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je weet nu hoe het is. Maar serieus, ik heb bij mijn examen Propanolol gebruikt. Je bent niet meer zenuwachtig. Je weet heus wel dat het belangrijk is maar je hebt geen "vlinder" in de buik, kramp of zweethanden meer.
Zeker op vrijdagmiddag... de examinator wil snel naar huisquote:Op maandag 28 september 2009 12:39 schreef Salatrel het volgende:
half uur? mijn rijexamen duurde 10 minutenen was nog geslaagd ook inmiddels wel 5,5 jaar geleden
Bach Rescue Remedy (van die druppeltjes) helpen ook goed tegen zenuwachtigheid.quote:Op maandag 28 september 2009 12:38 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel een goede optie
woensdagochtend 9 uurquote:Op maandag 28 september 2009 12:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zeker op vrijdagmiddag... de examinator wil snel naar huis
Jammer dat je gezakt bentquote:Op maandag 28 september 2009 12:06 schreef CyclingGirl het volgende:
Geluk moet je afdwingenquote:Op maandag 28 september 2009 12:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
woensdagochtend 9 uurdie vent was te laat
Kijk wel uit:quote:Op maandag 28 september 2009 12:38 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel een goede optie
Liever zakken van de zenuwen dan dood crashen van duizeligheidquote:4. Als ik propranolol gebruik, mag ik dan...
autorijden?
De eerste dagen dat u propranolol gebruikt, kunt u wat duizelig zijn. Dit komt doordat uw lichaam zich nog moet instellen op de lagere bloeddruk. Na enkele dagen is dat meestal weer over en is autorijden geen probleem.
Jup, http://en.wikipedia.org/wiki/Betting_poolquote:
oh ik dacht zon aspergestekerquote:Op maandag 28 september 2009 14:52 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Jup, http://en.wikipedia.org/wiki/Betting_pool
moet je er gewoon 1 nemen, en echt een paar uur van te voren, dan ben je op examen zelf alert genoeg.. en 2 is sowieso te veelquote:Op maandag 28 september 2009 15:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik dacht al een Pool? Zou die mij wel laten slagen dan?
Neuh Valdisper had ik a getest met lessen om te kijken hoe dat viel maar dat was echt niks hoor. Was super suf en nam teveel tijd voor alles LOL
Mwa ondanks dat ik gezakt ben heb ik er toch een goed gevoel over. Het was niet het hele examen 1 groot drama.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi, Ik heb alvast een auto voor je besteld
[ afbeelding ]
Kan je blijven trappen!
Het was een grapje, schat.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:08 schreef CyclingGirl het volgende:
Bier drinken voor rijles, neuh lijkt mij geen goed idee. Ik sta bij 1 bier al te dansen zeg maar hahaha. Heb je als je nooit drink dan is 1 al teveel.
Wat weet jij daar nou van.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:23 schreef Airlocker het volgende:
Falen voor je rijexamenBeter blijf jij lekker op het fietspad
Volgende keer slaag je zeker, je weet nu hoe het allemaal gaat. TS succes!quote:Op maandag 28 september 2009 12:06 schreef CyclingGirl het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2009 14:19 schreef Billy_Talent het volgende:
Tijd voor een pool
Na hoeveel keer slaagt TS?
1 keer: Kan dus niet meer he
2 keer: Billy_Talent
3 keer:
4 keer:
5 keer:
6 keer:
7 keer:
etc..
Kopieer dit lijstje en zet je nick achter jouw keuze!
De winnaar mag samen met TS de Alpe d'Huez beklimmen op de fiets
Wanneer gaan we?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:14 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
1e keer gezakt
2e keer geslaagd
Beetje over dreven om overal pillen voor in te nemen?quote:
Op de tandem?quote:Op maandag 28 september 2009 14:19 schreef Billy_Talent het volgende:
Tijd voor een pool
Na hoeveel keer slaagt TS?
1 keer: Kan dus niet meer he
2 keer: Billy_Talent
3 keer:
4 keer:
5 keer:
6 keer:
7 keer:
etc..
Kopieer dit lijstje en zet je nick achter jouw keuze!
De winnaar mag samen met TS de Alpe d'Huez beklimmen op de fiets
Alleen als jij voorop zitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |