Als dat het enige is waarvan ze bij jou gaan jeukenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:14 schreef Leppie7 het volgende:
klacht over klacht:
mijn ballen gaan jeuken van extra vrouwen achter het stuur
nee, zo treist is het ook weer niet gesteld, een wollen boxer wil ook wel eens wonderen doen op het gebied van jeuk hequote:Op donderdag 5 november 2009 14:16 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Als dat het enige is waarvan ze bij jou gaan jeuken
Wat ChickenMan zegtquote:Op donderdag 5 november 2009 14:26 schreef ChickenMan het volgende:
Afspraak maken.In welke paupergemeente woon jij?
Na Dordrecht stopte ik met lezen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:28 schreef CyclingGirl het volgende:
Dordrecht, maar ik heb nog eens gebeld en nu kon ik wel gewoon zonder afspraak naar binnen lopen. Dat ga ik dan ook doen vanavond. Het kan dan wel voorkomen dat ik er een uurtje zit maar goed het is voor een goed doel.
Ik spendeer mijn tijd wel eens in Sliedrecht.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:28 schreef CyclingGirl het volgende:
Dordrecht, maar ik heb nog eens gebeld en nu kon ik wel gewoon zonder afspraak naar binnen lopen. Dat ga ik dan ook doen vanavond. Het kan dan wel voorkomen dat ik er een uurtje zit maar goed het is voor een goed doel.
1e keer gezaktquote:Op donderdag 5 november 2009 15:31 schreef Billy_Talent het volgende:
Na hoeveel keer ben je nou geslaagd dan?
Op de fiets of in de auto?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:31 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik spendeer mijn tijd wel eens in Sliedrecht.
Zal ik eens langskomen? Kunnen we lekker rijden.
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:54 schreef Biancavia het volgende:
In mijn tijd ging je gewoon direct vanuit het CBR door naar het gemeentehuis en dan terug naar huis in de auto van je vader met je moeder aan de passagierskant die zich nerveus tegen de stoel aan drukte.
Spijtig.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:17 schreef CyclingGirl het volgende:
Nee sorry daar rijd ik alleen maar met mijn verloofde
Inderdaad, dat dus.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:54 schreef Biancavia het volgende:
In mijn tijd ging je gewoon direct vanuit het CBR door naar het gemeentehuis en dan terug naar huis in de auto van je vader met je moeder aan de passagierskant die zich nerveus tegen de stoel aan drukte.
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, dat dus.
Gewoon je praktijk halen, kreeg je een papiertje mee. Dat samen met je papiertje van je theorie gelijk meenemen naarh et gemeentehuis. en dezelfde dag had je al je rijbewijs.
Belachelijk omslachtig gedoe tegenwoordig dan.
maar je hebt wel een mooi klein pasjequote:Op donderdag 5 november 2009 19:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, dat dus.
Gewoon je praktijk halen, kreeg je een papiertje mee. Dat samen met je papiertje van je theorie gelijk meenemen naarh et gemeentehuis. en dezelfde dag had je al je rijbewijs.
Belachelijk omslachtig gedoe tegenwoordig dan.
Dat betwijfel ik als je daar naarbinnen fietst maar goedquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:49 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou gisteren toch maar even het standskantoor ingefietst. Ik was binnen een half uur geholpen en mag het roze pasje komende donderdag afhalen.
Ja dat zeg ik, maar het kan toch moeilijk andersom zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:12 schreef CyclingGirl het volgende:
Er staat idd aanvragen en ophalen
eerst aanvragen
dan ophalen
Nou ik had het stadskantoor dus gebeld en die dame aan de andere kant van de lijn zei dus dat ik een afspraak moest maken. Dat hoefde uiteindelijk dus niet perse maar goed. Daar kwam ik pas later achter. Ik kom niet dagelijks in het stadskantoor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik als je daar naarbinnen fietst maar goed
Hier is mijn ervaring met het ophalen en aanvragen van het rijbewijs:
- Ik ging naar het gemeentehuis en wachtte op mijn beurt
- Ik vroeg mijn rijbewijs aan en overhandigde mijn pasfoto
- Een week later ging ik weer naar het gemeentehuis en wachtte op mijn beurt
- Ik nam mijn rijbewijs in ontvangst
Waarom moet jij er zo moeilijk voor doen terwijl het bij mij heel makkelijk was
En dan nog maar te zwijgen van wat het allemaal kost die onzin!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:14 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou ik had het stadskantoor dus gebeld en die dame aan de andere kant van de lijn zei dus dat ik een afspraak moest maken. Dat hoefde uiteindelijk dus niet perse maar goed. Daar kwam ik pas later achter. Ik kom niet dagelijks in het stadskantoor.
Wat wel weer jammer is dat je daar dan weer op je beurt zit te wachten en mensen in de rij bij het pasfoto automaat ziet staan omdat ze een foute pasfoto hadden of helemaal geen pasfoto en dan toch nog proberen je paspoort of rijbewijs aan te vragen.
Hebben ze bij jou een pasfoto automaat?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:14 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou ik had het stadskantoor dus gebeld en die dame aan de andere kant van de lijn zei dus dat ik een afspraak moest maken. Dat hoefde uiteindelijk dus niet perse maar goed. Daar kwam ik pas later achter. Ik kom niet dagelijks in het stadskantoor.
Wat wel weer jammer is dat je daar dan weer op je beurt zit te wachten en mensen in de rij bij het pasfoto automaat ziet staan omdat ze een foute pasfoto hadden of helemaal geen pasfoto en dan toch nog proberen je paspoort of rijbewijs aan te vragen.
Nou idd ben je eindelijk klaar met geld uitgeven aan lessen, theorieboeken, theorie examen en examens. Mag je nog een keer ¤53.20 betalen voor dat papiertje en dan reken ik de kosten voor de pasfoto's niet mee.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:16 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
En dan nog maar te zwijgen van wat het allemaal kost die onzin!
Mag ik een kusje van jou?
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:18 schreef classpc het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou een pasfoto automaat?
Owkee:), en het kusje dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:21 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou idd ben je eindelijk klaar met geld uitgeven aan lessen, theorieboeken, theorie examen en examens. Mag je nog een keer ¤53.20 betalen voor dat papiertje en dan reken ik de kosten voor de pasfoto's niet mee.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |