abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73870477
Goede cijfers voor GTA: Chinatown Wars

http://www.eurogamer.net/(...)town-wars-psp-review
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Moderator dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:42:05 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73874066
IGN zal er wel weer van moeten huiluh
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_73874865
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:41 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

hoezo dat, FIFA 09 op de PSP had ook gewoon transfers....
transfermarkt wel wat brakker, je kan niet meer de gehele lijst ineens ophalen (als je bijvoorbeeld op aanvaller van 85+ zoekt)
dit moet je nu per competitie doen...
ik bedoelde dat alleen transfers zijn ge-update.

Dus Ronaldo bij real etc.

voor de rest kon ik bar weinig veranderingen ontdekken.
ja...als je spelers ofside lopen dat je een vlaggetje ziet, dat je hem niet moet aanspelen, da's wel handig.

maar voor de rest...graphics etc. percies hetzelfde.
r0bin's freenas server, sponsored by Petturik's 100 mbit card.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:39:05 #129
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73889936
According to Australian paper The Age, a source with access to official GfK sales figures divulged that the PSPgo sold fewer than 1,000 units in its first full week on sale in the territory.

http://kotaku.com/5385598/slow-pspgo-sales-in-australia
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_73906784
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:39 schreef Chocobo het volgende:
According to Australian paper The Age, a source with access to official GfK sales figures divulged that the PSPgo sold fewer than 1,000 units in its first full week on sale in the territory.

http://kotaku.com/5385598/slow-pspgo-sales-in-australia
Fail
  woensdag 21 oktober 2009 @ 10:38:52 #131
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73906812
Australie. Duh. 1000 units is dan nog best goed.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_73925785
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:36 schreef RaymanNL het volgende:
Is er nog een beetje een hype voor Little Big Planet PSP De game komt over een maandje al uit en het lijkt mij toch wel een ideale handheld game al hoop ik dat je in de PSP variant niet in de diepte kun lopen (dus niet een stapje voor uit, of achteruit) maar gewoon lopen in 1 lijn, zoals Mario Bros

[ afbeelding ]
Ik heb best wel zin in Little Big Planet eigenlijk voor de PSP. Heb net ook wat filmpjes van Chinatown wars gekeken en dat ziet er toch ook wel erg vermakelijk uit hoor.
pi_73928495
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 20:15 schreef Darkzell het volgende:

[..]

Ik heb best wel zin in Little Big Planet eigenlijk voor de PSP. Heb net ook wat filmpjes van Chinatown wars gekeken en dat ziet er toch ook wel erg vermakelijk uit hoor.
Hij is al uitgelekt...
Dus mensen met CFW kunnen hem al spelen
pi_73928828
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:36 schreef RaymanNL het volgende:
Is er nog een beetje een hype voor Little Big Planet PSP De game komt over een maandje al uit en het lijkt mij toch wel een ideale handheld game al hoop ik dat je in de PSP variant niet in de diepte kun lopen (dus niet een stapje voor uit, of achteruit) maar gewoon lopen in 1 lijn, zoals Mario Bros

[ afbeelding ]
Ik wil 'm hebben
Tap tap tap
pi_73959193
PlayStation Store krijgt de wekelijkse update
* Syndicate Wars (PSone Classic) (£2.39/¤2.99)

Hell yeah!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:56:59 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_74009803
quote:
Atlus Releases Digital Download Versions Of PSP Classics Via PlayStation Network
Is that Hammerin' Hero in your pants or are you just happy to see me?
October 23, 2009 - IRVINE, CALIFORNIA - Atlus U.S.A., Inc. today broke from its supposed practice of undersupplying the retail channel and guffawing as fans desperately scramble to find one of only dozens of copies of a game by releasing a number of titles from its PSP (PlayStation Portable) system library via PlayStation Network: Crimson Gem Saga, Hammerin' Hero, Yggdra Union, Steambot Chronicles Battle Tournament, R-Type Command, and Riviera: The Promised Land. As digital downloads, the games no longer threaten fans with feelings of guilt and remorse for not pre-ordering or purchasing at launch, and instead now allow for pajama-clad living room shopping from an unlimited inventory.

"We've finally reached a point where, according to our physicians, any further laughing at our masterfully executed plan of never making enough copies of our games for everyone poses risks to our health," admitted Aram Jabbari, Manager of PR and Sales at Atlus. "In order to prevent illness, and because, hey, sometimes you just want to change things up, we're very pleased to offer PSP system classics via digital download. It may mean that we'll have to shut down our numerous online auction accounts, as we won't be able to hoard large quantities of our hard-to-find games and then slowly trickle them out at obscenely high prices anymore, but the end result will be better for everyone."

The Atlus PSP system legacy titles now available for digital download cover a broad range of genres, so whatever your fancy, there's something to strike it. If you prefer action-packed platforming, you'll love Hammerin' Hero (LINK). If you're more into hot-and-heavy mech-on-mech action, then Steambot Chronicles Battle Tournament (LINK) is right up your alley. Crimson Gem Saga (LINK) offers classic RPG fans with an epic adventure laced with interesting characters and witty dialogue. Riviera: The Promised Land (LINK) provides a unique take on the JRPG and an immersive story about a war between gods and demons, while strategy fans are sure to enjoy the deep, rewarding gameplay of Yggdra Union (LINK) and R-Type Command (LINK).

Visit PlayStation Store and pick up an Atlus classic for your PSP system today!

About Atlus U.S.A., Inc.
Located in Irvine, California and founded in 1991, Atlus U.S.A., Inc. is renowned for its proud tradition of publishing exceptional role-playing games with strong niche appeal. The Atlus library of critically acclaimed video games includes Odin Sphere, the Trauma Center series, and the award-winning Shin Megami Tensei series. For more information, visit http://www.atlus.com.

For breaking news, special promotions, insider info, and more, visit http://www.atlus.com/faithful to join the ranks of the Atlus Faithful!

Twitter: www.twitter.com/AtlusUSA

Facebook Page: www.atlus.com/facebook
ghehehe dat commentaar van die persman

wel goed nieuws iig, ik heb alleen Ygddra´s Union te pakken kunnen krijgen tot nu toe maar die vind ik echt wel tof!!!
soort Advance Wars maar dan ingewikkeldr en moeilijk
pi_74012675
GTA Chinatown Wars PSP kreeg van IGN een 9,3!
Ziet er ook een stuk beter uit dan de DS versie natuurlijk (en er zijn dacht ik ook wat extra dingen).
  Moderator dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:06:26 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_74127729
Chinatown wars is vet cool!!!!

moet alleen nog wennen aan de oldschool gta gameplay maar er zit echt een tof sfeertje in en het is bloedmooi ... en druk

kocht het via de store (kleine 600 mb) met een psnetwerk kaart
35 euro en op het maar gelijk op te maken scoorde ik ook final fantasy 7 voor 10 euro en command and conquer voor 5 euro van de psone classics

ik ben best tevreden
pi_74147742
35,- kost GTA op PSN? :S Heb hem boxed voor 29,95 bij de MM gehaald.

Wel een ontzettend leuke game

Speelt iemand hier trouwens FM10 Handheld (30/10 uit) of Undead Knights (hack&slash)? Beide aanraders!
  Moderator donderdag 29 oktober 2009 @ 02:16:23 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_74174793
ja ik zag hem idd voor 30 euro bij de mediamarkt liggen vandaag

ik zou pissig zijn maar het is die 35 euro meer dan waard
pi_74175530
focking duur als je d'r over denkt. 30 euro vragen voor een spel met GTA 2 graphics!

volgens mij is het gewoon gta 2 maar dan geport naar de psp, top down een paar graden gekanteld en missies een beetje veranderd.

BOEEEEH ik trek em wel van de torrent.

ik zie nauwelijks verschil
  Moderator donderdag 29 oktober 2009 @ 08:32:47 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_74175943
lol, no fucking way, zeg dan dat je gewoon geen geld hebt

die 2 screenshots lijken niet eens op elkaar en in beweging verschilt het nog sterker

gta2

gta chinatown wars

gewoon gta2 met meer bloom ... erm ik bedoel met een gekanteld perspectief ja
de engine uit gta2 kun je helemaal niet een paar graden kantelen want dan werken al die sprites niet meer, kun je net zo goed een nieuwe engine bouwen
pi_74179492
psp kan makkelijk 3-D aan. Vice city en liberty city stories bijvoorbeeld...en waar komen ze mee als vervolg....een halfbakken topdown die op de DS nog goed draait (okay graphics op psp zijn beter, maar toch..)

Sommige minigames lijken ook verdacht veel op DS mini games....

ti's gewoon makkelijk cashen wat rockstar doet..

ze hadden een san andreas stories moeten maken in 3-D 3rd person en niet teruggrijpen naar topdown 2D van 10 jaar geleden.
pi_74188150
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 11:05 schreef r0binhood het volgende:
psp kan makkelijk 3-D aan. Vice city en liberty city stories bijvoorbeeld...en waar komen ze mee als vervolg....een halfbakken topdown die op de DS nog goed draait (okay graphics op psp zijn beter, maar toch..)

Sommige minigames lijken ook verdacht veel op DS mini games....

ti's gewoon makkelijk cashen wat rockstar doet..

ze hadden een san andreas stories moeten maken in 3-D 3rd person en niet teruggrijpen naar topdown 2D van 10 jaar geleden.
Ik geef je gelijk dat ze een 3D versie hadden moeten maken, maar dat neemt niet weg dat GTA Chinatown Wars gewoon een goede games is.
  Moderator donderdag 29 oktober 2009 @ 16:02:12 #145
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_74190668
het is 3d slimmerikjes

net als de DS versie trouwens
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:01:00 #146
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74195283
WTF die DSXLL
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:03:13 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74195353
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
WTF die DSXLL
Knal er een FF logo op en je gaat 'm persoonlijk ophalen bij Iwata.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:11:52 #148
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74195622
ja dan wel

Alleen gaat mijn vriendin dan der roze ds missen
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_74199467
Waarschijnlijk een n00b-vraag hoor, maar kun je de PSP ook anders opladen dan met de lader die erbij zat? Ik vind dat toch wel zo'n enorm lomp kl*teding .
Tap tap tap
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:06:55 #150
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74199536
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:04 schreef CherryLips het volgende:
Waarschijnlijk een n00b-vraag hoor, maar kun je de PSP ook anders opladen dan met de lader die erbij zat? Ik vind dat toch wel zo'n enorm lomp kl*teding .
Volgens mij kan het ook met de USB kabel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')