abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 september 2009 @ 08:32:06 #251
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_73232520
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:51 schreef yyentle het volgende:

[..]

Er bestaan echt geen contracten waarin staat dat als je geslagen wordt, je geen aangifte mag doen.

Wat zijn dat voor wereldvreemde ideeen?
Jij dacht echt dat iedereen die geduwd of geslagen wordt in de horeca aangifte doet?

Over wereldvreemd gesproken. Er is een hele hoop tussen niet gebeurd en aangifte. Als er geen aangifte is, betekent dat absoluut niet dat er niets gebeurd is.

Dat de baas van Nieuwspoort zich ermee bemoeid heeft en er een bemiddelaar bij moest komen geeft wel aan dat er iets is gebeurd, nietwaar?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_73232688
Dit topic is net als de Laura Dekker reeks... enkel speculaties!

De ene kant is er heilig van overtuigd dat er geweld is gebruikt, de andere kant niet.

Verder gebeurt er feitelijk niets. Wat een ophef overigens, wat eng, een politicus die ook een mens blijkt
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 30 september 2009 @ 09:18:14 #253
798 voyeur
bemoeit zich
pi_73233295
Nou ze hebben Nieuwspoort mooi te grazen genomenn. In plaats van de te verwachten 27 beschonken kamerleden die de omzet flink zouden kunnen opkrikken heeft de PVV nu wraak genomen. Het naborrelelen gebeurt voortaan in een ander cafe.

IWilders neemt genoegen met de verklaring van Brinkman. ‘Dit had niet mogen gebeuren. Daarover is de fractie glashelder’, zei Wilders. Hij houdt desondanks alle vertrouwen in Brinkman en vindt dat hij zijn werk nog steeds geloofwaardig kan doen. ‘Hij drinkt niets meer. We gaan knokken voor een beter Nederland met de PVV, inclusief Brinkman.’
Here we are now, entertain us.
pi_73233693
quote:
Op woensdag 30 september 2009 08:45 schreef Dragorius het volgende:
Verder gebeurt er feitelijk niets. Wat een ophef overigens, wat eng, een politicus die ook een mens blijkt
Ook een mens blijkt? Ram jij ook barmannen in elkaar als je geen drank meer krijgt? (Ervan uitgaande dat hij daadwerkelijk heeft geslagen)
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73233845
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook een mens blijkt? Ram jij ook barmannen in elkaar als je geen drank meer krijgt? (Ervan uitgaande dat hij daadwerkelijk heeft geslagen)
Jij gaat ervanuit dat hij geslagen heeft, ik ga uit van vaagheden en "gewone" misdraging.

Wat is het punt? Reageerde men maar eens zo fel als het weer eens straattuig betrof dat iemand berooft / in elkaar ramt. Nee, dan worden alle "verzoeningsmogelijkheden" gezocht maar nu moet deze man geridiculiseerd worden. Beetje krom
Mr. Prolapse 2009
pi_73233970
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:45 schreef Dragorius het volgende:
Wat is het punt? Reageerde men maar eens zo fel als het weer eens straattuig betrof dat iemand berooft / in elkaar ramt. Nee, dan worden alle "verzoeningsmogelijkheden" gezocht maar nu moet deze man geridiculiseerd worden. Beetje krom
Komt hij weer aan hoor met zn calimero-complex. Is een beetje PVV-eigen. Volgens mij krijgen de straatterroristen toch vaak zat een veeg uit de pan van ons en van de beleidsmakers. Die zogenaamde verzoeningsmaatregelen waar jij over rept is gewoon een poging het tij te keren. Dat deze aanpak niet succesvol blijkt, is dan weer een ander verhaal.

Maar je moet niet doen alsof Brinkman echt keihard aan de schandpaal wordt genageld, want hij komt er heel goed vanaf.
pi_73234011
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Komt hij weer aan hoor met zn calimero-complex. Is een beetje PVV-eigen.
Dat kan maar ik heb geen (persoonlijke) band met de PVV whatsoever
quote:
Volgens mij krijgen de straatterroristen toch vaak zat een veeg uit de pan van ons en van de beleidsmakers. Die zogenaamde verzoeningsmaatregelen waar jij over rept is gewoon een poging het tij te keren. Dat deze aanpak niet succesvol blijkt, is dan weer een ander verhaal.
Veeg uit de pan? Zoals die "aanpak" van dealers?
quote:
Maar je moet niet doen alsof Brinkman echt keihard aan de schandpaal wordt genageld, want hij komt er heel goed vanaf.
Heel goed vanaf? De man heeft een drankprobleem, heeft dat openlijk (moeten) toegeven..dat vind ik nogal wat !
Mr. Prolapse 2009
pi_73234135
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:53 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat kan maar ik heb geen (persoonlijke) band met de PVV whatsoever
Gelukkig maar
quote:
Veeg uit de pan? Zoals die "aanpak" van dealers?
Een verbale veeg uit de pan. Hero heeft toch ook geen proces aan zn broek gekregen, of wel dan? Ik bedoel dat het straattuig op FOK! regelmatig met de grond gelijk wordt gemaakt (terecht overigen). Terwijl heel veel users in de bres springen voor Brinkman. Dat zie ik men niet doen voor de straatschoffies (nogmaals: terecht)
quote:
Heel goed vanaf? De man heeft een drankprobleem, heeft dat openlijk (moeten) toegeven..dat vind ik nogal wat !
Daar kiest hij toch zelf voor. Was een verdomd slimme actie van Geert, kan niet anders zeggen.
pi_73234317
Daarom zie ik het probleem niet, waarom dit zo "breed" uitgemeten wordt overal, terwijl er dagelijks veel zwaardere vergrijpen op grotere schaal plaatsvinden. Maar goed, da's mijn bescheiden mening

Overigens zijn PVV stemmers evengoed mensen net als SP stemmers...
Mr. Prolapse 2009
pi_73234437
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:05 schreef Dragorius het volgende:
Daarom zie ik het probleem niet, waarom dit zo "breed" uitgemeten wordt overal, terwijl er dagelijks veel zwaardere vergrijpen op grotere schaal plaatsvinden. Maar goed, da's mijn bescheiden mening
Ten eerste valt dat het nog wel met dat breed uitmeten. De laatste publicatie betreffende dit onderwerp zijn door ome Geert geinitieerd. Ten tweede: Brinkman is een publiek figuur, een volksvertegenwoordiger. Dan is het natuurlijk niet zo vreemd dat er uitgebreid aandacht aan wordt besteed.
quote:
Overigens zijn PVV stemmers evengoed mensen net als SP stemmers...
Echt? Het overgrote deel van mijn vriendenkring staat achter de PVV, dus het valt nog wel met mijn PVV'er-haat. Dat betekent echter niet dat ik het eens ben met de standpunten van Geert en de zijnen.
  woensdag 30 september 2009 @ 10:10:37 #261
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_73234440
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:05 schreef Dragorius het volgende:
Omdat dit een politicus is die met veel bombarie aankondigt die vergrijpen te gaan aanpakken met keiharde straffen. Dan steek je je kop wel heel diep in het zand, wanneer je dan niet begrijpt dat het breed uitgemeten wordt als diezelfde politicus zélf zich niet weet te beheersen en over de schreef gaat (in het midden gelaten of hij heeft geslagen, geïntimideerd of zich zonder toestemming achter de bar begaf).

Maar uitdrukkingen als 'de pot verwijt de ketel' en de 'een betere wereld begint bij jezelf' zijn je blijkbaar vreemd.
pi_73234522
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_73234545
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:10 schreef Pool het volgende:

[..]

Omdat dit een politicus is die met veel bombarie aankondigt die vergrijpen te gaan aanpakken met keiharde straffen. Dan steek je je kop wel heel diep in het zand, wanneer je dan niet begrijpt dat het breed uitgemeten wordt als diezelfde politicus zélf zich niet weet te beheersen en over de schreef gaat (in het midden gelaten of hij heeft geslagen, geïntimideerd of zich zonder toestemming achter de bar begaf).

Maar uitdrukkingen als 'de pot verwijt de ketel' en de 'een betere wereld begint bij jezelf' zijn je blijkbaar vreemd.
Ach welnee, al die boe-roepers gaan nu al uit van een handgemeen. Intimidatie is natuurlijk ook niet normaal of goed te praten maar ik heb gewoon het gevoel dat men het vooral ziet als een kans om op de PVV zelf te springen.

Maar goed, da's mijn mening, vanaf de zijlijn
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 30 september 2009 @ 10:20:12 #264
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_73234675
Tuurlijk is het geen groot misdrijf.

Zoals ik het ook niet zo'n probleem vind als iemand een paar aftrekposten verzint voor de belasting. Het wordt alleen een ander verhaal als diegene net aangekondigd heeft dat ie belastingfraude keihard wil gaan aanpakken.
pi_73234720
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Tuurlijk is het geen groot misdrijf.

Er is uberhaupt geen aantoonbaar misdrijf gepleegd
Mr. Prolapse 2009
pi_73234853
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:22 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Er is uberhaupt geen aantoonbaar misdrijf gepleegd
Dus jij gaat er klakkeloos vanuit dat de barman ligt en Hero (alcoholist nota bene) de waarheid spreekt?
pi_73234939
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus jij gaat er klakkeloos vanuit dat de barman ligt en Hero (alcoholist nota bene) de waarheid spreekt?
Er is geen aangifte, dus geen aantoonbaar misdrijf. Zo simpel, nietwaar?
Mr. Prolapse 2009
pi_73235029
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Shit, je hebt gelijk. Toch blijf ik Brinkman een grote klootzak vinden, goed?
pi_73235033
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dronken mensen spreken ALTIJD de waarheid.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_73235055
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Shit, je hebt gelijk. Toch blijf ik Brinkman een grote klootzak vinden, goed?
Oh dat mag uiteraard Ik praat wat er uberhaupt gebeurd is ook niet goed Maar een misdrijf is nogal een claim
Mr. Prolapse 2009
pi_73235118
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dronken mensen spreken ALTIJD de waarheid.
Achteraf niet
  woensdag 30 september 2009 @ 10:40:18 #272
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_73235225
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Net zoals er bij al die mannen die hun vrouw slaan en waarbij de vrouw geen aangifte doet geen aantoonbaar misdrijf is en er dus ook geen probleem is. Dat bedoel je?
pi_73235291
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:40 schreef Pool het volgende:

[..]

Net zoals er bij al die mannen die hun vrouw slaan en waarbij de vrouw geen aangifte doet geen aantoonbaar misdrijf is en er dus ook geen probleem is. Dat bedoel je?

Jij was er dus bij, toen hij "iemand zou hebben geslagen" ? Leuke vergelijking overigens

Zolang er geen aangifte is, is er geen misdrijf, hoe krom het ook mag zijn.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 30 september 2009 @ 10:44:43 #274
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73235354
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:42 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Jij was er dus bij, toen hij "iemand zou hebben geslagen" ? Leuke vergelijking overigens

Ja, leg het Pool ff uit, volgens mij weet hij heel niet hoe dat werkt allemaal, met die juridische regeltjes enzo.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
  woensdag 30 september 2009 @ 10:44:56 #275
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_73235361
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:42 schreef Dragorius het volgende:

Wat een onzin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')