Oh ja? Nou, mooi voor je! Kun je leuke dingen mee doen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
In dat geval ik heb nog 165 euro aan irischeques en 200 euro aan dinercheques.
Echt, misschien moet ik ze dan toch maar houdenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ja? Nou, mooi voor je! Kun je leuke dingen mee doen.
Ik had de deal anders met open armen aangenomen..quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ja? Nou, mooi voor je! Kun je leuke dingen mee doen.
ik bied 5 euroquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:18 schreef Bart het volgende:
Even spammen: [TK] Cadeaubon Van Leest t.w.v. 20 euro
"Ik" heb gewoon een abonnementquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik had de deal anders met open armen aangenomen..![]()
Maar nog beter nieuws:
Tijdelijk gratis Eredivisie Live voor klanten Ziggo
Tja, ik wil niet voor niets van die bon af. Maar 5 euro is me iets te magerquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik bied 5 euro
van leest, FRS
"Ik" betaal er niets voorquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
"Ik" heb gewoon een abonnement
Echt nog nergens last van gehad. Kan me niet herinneren dat er telefoon, internet of TV wel eens is uitgevallenquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:14 schreef koei het volgende:
Nouja, die maand dat ik Ziggo heb gehad sneeuwde het wel erg veel
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik had de deal anders met open armen aangenomen..![]()
Maar nog beter nieuws:
Tijdelijk gratis Eredivisie Live voor klanten Ziggo
quote:Kan ik Eredivisie Live ook in HD (high definition) ontvangen?
Er zijn vooralsnog geen uitzendingen in HD (high definition) op Eredivisie Live.
Ja dat moet wel als VBL Moderator...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee niet in HD.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Is dat in HD?
[..]
Ja dat moet wel als VBL Moderator...
Donequote:
Zelfde heb ik met UPC. Alleen in het begin was er soms uitval.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Echt nog nergens last van gehad. Kan me niet herinneren dat er telefoon, internet of TV wel eens is uitgevallen
Misschien een nieuwe TV kopen??
Pas maar op dat je niet gesnaaid wordt door een modquote:
Ik ga gewoon naar de wedstrijden toe die ik interessant vindquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |