"Ik" heb gewoon een abonnementquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik had de deal anders met open armen aangenomen..![]()
Maar nog beter nieuws:
Tijdelijk gratis Eredivisie Live voor klanten Ziggo
Tja, ik wil niet voor niets van die bon af. Maar 5 euro is me iets te magerquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik bied 5 euro
van leest, FRS
"Ik" betaal er niets voorquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
"Ik" heb gewoon een abonnement
Echt nog nergens last van gehad. Kan me niet herinneren dat er telefoon, internet of TV wel eens is uitgevallenquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:14 schreef koei het volgende:
Nouja, die maand dat ik Ziggo heb gehad sneeuwde het wel erg veel
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik had de deal anders met open armen aangenomen..![]()
Maar nog beter nieuws:
Tijdelijk gratis Eredivisie Live voor klanten Ziggo
quote:Kan ik Eredivisie Live ook in HD (high definition) ontvangen?
Er zijn vooralsnog geen uitzendingen in HD (high definition) op Eredivisie Live.
Ja dat moet wel als VBL Moderator...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee niet in HD.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Is dat in HD?
[..]
Ja dat moet wel als VBL Moderator...
Donequote:
Zelfde heb ik met UPC. Alleen in het begin was er soms uitval.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Echt nog nergens last van gehad. Kan me niet herinneren dat er telefoon, internet of TV wel eens is uitgevallen
Misschien een nieuwe TV kopen??
Pas maar op dat je niet gesnaaid wordt door een modquote:
Ik ga gewoon naar de wedstrijden toe die ik interessant vindquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heerlijk is dat spelquote:Op woensdag 30 september 2009 07:37 schreef FJD het volgende:
Trials HD op Xbox![]()
Wat een achterlijk moeilijk maar leuk spel is dat zeg
Mwoah ik wacht wel op L4D2quote:Op woensdag 30 september 2009 07:51 schreef Keltie het volgende:
Heerlijk is dat spel
Zombie Apocalypse is een leuke multiplayer game
quote:Op woensdag 30 september 2009 08:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Modern Warfare 2
Maar eerst morgen vandaag FIFA 10
Ook goedquote:
Gistermiddag vrij geweest dus even langs de lokale gameboer gereden. Die had'em nog niet binnen, zei hij, en anders mocht'ie er toch nog niets mee doenquote:Op woensdag 30 september 2009 08:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook goedVandaag wordt mijn nieuwe laptop bezorgd en moet ik nog een hoop voor mijn studie doen
Morgen moet ik om 10:00 uur op school zijn, daarvoor rij ik langs de MediaMarkt aldaar om FIFA 10 aan te schaffen
Je hebt toch geen Xbox Livequote:Op woensdag 30 september 2009 08:43 schreef ursel het volgende:
Ja, maar dan zit ik straks met mijn FIFA09
Vrees t ergste voor jequote:Op woensdag 30 september 2009 09:08 schreef ursel het volgende:
Oe.. Zorg ik ervoor dat ik uhm volgende week heb...
Kan ik Raffie weer eens ownen
Laat z'n vrouwtje het maar niet horenquote:Op woensdag 30 september 2009 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lees ik nu dat ursel FIFA 10 EN Xbox Live Gold gaat aanschaffen?
Waar lees jij dat ik FIFA10 ga halen??quote:Op woensdag 30 september 2009 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lees ik nu dat ursel FIFA 10 EN Xbox Live Gold gaat aanschaffen?
Ohnee, die haal jij als FIFA 11 uitkomtquote:Op woensdag 30 september 2009 09:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik FIFA10 ga halen??
Maar gewoon een vraag he. Wat is voor jou de meerwaarde aan 10 boven 9 om daar zoveel geld voor neer te leggen?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ohnee, die haal jij als FIFA 11 uitkomt
Denk dat als je FIFA 10 niet haalt, het weinig online gamen tegen je geliefde BoF!'ers wordt
Daar gaan we natuurlijk pas achterkomen nadat de volledige versie uitgebreid gespeeld is.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar gewoon een vraag he. Wat is voor jou de meerwaarde aan 10 boven 9 om daar zoveel geld voor neer te leggen?
quote:Yeah de namen van de spelers zijn geupdate![]()
quote:Maar verder qua spelbeleving vind ik het nou niet bepaald een groot verschil tussen die 2. (Maar goed, dat kan ook aan mijn kwaliteiten liggen..)
Wat Keltie zegt maar zoiezo het 360 graden bewegen! Speel de demo van FIFA 10 maar eens en daarna FIFA 09, dan merk je direct dat dat echt geweldig is, je hebt zoveel meer opties omdat je dus in principe alle kanten op kunt passen en schieten. In FIFA 09 kon je maar 8 kanten op passen en schieten.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar gewoon een vraag he. Wat is voor jou de meerwaarde aan 10 boven 9 om daar zoveel geld voor neer te leggen?
Yeah de namen van de spelers zijn geupdate![]()
Maar verder qua spelbeleving vind ik het nou niet bepaald een groot verschil tussen die 2. (Maar goed, dat kan ook aan mijn kwaliteiten liggen..)
Mja, dat is toch wat we van het weekend gespeeld hadden??quote:Op woensdag 30 september 2009 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat Keltie zegt maar zoiezo het 360 graden bewegen! Speel de demo van FIFA 10 maar eens en daarna FIFA 09, dan merk je direct dat dat echt geweldig is, je hebt zoveel meer opties omdat je dus in principe alle kanten op kunt passen en schieten. In FIFA 09 kon je maar 8 kanten op passen en schieten.
Daarnaast koop ik FIFA zoiezo wel, moet wel up to date blijven natuurlijk![]()
Je moet je ondertitel nog ff aanpassenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hmm, vond de start gisteren beter
Nu gaat het over FIFA
had deze reactie al een uur staan, maar was vergeten op invoeren te klikken... Helaas is de reactie nog wel actueel
Oh en ik heb echt met verbazing dat stukje van die sex bracelets gelezen. Echt absurd gewoon...
Want?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Je moet je ondertitel nog ff aanpassen
Frank heeft toen zoveel doelpunten gezien dat hij nu denkt dat t makkelijker is gewordenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:49 schreef ursel het volgende:
Mja, dat is toch wat we van het weekend gespeeld hadden??
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Want?
Volgens mij staan er geen onwaarheden in.
In het overall klassement wel, in het klassement van 2008 nietquote:2de in de Tour de BoF!
Maar gewoon een vraag he. Wat is voor jou de meerwaarde aan deze boven de vorige om daar zoveel geld voor neer te leggen?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:58 schreef staticdata het volgende:
Nieuwe album van Muse is ook ff wennen zeg.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |