Welke van de 16?quote:
quote:
als we ja zeggen, gaan we dan weer terug naar GAM?quote:Op zondag 27 september 2009 16:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
spelen jullie eigenlijk nog?
Als we ja zeggen, schop jij ons dan terug naar GAM?quote:Op zondag 27 september 2009 16:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
spelen jullie eigenlijk nog?
Lijkt me verstandig, je hebt toch een beetje een voorbeeld functiequote:
zit me niet zo na te praten.quote:Op zondag 27 september 2009 16:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Als we ja zeggen, schop jij ons dan terug naar GAM?
quote:Op zondag 27 september 2009 16:50 schreef ursel het volgende:
[..]
als we ja zeggen, gaan we dan weer terug naar GAM?
Neequote:Op zondag 27 september 2009 16:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Als we ja zeggen, schop jij ons dan terug naar GAM?
In dat geval drinken we gewoon bier met z'n allenquote:
Klagen over BF2 kan in GAMquote:Op zondag 27 september 2009 17:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fuckers!
Heb ik het net weer helemaol geinstalliert
kutvolk!quote:
is het je gelukt?quote:Op zondag 27 september 2009 17:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fuckers!
duhhquote:
Biertje?quote:Op zondag 27 september 2009 17:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
kutvolk!
lekker!quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 17:54 schreef koei het volgende:
Hoe is het bierproeven gegaan? Heeft er nog iemand gewonnen of ging dat niet om de winst?
quote:Op zondag 27 september 2009 18:09 schreef jpjedi het volgende:
Zojuist zag ik een feyenooit sjaaltje over de schutting hangen![]()
Mooi fikkie gestookt eronder en de buurman geroepen.
lies riep brand en 2 buren kwamen erop af. De sjaal was op tijd weg helaas. Ik had fikkie gemaakt met papier en 2t olie dus was mooie zwarte pluim. Gna gnaquote:
Ga maar van de week mee, zal ik je laten zien wat fietsen is.quote:Op zondag 27 september 2009 17:54 schreef koei het volgende:
Ik ben ook weer thuis na een actief weekendje! Veel gefietst (van Den Haag, naar Pijnacker, naar Den Hoorn, naar Delft en weer naar Den Haag. Mijn standaard ligt wat lager dan die van jullie hier), gekanoëd, gelopen en vanmorgen geboerengolfd! Wel de hike gisteren gewonnen uiteraard! (alle onderdelen met uitzondering van de tweede fietstocht want toen vloog er een ketting af bij iemand) en vandaag met Boerengolf waren we gedeelde eerste, maar omdat iedereen vond dat we slecht waren (ik heb de bal tegen de kont van een koe geslagen en mijn teammaatjes waren erg goed in de bal een sloot in slaan) zijn we gedegradeerd tot een tweede plaats
Hoe is het bierproeven gegaan? Heeft er nog iemand gewonnen of ging dat niet om de winst?
quote:Op zondag 27 september 2009 18:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
lies riep brand en 2 buren kwamen erop af. De sjaal was op tijd weg helaas. Ik had fikkie gemaakt met papier en 2t olie dus was mooie zwarte pluim. Gna gna
Net of ik normaal geen bier drinkquote:Op zondag 27 september 2009 18:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ongelovelijk![]()
Ik weet niet wat ik lees. Frank heeft het bierproeven gewonnen![]()
Nou ja misschien ook niet zo heel raar, aangezien het een wedstrijd proeven was en niet drinken
Echte mannen drinken bier
Net weer een fantastische FoD lan gehad. Was weer heerlijk
Gisteren de eerste wedstrijd van het seizoen gehad en die hebben we met 3-1 gewonnen, dus mijn weekend kan niet meer stuk. lichamelijk zeker niet, aangezien ik redelijk kapot ben
4 van dequote:Op zondag 27 september 2009 18:05 schreef koei het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoeveel had je er goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Ach, ik kom ermee waar ik zijn moet, en nog op tijd ook, dus welk naampje het dan precies heeft maakt me niet uit... Echt hard fietsen is niet voor mij weggelegd, dan ben ik veel te bang dat ik over een los steentje valquote:Op zondag 27 september 2009 18:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Ga maar van de week mee, zal ik je laten zien wat fietsen is.
Beetje rondrijden op een 2-wieler is geen fietsen
quote:Op zondag 27 september 2009 18:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
4 van deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Dat zou je statistisch gezien standaard al bijna goed moeten hebbenHoe weinig had de rest dan wel niet goed?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Waarom laat je nou niet de top 5 zien..quote:Op zondag 27 september 2009 18:38 schreef FJD het volgende:
1. 4. Yoshka 128 (+49)
2. 1. Sickert 127 (+43)
3. 2. FJD 125 (+43)
4. 2. Frank22 124 (+42)
Voetbalpoule
Ik had 4quote:Op zondag 27 september 2009 18:40 schreef koei het volgende:
Hoe weinig had de rest dan wel niet goed?
Frank had er 4 goed gegokt van de 20, ik wist er 2 en had er 1 goed gegokt. JP, Ursel en Ferdi hadden er allemaal 1 goed, of die gegokt was of dat ze het gewoon wisten, weet ik nietquote:Op zondag 27 september 2009 18:40 schreef koei het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat zou je statistisch gezien standaard al bijna goed moeten hebbenHoe weinig had de rest dan wel niet goed?
quote:Op zondag 27 september 2009 22:33 schreef BattleLies het volgende:
Wie van de bierproef-heren heeft hier een blauw fleece vest aan de kapstok laten hangen??
Hahaha SLIMMERD! Dat wordt dus minder dan 3 weken wachten voor we je weer zien!quote:Op zondag 27 september 2009 22:50 schreef ursel het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook een telefoon oplader..
En men hier maar roepen dat alleen drugs slecht voor je is..
quote:Op zondag 27 september 2009 23:04 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hahaha SLIMMERD! Dat wordt dus minder dan 3 weken wachten voor we je weer zien!
Nou, Teefje Mommers... Toen ik daar binnen kwam lopen waren de vreettentjes bij het uitvak anders wel dichtquote:NAC schuldbewust over uitvak
27 september 2009 K NAC.nl
Op de officiële website toondw NAC zich schuldbewust over de situatie in het uitvak. De club zegt daarom vandaag vóór de wedstrijd al aangeboden te hebben om alle kaartjes terug te betalen. NAC had geconstateerd dat het folie op de kunststof wand van het uitvak bij bepaalde lichtinval het kijken naar het veld te zeer bemoeilijkte. Verder hing het dubbele net te nadrukkelijk in beeld. "Zo was het niet de hospitality die bij NAC past", zegt directeur Theo Mommers. Vandaar dat Feyenoord te voren was gemeld dat de supporters hun geld terug zouden krijgen. Ook bood het de fans een gratis worstebroodje aan ter tegemoetkoming.
leuke kostenpost voor dit jaar danquote:Op maandag 28 september 2009 08:00 schreef Incolumis het volgende:
pfff donderdag softwarecontrole gehad, blijkt dat mijn bedrijf 450.000 euro boete heeft gekregen![]()
dat is nog verlaagd tot 150.000, anders konden we met z'n allen wel de spullen pakken. klojo's hier, hebben vaak genoeg zitten zeuren om licenties, maar kregen we niet. we moesten eerst opdrachten krijgen voordat ze in software wilden investeren. en dan ook nog ons proberen aan te wijzen als de schuldigen![]()
die hebben de wind mooi van voren gehad
Voor 1 iemand welquote:
Waar? Ik vind de demo ook tof!quote:Op maandag 28 september 2009 08:43 schreef Keltie het volgende:
Forza 3 besteld
Demo was toch wel tofjes
Gameorder.nl ofzo... Heb wel een keer luxe gedaan en de Limited Edition gekocht (¤64,49).quote:Op maandag 28 september 2009 10:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waar? Ik vind de demo ook tof!
Voor de FIFA 10 kopers: kost bij de FRS ¤ 59,99 maar als je de 10% ANWB korting + www.addiscount.com eraf haalt komt de prijs op ¤ 47,-Gratis thuisbezorgd op de releasedag
Ik heb het weekend weer gespeeld!quote:Op zondag 27 september 2009 17:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fuckers!
VBLquote:Op maandag 28 september 2009 10:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb het weekend weer gespeeld!
PS, waar is Frank mod van
Kan wmb ook doordeweeks hoorquote:Op maandag 28 september 2009 11:25 schreef staticdata het volgende:
Chinezen wordt ook niet de 9e Fer
Staat genoteerdquote:Op maandag 28 september 2009 11:51 schreef staticdata het volgende:
Woensdag de 7e?
Heb de demo al weer verwijderd en geen moment serieus snel proberen te zijnquote:Op maandag 28 september 2009 11:21 schreef FJD het volgende:
Zal vanavond eens kijken wat je laptimes zijn Keltie
Ik ben voorquote:Op maandag 28 september 2009 13:27 schreef jpjedi het volgende:
Denk dat ik maar eens een kratje Westvleteren ga bestellen. Bier dat je moet reserveren per krat bij de Abdij en niet in de handel verkrijgbaar is. Schijnbaar heel bijzonder! De 12 is verkozen tot beste bier ter wereld.Bof proefavond 2??
quote:Op maandag 28 september 2009 13:27 schreef jpjedi het volgende:
Denk dat ik maar eens een kratje Westvleteren ga bestellen. Bier dat je moet reserveren per krat bij de Abdij en niet in de handel verkrijgbaar is. Schijnbaar heel bijzonder! De 12 is verkozen tot beste bier ter wereld.Bof proefavond 2??
we hadden 24 bieren en we hebben er 20 gedronken. We hebben ze beoordeeld en zo een winnend biertje bepaald: Affligem dubbel. Dit was wel op basis van uitgebreide scorecard.quote:Op maandag 28 september 2009 13:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Maar even een vraagje over dat proeven...
Jullie hebben 20 bieren genomen die jullie nog nooit hadden gedronken? Of wat moet ik me er van voorstellen?
Ik bedoel hoe kun je nu zeggen welk biertje het is, als je het biertje nog nooit hebt gedronken?
Water tussendoor?quote:Op maandag 28 september 2009 14:06 schreef ursel het volgende:
Mja, persoonlijk denk ik wel dat je de selectie wat korter moet houden, omdat de smaak toch redelijk naar de klote is op een gegeven moment. 20 was namelijk wel extreem veel..
Gewoon elke kwartaal houden en telkens de winnaar van de vorige keer wel meenemen.
Komt omdat je gedronken hebtquote:Op maandag 28 september 2009 14:06 schreef ursel het volgende:
Mja, persoonlijk denk ik wel dat je de selectie wat korter moet houden, omdat de smaak toch redelijk naar de klote is op een gegeven moment. 20 was namelijk wel extreem veel..
Gewoon elke kwartaal houden en telkens de winnaar van de vorige keer wel meenemen.
JP drinkt geen NL Pilsenquote:Op maandag 28 september 2009 14:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Komt omdat je gedronken hebt
Proeven moet je natuurlijk niet doorslikken
En water tussendoor om de smaak weer te neutraliseren
Als je nu de volgende pilsjes haalt:
Alfa
Amstel
Bavaria
Brand
Dommelsch
Grolsch
Gulpener
Heineken
Hertog Jan
Jupiler
Palm
Warsteiner
Je hebt dan 12 biertjes. De meeste zullen ze allemaal wel eens gehad hebben, dus kun je de echte kenner eruit pikken
* PoSTMaN is een echte drinker en geen proever/kenner.
Barbaarquote:Op maandag 28 september 2009 14:49 schreef FJD het volgende:
We kunnen ook gewoon weer eens de BBQ aanzetten en gewoon keihard gaan zitten zuipen. Tis maar een idee hoor
Doen we t in Rotterdam, hoef ik niet zo ver te fietsenquote:
Ahh.. je gaat nu al opgeven..quote:Op maandag 28 september 2009 14:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Doen we t in Rotterdam, hoef ik niet zo ver te fietsen
Ik ga nog een jaar pauzeren, kijken of je me dan wel bij kunt houdenquote:
Ferdi + BBQ + Spiritus = Angstzweet voor de buurtjes ..quote:Op maandag 28 september 2009 14:49 schreef FJD het volgende:
We kunnen ook weer eens de BBQ aanzetten en gewoon keihard gaan zitten zuipen. Tis maar een idee hoor
Int echie heb je gelijk maar op het niveau waarop wij BBQ maakt t geen zak meer uitquote:Op maandag 28 september 2009 15:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
BBQ ook goed
Oh en spiritus op een BBQ is not done
quote:Op maandag 28 september 2009 16:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Int echie heb je gelijk maar op het niveau waarop wij BBQ maakt t geen zak meer uitTis meer doodschroeien dan dat het iets te maken heeft met het fatsoenlijk bereiden van eten.
Kan zonde van je vlees zijnquote:Op maandag 28 september 2009 16:06 schreef jpjedi het volgende:
Spiritus is toch niets mis mee??
quote:Maar de Weber kolenstarter rules
Idd die wil ik ook nog jaquote:
Wanneer is je housewarmingquote:
Moet nog even kijken, moet nog beetje inrichten nmlquote:
nergens voor nodig toch?quote:Op maandag 28 september 2009 17:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Moet nog even kijken, moet nog beetje inrichten nml
Kan er ook minder kapotquote:
Allang gezien!quote:Op maandag 28 september 2009 18:13 schreef FJD het volgende:
De mensen die op zoek zijn naar Helden zouden even moeten bellen met 0800-1075696Staan er maar liefst twee klaar om al je vragen te beantwoorden!
Plaats er dan ook maar een linkje bijquote:Op maandag 28 september 2009 18:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Allang gezien!Morgen weer een!
PS.
Transformeerders: Wraak Van De Gevallennen (2009)
1920*800 @ 8935 kbps
Dts 1509 Kbps
0800-1080786
geen telefoon ter beschikking?quote:Op maandag 28 september 2009 18:57 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Snap het niet...
Waarschijnlijk zijn er nieuwe afleveringen van Heroes ofzo...quote:Op maandag 28 september 2009 18:57 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Snap het niet...
Of je koopt een auto.quote:Op maandag 28 september 2009 19:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Krijg ik een mailtje dat ik ben ingeloot voor gratis kaartjes van de oudejaarsconference van Guide Weijers. Ik blij
Ik kijk nog eens beter, hmmm, is het in het Isala Theater te Capelle aan den IJssel
Da's 120km rijden met een auto die ik niet heb
Oh ik kan ook altijd nog met het OV gaan, maar dat is dan wel 2 uur en 20min en 3x overstappen
En dan kost het ook nog eens 35 euro...
Hmm, zie net dat als ik dan nog terug wil de laatste mogelijkheid 21:45 is met de trein. Hij moet dus niet al te lang lullen
Kost me dus 35 euro en 5 uur reistijd
Hij moet gvd wel heel goed zijn
Of je gaat gewoon niet naar Guido "SBS" Weijersquote:Op maandag 28 september 2009 19:44 schreef FJD het volgende:
Als je wilt blijven pitten in Rotterdam dan ga ik graag mee hoor
maar wel NAC fanquote:Op maandag 28 september 2009 22:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon niet naar Guido "SBS" WeijersOm nou te zeggen dat het een top-cabaratier is...
![]()
<--quote:Op maandag 28 september 2009 17:06 schreef RudyCarell het volgende:
Wie zit er nog op Xfire? Ik BF2 de laatste tijd weer wat namelijk
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:00 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Die foto![]()
Dus me oma, in Polen, heeft een pannenset gekocht voor 1200 euro, waarschijnlijk is ze keihard afgeperst
Hoop dat we het geld nog kunnen terug halen. Het is zo onwijs zonde.
Ik zal het aan d'r vragenquote:
Niet doen, als je dan gepakt word met je piemel in der kont kan je in ieder geval zeggen dat je der boven de 18 had geschatquote:Op dinsdag 29 september 2009 07:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Heeft een Pool zijn jaarsalaris in één klap weten te verdubbelen
[..]
Ik zal het aan d'r vragen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 07:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niet doen, als je dan gepakt word met je piemel in der kont kan je in ieder geval zeggen dat je der boven de 18 had geschat
Ben benieuwd, ik zet in op 14quote:
Ik hoef hem niet in d'r kont te doen, de voorkant is ook nog lekker strak!quote:Op dinsdag 29 september 2009 07:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niet doen, als je dan gepakt word met je piemel in der kont kan je in ieder geval zeggen dat je der boven de 18 had geschat
De kaartjes zijn gratis.quote:Op maandag 28 september 2009 22:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon niet naar Guido "SBS" WeijersOm nou te zeggen dat het een top-cabaratier is...
![]()
Da's nog eens een lekkere binnenkomer op kantoorquote:
Verandering van spijs doet etenquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik hoef hem niet in d'r kont te doen, de voorkant is ook nog lekker strak!
Waarom? Een beetje statische elektriciteit op je Prins Albert, wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben benieuwd wanneer het plaatwerk uit d'r muil mag
Leest je vrouw hier mee ofzoquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:05 schreef ursel het volgende:
Geilen op een kleuter.. Kom op jongens, ik had beter van jullie verwacht..
murpiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |