Welke van de 16?quote:
quote:
als we ja zeggen, gaan we dan weer terug naar GAM?quote:Op zondag 27 september 2009 16:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
spelen jullie eigenlijk nog?
Als we ja zeggen, schop jij ons dan terug naar GAM?quote:Op zondag 27 september 2009 16:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
spelen jullie eigenlijk nog?
Lijkt me verstandig, je hebt toch een beetje een voorbeeld functiequote:
zit me niet zo na te praten.quote:Op zondag 27 september 2009 16:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Als we ja zeggen, schop jij ons dan terug naar GAM?
quote:Op zondag 27 september 2009 16:50 schreef ursel het volgende:
[..]
als we ja zeggen, gaan we dan weer terug naar GAM?
Neequote:Op zondag 27 september 2009 16:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Als we ja zeggen, schop jij ons dan terug naar GAM?
In dat geval drinken we gewoon bier met z'n allenquote:
Klagen over BF2 kan in GAMquote:Op zondag 27 september 2009 17:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fuckers!
Heb ik het net weer helemaol geinstalliert
kutvolk!quote:
is het je gelukt?quote:Op zondag 27 september 2009 17:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fuckers!
Heb ik het net weer helemaol geinstalliert
duhhquote:
Biertje?quote:Op zondag 27 september 2009 17:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
kutvolk!
lekker!quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 17:54 schreef koei het volgende:
Hoe is het bierproeven gegaan? Heeft er nog iemand gewonnen of ging dat niet om de winst?
quote:Op zondag 27 september 2009 18:09 schreef jpjedi het volgende:
Zojuist zag ik een feyenooit sjaaltje over de schutting hangen![]()
Mooi fikkie gestookt eronder en de buurman geroepen.
lies riep brand en 2 buren kwamen erop af. De sjaal was op tijd weg helaas. Ik had fikkie gemaakt met papier en 2t olie dus was mooie zwarte pluim. Gna gnaquote:
Ga maar van de week mee, zal ik je laten zien wat fietsen is.quote:Op zondag 27 september 2009 17:54 schreef koei het volgende:
Ik ben ook weer thuis na een actief weekendje! Veel gefietst (van Den Haag, naar Pijnacker, naar Den Hoorn, naar Delft en weer naar Den Haag. Mijn standaard ligt wat lager dan die van jullie hier), gekanoëd, gelopen en vanmorgen geboerengolfd! Wel de hike gisteren gewonnen uiteraard! (alle onderdelen met uitzondering van de tweede fietstocht want toen vloog er een ketting af bij iemand) en vandaag met Boerengolf waren we gedeelde eerste, maar omdat iedereen vond dat we slecht waren (ik heb de bal tegen de kont van een koe geslagen en mijn teammaatjes waren erg goed in de bal een sloot in slaan) zijn we gedegradeerd tot een tweede plaats
Hoe is het bierproeven gegaan? Heeft er nog iemand gewonnen of ging dat niet om de winst?
quote:Op zondag 27 september 2009 18:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
lies riep brand en 2 buren kwamen erop af. De sjaal was op tijd weg helaas. Ik had fikkie gemaakt met papier en 2t olie dus was mooie zwarte pluim. Gna gna
Net of ik normaal geen bier drinkquote:Op zondag 27 september 2009 18:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ongelovelijk![]()
Ik weet niet wat ik lees. Frank heeft het bierproeven gewonnen![]()
Nou ja misschien ook niet zo heel raar, aangezien het een wedstrijd proeven was en niet drinken
Echte mannen drinken bier
Net weer een fantastische FoD lan gehad. Was weer heerlijk
Gisteren de eerste wedstrijd van het seizoen gehad en die hebben we met 3-1 gewonnen, dus mijn weekend kan niet meer stuk. lichamelijk zeker niet, aangezien ik redelijk kapot ben
4 van dequote:Op zondag 27 september 2009 18:05 schreef koei het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoeveel had je er goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Ach, ik kom ermee waar ik zijn moet, en nog op tijd ook, dus welk naampje het dan precies heeft maakt me niet uit... Echt hard fietsen is niet voor mij weggelegd, dan ben ik veel te bang dat ik over een los steentje valquote:Op zondag 27 september 2009 18:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Ga maar van de week mee, zal ik je laten zien wat fietsen is.
Beetje rondrijden op een 2-wieler is geen fietsen
quote:Op zondag 27 september 2009 18:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
4 van deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Dat zou je statistisch gezien standaard al bijna goed moeten hebbenHoe weinig had de rest dan wel niet goed?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Waarom laat je nou niet de top 5 zien..quote:Op zondag 27 september 2009 18:38 schreef FJD het volgende:
1. 4. Yoshka 128 (+49)
2. 1. Sickert 127 (+43)
3. 2. FJD 125 (+43)
4. 2. Frank22 124 (+42)
Voetbalpoule
Ik had 4quote:Op zondag 27 september 2009 18:40 schreef koei het volgende:
Hoe weinig had de rest dan wel niet goed?
Frank had er 4 goed gegokt van de 20, ik wist er 2 en had er 1 goed gegokt. JP, Ursel en Ferdi hadden er allemaal 1 goed, of die gegokt was of dat ze het gewoon wisten, weet ik nietquote:Op zondag 27 september 2009 18:40 schreef koei het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat zou je statistisch gezien standaard al bijna goed moeten hebbenHoe weinig had de rest dan wel niet goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |