21:30 Red mijn vakantie!quote:Rechts inhalen, bumper kleven en levensgevaarlijke inhaalmanoeuvres. Wegmisbruikers worden geconfronteerd met hun verkeersgedrag waarmee ze hun eigen én andere levens in gevaar brengen.
Natuurlijk op ons aller campingzender!quote:waarin Alberto Stegeman wanhopige Nederlanders helpt die een horrorvakantie meemaken. Vakantiegangers die ten einde raad zijn, door bijvoorbeeld smerige hotelkamers of enorme geluidsoverlast, vragen om hulp. Alberto reist af naar de vakantiebestemming en probeert ter plekke de vakantie alsnog te redden. Hij krijgt daarbij hulp van keurmeester en hygiëne-expert Rob Geus.
Wie heeft dat filmpje vertaald?quote:
Zie de TTquote:
Je zou het nog aan kunnen vechten ookquote:Op zondag 27 september 2009 14:08 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Vanavond die 'stuntende' motorrijders op een lege parkeerplaats.
Triest genoeg worden hun rijbewijzen ingevorderd, let maar op
Oh ja?quote:
Oh ja!quote:Op zondag 27 september 2009 14:08 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Vanavond die 'stuntende' motorrijders op een lege parkeerplaats.
Triest genoeg worden hun rijbewijzen ingevorderd, let maar op
Helaas geldt op niet van de openbare weg afgesloten privé-terreinen ook gewoon het RVV.quote:Op zondag 27 september 2009 14:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zou het nog aan kunnen vechten ookHet was niet op de openbare weg
hij blijft mooiquote:
Een boetequote:Op zondag 27 september 2009 15:05 schreef StephanL het volgende:
Beetje onzin om die motorrijders een boete te geven zolang ze op een parkeerterrein blijven.
Apart..quote:Op zondag 27 september 2009 15:35 schreef Meddo het volgende:
[..]
Een boete![]()
Hun rijbewijzen zijn ingevorderd!
Ik kan niet, sorryquote:Op zondag 27 september 2009 15:53 schreef LightLuke het volgende:Ik zal ook weer cappen vanavond
iemand die helpt?
quote:Op zondag 27 september 2009 15:53 schreef LightLuke het volgende:
Ik zal ook weer cappen vanavond
iemand die helpt?
Geweldig!!!quote:
Wat een porum heeft 'ie ook.quote:Op zondag 27 september 2009 18:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
Dis miet is weej toe kolt!
Dan is de lol er af.quote:Op zondag 27 september 2009 18:43 schreef MADVILLAIN het volgende:
alberto moet een cursus engels volgens voordat hij mee doet aan zo een programma
Moeten ze het opnemen toevallig?quote:Op zondag 27 september 2009 18:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ik volg de SC wel, maar moet tot 10 uur werken dus kan het niet aanschouwen
Je kan het ook online terugkijkenquote:Op zondag 27 september 2009 18:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ik volg de SC wel, maar moet tot 10 uur werken dus kan het niet aanschouwen
Woensdag op uitzendingemistquote:
Of ziggoquote:Op zondag 27 september 2009 20:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik wil ook cappen, maar dan moet ik eerst een tvkaart hebben denk
ik zou der gevenquote:
Maakt niet uit, gaat of het een voor het openbaar verkeer staande weg is.quote:Op zondag 27 september 2009 14:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zou het nog aan kunnen vechten ookHet was niet op de openbare weg
Welkomquote:Op zondag 27 september 2009 20:37 schreef caspervc het volgende:
haha lol. Ik doe vandaag een proeflesje slowchatten hier, kijken wat ik er van vind
gezelligquote:Op zondag 27 september 2009 20:37 schreef caspervc het volgende:
haha lol. Ik doe vandaag een proeflesje slowchatten hier, kijken wat ik er van vind
Veel op F5 rammen is een vereiste.quote:Op zondag 27 september 2009 20:37 schreef caspervc het volgende:
quote:Op zondag 27 september 2009 20:39 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Veel op F5 rammen is een vereiste.
Welkom.
Echt hequote:Op zondag 27 september 2009 20:39 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Welkom.
Zo moeilijk is het niet om van een paar lijnen de tijden te weten...quote:Op zondag 27 september 2009 20:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Het schema van de bus uit je hoofd weten
Dit ga je vast leuk vindenquote:Op zondag 27 september 2009 20:37 schreef caspervc het volgende:
Ken nu ook hoorquote:Op zondag 27 september 2009 20:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dit ga je vast leuk vinden
Als je de volgende keer weer meedoet even je naam in de wiki pagina invoeren.
Ik weet het alleen van de halte waar ik in moet stappen en verder zal het me een spreekwoordelijke worst wezen.quote:Op zondag 27 september 2009 20:41 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet om van een paar lijnen de tijden te weten...
Zeg dat wel ja..quote:Op zondag 27 september 2009 20:39 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Welkom.
Wiki paginaaa??¿?quote:Op zondag 27 september 2009 20:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dit ga je vast leuk vinden
Als je de volgende keer weer meedoet even je naam in de wiki pagina invoeren.
Gaat lekker hier altijdquote:Op zondag 27 september 2009 20:42 schreef caspervc het volgende:
Jeez t gaat hier hard...
Wel: de eerste reclame!!
kijk in de OPquote:
quote:
Ik ben een vaste chatter maar ik sta er al inquote:Op zondag 27 september 2009 20:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
maar ik weet niet precies wie
want echt vaste chatters zijn het niet
Dat zijn van die losers op je werk waarvan iedereen zegt: 'laat maar gaan joh'quote:Op zondag 27 september 2009 20:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Het schema van de bus uit je hoofd weten
Heldquote:Op zondag 27 september 2009 20:46 schreef LightLuke het volgende:
Weg met die reclamecaps maken dat willen we!
Ik ook ongeveer,sinds het begin van dit seizoenquote:Op zondag 27 september 2009 20:49 schreef Lonker het volgende:
[..]
Held
En ik kom hier nu sinds 3 wekeen vast![]()
vorige week was eerst voor mij :pquote:Op zondag 27 september 2009 20:49 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ook ongeveer,sinds het begin van dit seizoen
We kunnen alleen maar hopenquote:Op zondag 27 september 2009 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
Krijgen we straks nog 'BLAUW BLAUW AAN'
He hoe maak je caps. Kijk je tv via je pcquote:Op zondag 27 september 2009 20:46 schreef LightLuke het volgende:
Weg met die reclamecaps maken dat willen we!
hij kijkt via ziggo als ik het goed heb (op de pc dus)quote:Op zondag 27 september 2009 20:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
He hoe maak je caps. Kijk je tv via je pc
Kan hoorquote:Op zondag 27 september 2009 20:51 schreef caspervc het volgende:
Zo, ff een avatar aangezet
Is leukerder
Hoe maak ik caps, met de fototoestel van de tv?
Heb wel een 100 hz flatscreen, dus geen strepen op de fotoquote:
Geen enkele flatscreen heeft dat toch?quote:Op zondag 27 september 2009 20:52 schreef caspervc het volgende:
[..]
Heb wel een 100 hz flatscreen, dus geen strepen op de foto
Dat zegt 'ie. Anders doet 'ie het niet. Je hebt ook dienstnummers. (281 bijvoorbeeld)quote:
Wordt je aangehouden door wegmisbruikers, wil je bellen zeggen ze 3quote:
mag niet volgens mij.quote:Op zondag 27 september 2009 20:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zo'n lul die sla je toch gewoon dood.
quote:Op zondag 27 september 2009 20:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zo'n lul die sla je toch gewoon dood.
Ja beter dan drie nullen erachterquote:Op zondag 27 september 2009 20:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wordt je aangehouden door wegmisbruikers, wil je bellen zeggen ze 3
En jij zegt gelijk, ja 3 nullen ervoor
quote:Op zondag 27 september 2009 20:56 schreef PiRANiA het volgende:
Volgende: [Centraal] Wegmisbruikers + Red mijn vakantie 27 Sept #2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |