Als het constant is, dan is het minder idd..quote:Op zondag 27 september 2009 13:49 schreef The_Dean het volgende:
Word gewoon een beetje moe van die betweterigheid altijd
Het ligt in jou mogelijkheden om dat naar hartelust te veranderenquote:Op zondag 27 september 2009 13:49 schreef Isdatzo het volgende:
Ik had "Porscheloos topic" als TT verwacht.
Ja, inleveren!quote:Op zondag 27 september 2009 13:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hoor ik Porsche?
[ afbeelding ]
GT3RSR!![]()
wquote:Op zondag 27 september 2009 13:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het ligt in jou mogelijkheden om dat naar hartelust te veranderen
quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 13:49 schreef The_Dean het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
Jouw familie is anders niet zo.quote:Op zondag 27 september 2009 14:07 schreef Bootje84 het volgende:
Ik kon het niet laten. Het zit in mijn bloed
quote:
een beetje moe? ik heb er een hekel aan! zou bijna express schrijffouten toe gaan voegen!quote:Op zondag 27 september 2009 13:49 schreef The_Dean het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op zondag 27 september 2009 14:17 schreef L.no het volgende:
Ik heb nieuwe collega's om jullie mooie auto's te wassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op zondag 27 september 2009 14:17 schreef L.no het volgende:
Ik heb nieuwe collega's om jullie mooie auto's te wassen.die gast op die stoel...!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt als die stoel achteruitschiet, valt die gast zo met zn piemel op het asfalt...!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:Op zondag 27 september 2009 14:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die gast op die stoel...!echt als die stoel achteruitschiet, valt die gast zo met zn piemel op het asfalt...!
Zo zie je maar weer, dat autowassen kan je beter aan vrouwen overlatenquote:Op zondag 27 september 2009 14:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die gast op die stoel...!echt als die stoel achteruitschiet, valt die gast zo met zn piemel op het asfalt...!
dat dus!quote:Op zondag 27 september 2009 14:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, dat autowassen kan je beter aan vrouwen overlaten.
quote:Op zondag 27 september 2009 14:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, dat autowassen kan je beter aan vrouwen overlaten.
Jou mag ik wel.quote:Op zondag 27 september 2009 14:32 schreef The_Dean het volgende:
Mwah, doe de mijne toch altijd graag zelf hoor
zou ik ook doen, maar ja tijdens onze StageSC-Porsche-Mannen-dag maak ik graag gebruik van L.no en haar vriendinnen!quote:Op zondag 27 september 2009 14:32 schreef The_Dean het volgende:
Mwah, doe de mijne toch altijd graag zelf hoor
en toch, als ik haar tegen zou komen in de kroeg en ze vraagt of ik met haar mee naar haar hotelkamer ga... zou ik zeker wel mee gaan!quote:Op zondag 27 september 2009 14:33 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
Dit: wil ik niet als collega hebben..
Wtf?! Verkrachter!quote:Op zondag 27 september 2009 14:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zou ik ook doen, maar ja tijdens onze StageSC-Porsche-Mannen-dag maak ik graag gebruik van L.no en haar vriendinnen!
Slet!quote:Op zondag 27 september 2009 14:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en toch, als ik haar tegen zou komen in de kroeg en ze vraagt of ik met haar mee naar haar hotelkamer ga... zou ik zeker wel mee gaan!
verkrachten is pas als jullie niet instemmen..!quote:
Gebruik maken van iemand.. hoe kan dat positief zijn.quote:Op zondag 27 september 2009 14:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
verkrachten is pas als jullie niet instemmen..!![]()
Klopt, maar je blijft een slet als je dat doet.quote:ik denk dat haast iedere man het wel zou doen hoor, met Paris mee gaan, als zou het alleen maar voor het verhaal later in de kroeg zijn...!
Dát is dan ook geen vrouw. Da's een plankquote:Op zondag 27 september 2009 14:33 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
Dit: wil ik niet als collega hebben..
Ze eet anders wel een dikke vette hamburger.quote:Op zondag 27 september 2009 14:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dát is dan ook geen vrouw. Da's een plank.
* Isdatzo is er weg van.
Alsof jij dat niet zou doenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Ik pas.quote:Op zondag 27 september 2009 14:52 schreef Puala het volgende:
StageSC-Porsche-Mannen-dag, volgens mij heb ik wat gemist?
quote:Op zondag 27 september 2009 14:52 schreef L.no het volgende:
[..]Nee nu fappen ze om die meid van dat filmpje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ze waren dat aan het aanbidden en wilden een meet houden. Vrouwen werden niet toegestaan en moesten hun eigen meet houden. Ik protesteerde en ik mocht meekomen op voorwaarde dat ik hun auto's was in een bikinie... er werd ook gesproken over ijs, spare-ribs en het strand in scheveningen..quote:Op zondag 27 september 2009 14:52 schreef Puala het volgende:
StageSC-Porsche-Mannen-dag, volgens mij heb ik wat gemist?
Valt wel mee eigenlijk.quote:Op zondag 27 september 2009 14:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee nu fappen ze om die meid van dat filmpje?
Hmm, veel plezier dan. Ik zou passenquote:Op zondag 27 september 2009 14:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, ze waren dat aan het aanbidden en wilden een meet houden. Vrouwen werden niet toegestaan en moesten hun eigen meet houden. Ik protesteerde en ik mocht meekomen op voorwaarde dat ik hun auto's was in een bikinie... er werd ook gesproken over ijs, spare-ribs en het strand in scheveningen..
Ik zal wel thuisblijven.. ik voorspel weinigs goed met al die mannen samen.quote:Op zondag 27 september 2009 14:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, veel plezier dan. Ik zou passen
voor jou zouden we juist naar scheveningen gaan...quote:Op zondag 27 september 2009 14:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zal wel thuisblijven.. ik voorspel weinigs goed met al die mannen samen.
Ach, zolang er maar chicks zijn zullen ze het nog wel kunnen vinden samenquote:Op zondag 27 september 2009 14:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zal wel thuisblijven.. ik voorspel weinigs goed met al die mannen samen.
Dan hoeft dat dus nu niet meer?quote:Op zondag 27 september 2009 14:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
voor jou zouden we juist naar scheveningen gaan...
Ja? Was het niet om eht ijs?quote:Op zondag 27 september 2009 14:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
voor jou zouden we juist naar scheveningen gaan...
quote:
ja, maar jij wou ijs, dus zouden we voor jou naar scheveningen want daar zat een o zo goed ijstentjequote:
eindelijk scoren we weer een keer!quote:
Pff kom op. Het is van beide kanten volledig drama het spel.quote:Op zondag 27 september 2009 15:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
eindelijk scoren we weer een keer!![]()
![]()
![]()
![]()
Maar Dean had al ijs.quote:Op zondag 27 september 2009 15:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, maar jij wou ijs, dus zouden we voor jou naar scheveningen want daar zat een o zo goed ijstentje
Vitesse 1-0 achter, de rest nog 0-0 en ajax gewonnen met 3-0 van adoquote:Op zondag 27 september 2009 15:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Staar vitesse achter? Wat zijn de andere tussenstanden?
maakt niet uit... Groningen heeft waardeloos gespeeld de laatste paar week, mooi dat ze weer een keer scoren!quote:Op zondag 27 september 2009 15:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Pff kom op. Het is van beide kanten volledig drama het spel.
Prima dat ze scoren, maar niet tegen Vitessequote:Op zondag 27 september 2009 15:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maakt niet uit... Groningen heeft waardeloos gespeeld de laatste paar week, mooi dat ze weer een keer scoren!
ach nou man... jemig stel je eens aan zeg... het is maar voetbal hoor..!quote:Op zondag 27 september 2009 15:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Prima dat ze scoren, maar niet tegen Vitesse
Het was van mijn kant maar een geintje, maar zo kwam tie helaas niet overquote:Op zondag 27 september 2009 15:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach nou man... jemig stel je eens aan zeg... het is maar voetbal hoor..!
Ah, ik zat in de buurtquote:Op zondag 27 september 2009 15:14 schreef jna het volgende:
Om even terug te komen op het woord sma. Sma is gewoon surinaams voor vrouw/ meisje.
Ah 2 keer verloren dusquote:Op zondag 27 september 2009 15:05 schreef Milou__ het volgende:
Ik zit weer in de bus terug naar huis. Verder geen commetaar graag.
Oh ik kan altijd komen hoor.quote:Op zondag 27 september 2009 15:17 schreef Bootje84 het volgende:
Maaruh L.no, wanneer kom je mijn auto schoonmaken in je bikini..?
€10,00quote:Op zondag 27 september 2009 15:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh ik kan altijd komen hoor.
Als je me een bedrag geeft wat eindigt met minimaal drie 0-en.
Rofl! precies! Kom maar..quote:
Normaal gesproken niet, maar dat is weer subjectief van mij.quote:
heerenveen 1-0 voor op spartaquote:Op zondag 27 september 2009 15:29 schreef Milou__ het volgende:
Wie wilt hier de voetbaltussen standen posten? Ook die van de graafschap ha.
thanks. Kutgraafschap. Mijn broertjes zijn er naartoe. Lekker voor ze hahaquote:Op zondag 27 september 2009 15:31 schreef Puala het volgende:
[..]
heerenveen 1-0 voor op sparta
agovv 2-1 voor op de graafschap
rest nog hetzelfde als net
Groningen vitesse 1-0quote:Op zondag 27 september 2009 15:29 schreef Milou__ het volgende:
Wie wilt hier de voetbaltussen standen posten? Ook die van de graafschap ha.
quote:Op zondag 27 september 2009 15:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
thanks. Kutgraafschap. Mijn broertjes zijn er naartoe. Lekker voor ze haha
Te laatquote:Op zondag 27 september 2009 15:33 schreef jna het volgende:
[..]
Groningen vitesse 1-0
Sparta Heerenveen 0-1
NAC Feyenoord 0-0
agovv superboeren 2-1
en wat heeft ajax gemaakt?quote:Op zondag 27 september 2009 15:33 schreef jna het volgende:
[..]
Groningen vitesse 1-0
Sparta Heerenveen 0-1
NAC Feyenoord 0-0
agovv superboeren 2-1
Daphquote:
3-0 gewonnenquote:Op zondag 27 september 2009 15:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Sorry, :$ ik post mobiel, dus ik mis soms dingen (a)
Ja ik volg het. Ik zal er aan proberen te denken, maar ik gok niet dat hij er in gaat komen hoor. Ken jij de speler of iets? Kan me herinneren dat je al vaker over hem bent begonnen.quote:Op zondag 27 september 2009 15:37 schreef jna het volgende:
Paula, ben jij Vitesse aan het volgen? Zo ja, wil je ff melden als Snijders er eventueel in komt
Oh lekker. Ado doet het ook slecht..quote:Op zondag 27 september 2009 15:37 schreef Puala het volgende:
[..]
3-0 gewonnen
de zeeuw, de jong en panterlich ofzoietshebben gescoord
valt wel mee toch? Ze staan nu nog 8e op de ranglijst..quote:Op zondag 27 september 2009 15:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh lekker. Ado doet het ook slecht..
Familie van heel goede vriend/collega van m'n vaderquote:Op zondag 27 september 2009 15:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja ik volg het. Ik zal er aan proberen te denken, maar ik gok niet dat hij er in gaat komen hoor. Ken jij de speler of iets? Kan me herinneren dat je al vaker over hem bent begonnen.
Okequote:Op zondag 27 september 2009 15:40 schreef jna het volgende:
[..]
Familie van heel goede vriend/collega van m'n vader
Oh gelukkig! Hoelang moeten ze nog? En wie heeft er gescoord?quote:Op zondag 27 september 2009 15:49 schreef Puala het volgende:
Milou! Agovv - De graafschap staat 2-2 gelijk
Vind je hem knap? :pquote:Op zondag 27 september 2009 15:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar ik weet wie het is
2-2 Bargas ('53)quote:Op zondag 27 september 2009 15:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh gelukkig! Hoelang moeten ze nog? En wie heeft er gescoord?
Ja hoezo Milou?quote:Op zondag 27 september 2009 15:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm nee![]()
Vind het een goeie speler en vind dat hij bij de basis 11 hoort.
Hoezo?
Zomaarquote:Op zondag 27 september 2009 15:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm nee![]()
Vind het een goeie speler en vind dat hij bij de basis 11 hoort.
Hoezo?
Hmm wat is het concept dan? Zit misschien wel potentie in!quote:Op zondag 27 september 2009 16:01 schreef jna het volgende:
Milou. Ik heb een nieuw programma-idee. Fucking with the stars. Wat vind je er van?
Als ik aan sparta denk, moet ik altijd denken aan Jules Deelder hahaquote:Op zondag 27 september 2009 16:04 schreef jna het volgende:
[..]
Jammer. Vind Sparta altijd wel sympatiek. Heerenveen trouwens ook.
Reportages over meisjes die het alleen met "stars" doenquote:Op zondag 27 september 2009 16:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hmm wat is het concept dan? Zit misschien wel potentie in!
Seks of ook zoenen alleen al?quote:Op zondag 27 september 2009 16:09 schreef jna het volgende:
[..]
Reportages over meisjes die het alleen met "stars" doen
quote:Op zondag 27 september 2009 16:16 schreef PieterBas het volgende:
Die roepen dan dat ze het met een "star" het hebben gedaan.. maar niet verder zijn gekomen dan het uitwisselen van wat speeksel, misschien ?
uhm wat doe jij voor werk Kuno?quote:Op zondag 27 september 2009 14:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
matzwarte porsche cayman s bij mijn werk!geile bak en rijd ook lekker! (nog een rondje gedaan op de openbare weg snachts... (nog niet op nummerbord gezet dat ding
![]()
![]()
)
er zullen heus wel jongens zoenen met 'stars"quote:Op zondag 27 september 2009 16:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]dat is misschien wel een beetje alle meisjes over 1 kam scheren
Heel verstandig haha. De kakkerlakken op 2-0 trouwensquote:Op zondag 27 september 2009 16:21 schreef Milou__ het volgende:
Nou jna ik ga hier verder geen woordo meer aan vuil maken haha.
Ja ik heb yolanthe, gigi, sylvie al gehadquote:Op zondag 27 september 2009 16:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
er zullen heus wel jongens zoenen met 'stars"
Is volgens mij altijd dat het bij 2-2 gelijk staat.quote:Op zondag 27 september 2009 15:49 schreef Puala het volgende:
Milou! Agovv - De graafschap staat 2-2 gelijk
Ja, had graag het duel gezien.quote:
Jammer dat het daar niet van gekomen is.quote:
Je kan net zo goed de samenvatting kijkenquote:
Gaat ook gebeuren want mn pa heeft het fout opgenomenquote:Op zondag 27 september 2009 17:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan net zo goed de samenvatting kijken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 27 september 2009 17:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gaat ook gebeuren want mn pa heeft het fout opgenomen
Nu is ie boosquote:
Dat was die man die kaartjes voor een GP weigerde?quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was die man die kaartjes voor een GP weigerde?
Waarom is hij boos dan? Blijkbaar geeft hij toch niets om de F1.quote:
Whehe.. Miss ook wel omdat ik hem uit aan het schelden wasquote:Op zondag 27 september 2009 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom is hij boos dan? Blijkbaar geeft hij toch niets om de F1.
Dat lijkt me volkomen terecht.quote:Op zondag 27 september 2009 17:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Whehe.. Miss ook wel omdat ik hem uit aan het schelden was
Net 5 ofzo, zo'n homeshopping programmaquote:Op zondag 27 september 2009 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is er opgenomen dan?
quote:Op zondag 27 september 2009 17:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Net 5 ofzo, zo'n homeshopping programmaOok leuk...
die zijn na 1 november weer stil joh als ze met 4-0 terug naar de havens worden gestuurdquote:Op zondag 27 september 2009 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
Wieder zurück. Ajax gewonnen. Jammer dat feyenoord dat ook deed, maar goed
.
QFT.quote:Op zondag 27 september 2009 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
Wieder zurück. Ajax gewonnen. Jammer dat feyenoord dat ook deed, maar goed
.
Kiek 'm goan.quote:Op zondag 27 september 2009 19:31 schreef jna het volgende:
[..]
die zijn na 1 november weer stil joh als ze met 4-0 terug naar de havens worden gestuurd
Alles is beter dan Cartracksquote:Op zondag 27 september 2009 17:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Net 5 ofzo, zo'n homeshopping programmaOok leuk...
ik gaat ook kiekenquote:Op zondag 27 september 2009 20:07 schreef PieterBas het volgende:
Zometeen eens Boer zoekt vrouw kijken... dan scoor ik punten volgens een collega![]()
Maar jij bent boerquote:
quote:
Ik keek het vorig seizoen wel, maar ik vond 1 seizoen wel genoegquote:Op zondag 27 september 2009 20:11 schreef PieterBas het volgende:
Gelukkig, dan ben ik ook niet de enige man die Boer zoekt vrouw aan het kijken is.
Mijn ouders kijken het.. en dat scheelt weer voor zelf thee zetten..quote:Op zondag 27 september 2009 20:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik keek het vorig seizoen wel, maar ik vond 1 seizoen wel genoeg
Echt zo'n programma wat ik niet zelf op zet, maar wel graag mee kijk
Hahaquote:Op zondag 27 september 2009 20:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken het.. en dat scheelt weer voor zelf thee zetten..
second that. Zondagavond doorgaans de enige avond dat we allemaal de laptops niet op schoot hebben hehehequote:Op zondag 27 september 2009 20:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken het.. en dat scheelt weer voor zelf thee zetten..
bij een Porsche garagequote:Op zondag 27 september 2009 16:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm wat doe jij voor werk Kuno?
Wat een baanquote:
Hoe is het nou met jou en die collega..?quote:
Rooibostheequote:Op zondag 27 september 2009 20:15 schreef PieterBas het volgende:
Morgen ff een theepot pakken op werk, zakje rooibos er in.. en drinken maar
Theequote:
Ik ga ook kijken.quote:Op zondag 27 september 2009 20:07 schreef PieterBas het volgende:
Zometeen eens Boer zoekt vrouw kijken... dan scoor ik punten volgens een collega![]()
Daar heb ik het nog wel een keer met je over... maar ik ga nu punten scoren.. Boer zoekt vrouw kijkenquote:Op zondag 27 september 2009 20:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe is het nou met jou en die collega..?
Ik ga de samenvatting van F1 kijkenquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 20:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ga de samenvatting van F1 kijken
met jou kan ik praten!quote:
nee man!quote:
morgen eerst even een A8 van een zeer goede klant naar vliegveld Eindhoven rijden!quote:Op zondag 27 september 2009 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, Kuno.. wanneer kom je mij nou eens ophalen in zo'n porsche.
Hoe laat is dat? Doen we ff een paar rondjes flightforum.. kom ik met de motorquote:Op zondag 27 september 2009 21:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
morgen eerst even een A8 van een zeer goede klant naar vliegveld Eindhoven rijden!
quote:Op zondag 27 september 2009 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe laat is dat? Doen we ff een paar rondjes flightforum.. kom ik met de motor.
rij om 12 uur weg uit Groningen!quote:Op zondag 27 september 2009 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe laat is dat? Doen we ff een paar rondjes flightforum.. kom ik met de motor.
Ik heb 's ochtends college tot 10.00 volgens mij (moet nog ff kijken of ik gaquote:Op zondag 27 september 2009 21:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
rij om 12 uur weg uit Groningen!
denk je dat ik met een auto van een klant wat kan gaan aankloten...?quote:Op zondag 27 september 2009 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtends college tot 10.00 volgens mij (moet nog ff kijken of ik ga) en daarna een afspraak om 16.00, gaat dat lukken denk je
?
Tuukquote:Op zondag 27 september 2009 21:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
denk je dat ik met een auto van een klant wat kan gaan aankloten...?
nou... binnenkort wel een porsche mee die kant op!quote:Op zondag 27 september 2009 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tuuk. En op 't flightforum kan je ook normaal rijden hoor. Moet je wel moeite doen, maar het kán
.
Porsche dealer in Groningen?quote:Op zondag 27 september 2009 21:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
rij om 12 uur weg uit Groningen!
In weekenden nog personeel nodig?quote:Op zondag 27 september 2009 20:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee man!ik kom haast niet in de showroom... rij alleen auto's voor hun
daar rij ik ritjes voorquote:
moet je wel bekakt praten enzoquote:Op zondag 27 september 2009 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
In weekenden nog personeel nodig?
srslyquote:Op zondag 27 september 2009 21:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet je wel bekakt praten enzo
wij zitten al met een vrij grote groep, en zowiezo kom je bij porsche alleen maar als je al wat meer ritten hebt gereden, dus dan zul je eerst allemaal foxjes enzo moeten rijden!quote:Op zondag 27 september 2009 21:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
srsly!!! Kan ik
![]()
Nee, maar hikers hebben ze anders nooit werk voor!
Interesseert me nietquote:Op zondag 27 september 2009 21:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wij zitten al met een vrij grote groep, en zowiezo kom je bij porsche alleen maar als je al wat meer ritten hebt gereden, dus dan zul je eerst allemaal foxjes enzo moeten rijden!
Laat 't mij even weten, ben er in een kwartiertje vanaf hierquote:Op zondag 27 september 2009 21:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou... binnenkort wel een porsche mee die kant op!
Ik dacht al iets te horen.quote:
mietjes dat het zijn...!quote:
Liever een uitgeslapen mietje dan morgen gaar en brak zijn.quote:
en vervolgens nog wel 25 minuten na dat je zij naar bed te gaan reageren op ietsquote:Op zondag 27 september 2009 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Liever een uitgeslapen mietje dan morgen gaar en brak zijn.
wat voor saus!quote:Op zondag 27 september 2009 23:46 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, ik ga ff iets te eten maken![]()
. Wie wil er ook pasta?
Ik ben ook al naar bed.quote:Op zondag 27 september 2009 23:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en vervolgens nog wel 25 minuten na dat je zij naar bed te gaan reageren op iets
Bohquote:Op zondag 27 september 2009 23:46 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, ik ga ff iets te eten maken![]()
. Wie wil er ook pasta?
Witte wijnquote:Op maandag 28 september 2009 00:09 schreef The_Dean het volgende:
Heb ook wel zin in wat... zo maar even hamburgertje ofzo... moet niet te lang duren, morgen weer vroeg.
Net de visite weg en moet ff wat hebben om het bier onder bedwang te houden
Ben je nou een vent of wat...quote:Op maandag 28 september 2009 00:11 schreef The_Dean het volgende:
Ja, handig, van alles door elkaar drinken
En nu? Nog steedsquote:Al staat hier nog overigens wel een restje in de fles...
Ja. Vandaar de whisky-colaquote:Op maandag 28 september 2009 00:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben je nou een vent of wat....
[..]
En nu? Nog steeds?
Neuh, heb al jaren geen pringels meer gegetenquote:Op maandag 28 september 2009 00:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Idz jij bent wel van de pittig he? Heb je die nieuwe pringles smaken al geproefd? Met wasabi en hot sauce flavour?
Ik vind ze voor mietjes maar dat zal wel weer komen doordat ik broodjes sambal met kaas eet...
Moet ik ook nog proeven, maar vind Pringles eigenlijk veel te duurquote:Op maandag 28 september 2009 00:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Idz jij bent wel van de pittig he? Heb je die nieuwe pringles smaken al geproefd? Met wasabi en hot sauce flavour?
Ik vind ze voor mietjes maar dat zal wel weer komen doordat ik broodjes sambal met kaas eet...
Dean had een datequote:Op maandag 28 september 2009 00:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja. Vandaar de whisky-cola
En ja, nogsteeds, dat zuipt ze volgende keer zelf maar op
Nu je het zegt! 1 deze dagen komt er een pakketje binnen met was flesjes mexicaanse hotsauce! Vriend van mij vanuit mexico naar me verstuurd!!quote:En sambal met kaas (goede volgorde) is
. Of met échte chilisaus ofzo
.
Dat spul heerschtquote:Op maandag 28 september 2009 00:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nu je het zegt! 1 deze dagen komt er een pakketje binnen met was flesjes mexicaanse hotsauce! Vriend van mij vanuit mexico naar me verstuurd!!
Dat is het betere spulquote:Op maandag 28 september 2009 00:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nu je het zegt! 1 deze dagen komt er een pakketje binnen met was flesjes mexicaanse hotsauce! Vriend van mij vanuit mexico naar me verstuurd!!
quote:Op maandag 28 september 2009 00:19 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, ik weet nog dat ik in groep 6 zat en meester Peter zou een keer écht hete gehaktballetjes maken en meenemen. Ik me een halfjaar verheugd.. EINDELIJK die gehaktballetjes.. *hap* .... *kauw* ...
*kauw kauw* .. NIKS
.
Voel me nog steeds bedrogen.
Komende week in utrecht even naar de toko voor sambal...!quote:Op maandag 28 september 2009 00:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is het betere spul. In NL is zoiets eigenlijk amper te krijgen of je moet echt van die maffe winkeltjes weten, en die ken ik niet
.
Dat zowiezo!quote:Op maandag 28 september 2009 00:19 schreef The_Dean het volgende:
Laten we het er op houden dat je met B&J in de vriezer wel bonuspunten scoort
Of Jägermeister!quote:Op maandag 28 september 2009 00:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat zowiezo!
Maar je hebt toch naast de b&j ook wodka in de vriezer liggen!
quote:
Whehehe, alleen wodka?quote:Op maandag 28 september 2009 00:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat zowiezo!
Maar je hebt toch naast de b&j ook wodka in de vriezer liggen!
I feel your painquote:Op maandag 28 september 2009 00:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]ik baal er ook wel eens van als ik met vrienden eet en zij koken en dan als we eten zegt er 1 oef... Is toch wel heet he...! En dan neem ik nog een hap, en een hap van hun bord... En dan vraag ik me af wat er met hunnie mis is...
Onze chinees heeft ook toffe sambalquote:Op maandag 28 september 2009 00:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Komende week in utrecht even naar de toko voor sambal...!
Welke drank heb je nog meer liggen?quote:
maar laatst... Nasi gemaakt, schep sambal erbij, dat werd toch een partij zweten... Geen idee wat er mis was...quote:Op maandag 28 september 2009 00:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
I feel your pain.
[..]
Onze chinees heeft ook toffe sambal. En ik heb turkse sambal, dat is ook goed spul
.
Stiekem toch te veel?quote:Op maandag 28 september 2009 00:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar laatst... Nasi gemaakt, schep sambal erbij, dat werd toch een partij zweten... Geen idee wat er mis was...
Neuh, droog spul. Door iemand meegenomen uit turkije en daar daar op een dak gemaakt ( jaquote:Turke sambal? Van dat spul wat ze ook op donner kebab gieten enzo?
Whisky, Beerenburg, tequila en een rode wodka.quote:Op maandag 28 september 2009 00:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Welke drank heb je nog meer liggen?
Nah gewoon een eetlepel... De normale hoeveelheid.. En echt afrika's water probleem was in 1 maaltijd opgelost...!quote:Op maandag 28 september 2009 00:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Stiekem toch te veel?
[..]
Neuh, droog spul. Door iemand meegenomen uit turkije en daar daar op een dak gemaakt ( ja). Heb er hier een kilo ofzo van
.
Toch niet allemaal in de vriezer...?quote:Op maandag 28 september 2009 00:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Whisky, Beerenburg, tequila en een rode wodka.
Dat is smerig. Heeft echt zo'n weirde smaak, neuh.. dat spul hoef ik niet.quote:Op maandag 28 september 2009 00:43 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben wel een paar keer flink aan het janken gegaan van groene curry, damn wat was dat heet
Exact, dat dacht ik die laatste keer ookquote:Op maandag 28 september 2009 00:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is smerig. Heeft echt zo'n weirde smaak, neuh.. dat spul hoef ik niet.
Weird, misschien word je softquote:Op maandag 28 september 2009 00:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nah gewoon een eetlepel... De normale hoeveelheid.. En echt afrika's water probleem was in 1 maaltijd opgelost...!
Ik weet niet eens hoe 't heetquote:Morgen eens zoeken naar de verschillen! Nu op tel aant internetten...
Tja, 't was niet scherp ofzo.. of eigenlijk wel, maar dan ándersquote:Op maandag 28 september 2009 00:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Exact, dat dacht ik die laatste keer ookDoe mij maar gewoon tabasco/sambal heet, dat is nog wel te doen
Dat spul is toch niet zo scherp, dacht ik? Maar goed, ik haal toch altijd die namen door elkaar dus ik zal 't wel fout hebbenquote:Op maandag 28 september 2009 00:46 schreef Bravebart het volgende:
Jeanette peper ben ik ook een keer goed kapot aan gegaan, toen ik wel even een stukje rauw dacht ik te etenIk was blij dat er een nat doekje op het aanrecht lag, zodat ik mn lippen kon koelen
Ik had het in Zwitserland, misschien kunnen ze het daar beterquote:Op maandag 28 september 2009 00:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, 't was niet scherp ofzo.. of eigenlijk wel, maar dan ánders. Gewoon vies. Is lastig te beschrijven
. En lang geleden dat ik 't gehad heb.
Ik heb het nagevraagd en de versie die ik had, had 300.000 Scoville eenhedenquote:Op maandag 28 september 2009 00:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat spul is toch niet zo scherp, dacht ik? Maar goed, ik haal toch altijd die namen door elkaar dus ik zal 't wel fout hebben.
Zwitsers moeten zich beperken tot het maken van bergen en kaasquote:Op maandag 28 september 2009 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had het in Zwitserland, misschien kunnen ze het daar beter
Oh, da's nog best nice volgens mijquote:Op maandag 28 september 2009 00:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb het nagevraagd en de versie die ik had, had 300.000 Scoville eenheden
Die pepers staan dacht ik te boek als 1 van de heetsten...!quote:Op maandag 28 september 2009 00:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat spul is toch niet zo scherp, dacht ik? Maar goed, ik haal toch altijd die namen door elkaar dus ik zal 't wel fout hebben.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 28 september 2009 00:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zwitsers moeten zich beperken tot het maken van bergen en kaas.
Joah, 2 dagen later kon ik er wel om lachen. Daarna nooit meer aangeraakt thoughquote:Op maandag 28 september 2009 00:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, da's nog best nice volgens mij.
En chocolade...quote:Op maandag 28 september 2009 00:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zwitsers moeten zich beperken tot het maken van bergen en kaas.
En Röstiquote:
En sneeuw!quote:
Wat doen we hier nog...quote:Op maandag 28 september 2009 00:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Eigenlijk is zwitserland nog niet zo'n gek land...
Eigenlijk is Zwitserland best wel een tof landquote:Op maandag 28 september 2009 00:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Eigenlijk is zwitserland nog niet zo'n gek land...
Meetquote:Op maandag 28 september 2009 00:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eigenlijk is Zwitserland best wel een tof land. Kennis van m'n ouders heeft een hotel in Wallis
.
Mét Porschesquote:
Ik had ook al moeten liggen...quote:Op maandag 28 september 2009 00:57 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg Dean, Bravebart en kuno gaan ons verlaten!
Ik nog niet hoorquote:Op maandag 28 september 2009 00:57 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg Dean, Bravebart en kuno gaan ons verlaten!
Ik gebruik mijn eigen vanavond welquote:Op maandag 28 september 2009 00:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, ik wilde net m'n tandenborstel pakken.
Too much info dudequote:Op maandag 28 september 2009 01:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn eigen vanavond wel
Wie leest hier nou mee johquote:
Ach, die raken toch alles kwijt door slingerende USB-sticksquote:Op maandag 28 september 2009 01:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, toch op z'n minst de AIVD.
Maar google nietquote:Op maandag 28 september 2009 01:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, die raken toch alles kwijt door slingerende USB-sticks
Mmmhquote:
Je weet niet wat er met die tandenborstels gebeurd is tussen het moment dat jij hem liet slingeren en het moment dat je hem weer vondquote:Op maandag 28 september 2009 01:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MmmhAch, ik heb nog nooit problemen gekregen door rondslingerende tandenborstels hier, dus ik gok het er op
Badje met aceton doet wonderenquote:Op maandag 28 september 2009 01:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je weet niet wat er met die tandenborstels gebeurd is tussen het moment dat jij hem liet slingeren en het moment dat je hem weer vond.
Blijft er weinig van die tandenborstel over als je dat een paar keer doet. Denk dat die haartjes op de borstelkop zo weg zijn eigenlijkquote:Op maandag 28 september 2009 01:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Badje met aceton doet wonderen
Jij ook alquote:Slaaptijd nu
I know, mn horloge is er ook al eens van aan mn pols vastgesmoltenquote:Op maandag 28 september 2009 01:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Blijft er weinig van die tandenborstel over als je dat een paar keer doet. Denk dat die haartjes op de borstelkop zo weg zijn eigenlijk.
Ja man, morgen vroeg dagquote:[..]
Jij ook al.
* Isdatzo uit wanhoop maar de tandenborstel gaat zoeken. Misschien is die wél gezellig.
Ik heb zo wel eens bewust plastic spul verneuktquote:Op maandag 28 september 2009 01:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know, mn horloge is er ook al eens van aan mn pols vastgesmolten
Wat dacht je van college om 8.40 ofzoquote:[..]
Ja man, morgen vroeg dag
Zou het heusquote:Doe dat, wordt vast leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |