Maar het gebied is wel compleet afgesloten toch? Zo heb ik het in ieder geval wel begrepen.quote:Op zondag 27 september 2009 08:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
De omgeving van de voormalige Cort Heyligerskazerne is ook helemaal niks. Hoe het op het terrein zelf is weet ik niet, maar dat gebied is niet groot genoeg om niks van de omgeving te merken.
Als je in BOZ wil wonen moet je dat eigenlijk ten noorden van de spoorlijn doen. Dat is het beste gebied. Alles wat er onder ligt is verpauperd of dreigt de komende 20 jaar te verpauperen.
hij wordt nog doorgetrokken tot de A29, als het goed is....quote:Op zondag 27 september 2009 13:47 schreef teknomist het volgende:
Die "nieuwe" A4 ligt er toch al weer bijna 2 jaar?
Ik ga er wel eens op racen.Er rijdt vaak geen kip.
Over 10 jaar ofzoquote:Op zondag 27 september 2009 13:49 schreef Tokus het volgende:
[..]
hij wordt nog doorgetrokken tot de A29, als het goed is....
Volgens mij loopt dat project helemaal niet zo goed omdat de huizen veel te duur in vergelijking met de omgeving zijn. Daarna woon je tegenover een moskee. Wat als in de toekomst moskeeën toestemming krijgen om 5 keer per dag het gebed door de luidsprekers te knallen?quote:Op zondag 27 september 2009 13:47 schreef Stali het volgende:
Dacht even dat ik een ban had..
Deze post zag ik trouwens net pas.
[..]
Maar het gebied is wel compleet afgesloten toch? Zo heb ik het in ieder geval wel begrepen.
Overigens denk ik dat het daar niet snel zal verpauperen, omdat het een duurder segment is.
Ik heb er geen moeite mee om door een bepaalde wijk te moeten fietsen maar ik wil er niet wonen Het gaat me nog niet eens om de hoofddoeken want in een tokkiebuurt wil ik ook gewoon niet wonen en ik zie het ook niet zitten dat mijn dochter daar op straat moet spelen. Dan kunnen we beter in Woensdrecht blijven maar ik zou op zich veel liever in Bergen op Zoom wonen.
Na Delft hebben wij nu ons eigen A4-debacle.quote:
Het ligt vast aan de naam "A4"quote:Op zondag 27 september 2009 13:59 schreef teknomist het volgende:
[..]
Na Delft hebben wij nu ons eigen A4-debacle.
quote:Op zondag 27 september 2009 13:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Volgens mij loopt dat project helemaal niet zo goed omdat de huizen veel te duur in vergelijking met de omgeving zijn. Daarna woon je tegenover een moskee. Wat als in de toekomst moskeeën toestemming krijgen om 5 keer per dag het gebed door de luidsprekers te knallen?
Bedankt voor de link, zal vanavond eens gaan lezen!quote:
O.m. Markiezaat de wal, zie ik. Daar hebben we ook info over idd.quote:Op zondag 27 september 2009 13:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Volgens mij loopt dat project helemaal niet zo goed omdat de huizen veel te duur in vergelijking met de omgeving zijn. Daarna woon je tegenover een moskee. Wat als in de toekomst moskeeën toestemming krijgen om 5 keer per dag het gebed door de luidsprekers te knallen?
Waarom verdiep je eens niet hierin:
http://www.demarkiezaten.nl
Nee. Ik kreeg onlangs post van Rijkswaterstaat dat ze nu dus gaan beginnen.quote:
Ik heb me daarin geïnteresseerd voordat de bouw ging starten echter zijn die huizen kei duur (+300K). verder wel mooi wonen.quote:Op zondag 27 september 2009 14:42 schreef Stali het volgende:
Bergse Haven heb ik ook nog even opgezocht.
Maar ik ben bang dat je daar wel heel erg in de vervuiling komt te wonen.
http://www.project.vrom.nl/project.asp?code_prjt=10592&code_prgm=1
In het centrum wonen lijkt mij ook heel erg leuk maar niet met jonge kinderen.
Nou van de week in ieder geval toch wel kijken bij die kazerne. De huizen vond ik in ieder geval heel mooi en licht en geen huis-huizen.
Oke, ben benieuwd!quote:Op zondag 27 september 2009 15:30 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nee. Ik kreeg onlangs post van Rijkswaterstaat dat ze nu dus gaan beginnen.
A4 wordt nu doorgetrokken tot aan steenbergen met een fietsbrug erover. Mensen vanuit Steenbergen kunnen Halsteren dus nog met de fiets bereiken. Die N289? (80 weg van nu iig) wordt afgesloten.
Hahaquote:Op zondag 27 september 2009 16:32 schreef teknomist het volgende:
Toevallig moest ik daarnet over de A4, staat die snelweg nog niet op de kaart van mijn navigatie.
"U rijdt niet op een weg."
Het zal misschien een kwartiertje schelen.quote:Op zondag 27 september 2009 16:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, ben benieuwd!
Hoeveel tijd zal het straks schelen als je naar R'dam moet?
wat ze nu aan het bouwen zijn daar naast het park (Kijk In De Pot, achter de woonboulevard), daar ben je een half miljoen kwijt voor de goedkoopste woning...quote:Op zondag 27 september 2009 14:07 schreef teknomist het volgende:
Voor de Bergse Haven hebben ze ook bouwplannen geloof ik. Daar wil ik in de toekomst misschien wel wonen.
Oo dat is dus niets. Ligt er dan maar net aan waar je in R'dam moet zijn.quote:Op zondag 27 september 2009 16:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het zal misschien een kwartiertje schelen.
ja, totdat het vrachtverkeer er over gaat rijden ipv via de A16, om van/naar Antwerpen te komen (want daar is het volgens mij juist voor bedoeld)... Dan mogen ze bij Rotterdam de aansluiting met de A15 nog wel eens grondig gaan verbeteren, want daar staan nu altijd al behoorlijke files.quote:Op zondag 27 september 2009 16:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het zal misschien een kwartiertje schelen.
Tja, waar op de weg is het geen drama?quote:Op zondag 27 september 2009 16:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja, totdat het vrachtverkeer er over gaat rijden ipv via de A16, om van/naar Antwerpen te komen (want daar is het volgens mij juist voor bedoeld)... Dan mogen ze bij Rotterdam de aansluiting met de A15 nog wel eens grondig gaan verbeteren, want daar staan nu altijd al behoorlijke files.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |