Maar het gebied is wel compleet afgesloten toch? Zo heb ik het in ieder geval wel begrepen.quote:Op zondag 27 september 2009 08:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
De omgeving van de voormalige Cort Heyligerskazerne is ook helemaal niks. Hoe het op het terrein zelf is weet ik niet, maar dat gebied is niet groot genoeg om niks van de omgeving te merken.
Als je in BOZ wil wonen moet je dat eigenlijk ten noorden van de spoorlijn doen. Dat is het beste gebied. Alles wat er onder ligt is verpauperd of dreigt de komende 20 jaar te verpauperen.
hij wordt nog doorgetrokken tot de A29, als het goed is....quote:Op zondag 27 september 2009 13:47 schreef teknomist het volgende:
Die "nieuwe" A4 ligt er toch al weer bijna 2 jaar?
Ik ga er wel eens op racen.Er rijdt vaak geen kip.
Over 10 jaar ofzoquote:Op zondag 27 september 2009 13:49 schreef Tokus het volgende:
[..]
hij wordt nog doorgetrokken tot de A29, als het goed is....
Volgens mij loopt dat project helemaal niet zo goed omdat de huizen veel te duur in vergelijking met de omgeving zijn. Daarna woon je tegenover een moskee. Wat als in de toekomst moskeeën toestemming krijgen om 5 keer per dag het gebed door de luidsprekers te knallen?quote:Op zondag 27 september 2009 13:47 schreef Stali het volgende:
Dacht even dat ik een ban had..
Deze post zag ik trouwens net pas.
[..]
Maar het gebied is wel compleet afgesloten toch? Zo heb ik het in ieder geval wel begrepen.
Overigens denk ik dat het daar niet snel zal verpauperen, omdat het een duurder segment is.
Ik heb er geen moeite mee om door een bepaalde wijk te moeten fietsen maar ik wil er niet wonen Het gaat me nog niet eens om de hoofddoeken want in een tokkiebuurt wil ik ook gewoon niet wonen en ik zie het ook niet zitten dat mijn dochter daar op straat moet spelen. Dan kunnen we beter in Woensdrecht blijven maar ik zou op zich veel liever in Bergen op Zoom wonen.
Na Delft hebben wij nu ons eigen A4-debacle.quote:
Het ligt vast aan de naam "A4"quote:Op zondag 27 september 2009 13:59 schreef teknomist het volgende:
[..]
Na Delft hebben wij nu ons eigen A4-debacle.
quote:Op zondag 27 september 2009 13:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Volgens mij loopt dat project helemaal niet zo goed omdat de huizen veel te duur in vergelijking met de omgeving zijn. Daarna woon je tegenover een moskee. Wat als in de toekomst moskeeën toestemming krijgen om 5 keer per dag het gebed door de luidsprekers te knallen?
Bedankt voor de link, zal vanavond eens gaan lezen!quote:
O.m. Markiezaat de wal, zie ik. Daar hebben we ook info over idd.quote:Op zondag 27 september 2009 13:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Volgens mij loopt dat project helemaal niet zo goed omdat de huizen veel te duur in vergelijking met de omgeving zijn. Daarna woon je tegenover een moskee. Wat als in de toekomst moskeeën toestemming krijgen om 5 keer per dag het gebed door de luidsprekers te knallen?
Waarom verdiep je eens niet hierin:
http://www.demarkiezaten.nl
Nee. Ik kreeg onlangs post van Rijkswaterstaat dat ze nu dus gaan beginnen.quote:
Ik heb me daarin geïnteresseerd voordat de bouw ging starten echter zijn die huizen kei duur (+300K). verder wel mooi wonen.quote:Op zondag 27 september 2009 14:42 schreef Stali het volgende:
Bergse Haven heb ik ook nog even opgezocht.
Maar ik ben bang dat je daar wel heel erg in de vervuiling komt te wonen.
http://www.project.vrom.nl/project.asp?code_prjt=10592&code_prgm=1
In het centrum wonen lijkt mij ook heel erg leuk maar niet met jonge kinderen.
Nou van de week in ieder geval toch wel kijken bij die kazerne. De huizen vond ik in ieder geval heel mooi en licht en geen huis-huizen.
Oke, ben benieuwd!quote:Op zondag 27 september 2009 15:30 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nee. Ik kreeg onlangs post van Rijkswaterstaat dat ze nu dus gaan beginnen.
A4 wordt nu doorgetrokken tot aan steenbergen met een fietsbrug erover. Mensen vanuit Steenbergen kunnen Halsteren dus nog met de fiets bereiken. Die N289? (80 weg van nu iig) wordt afgesloten.
Hahaquote:Op zondag 27 september 2009 16:32 schreef teknomist het volgende:
Toevallig moest ik daarnet over de A4, staat die snelweg nog niet op de kaart van mijn navigatie.
"U rijdt niet op een weg."
Het zal misschien een kwartiertje schelen.quote:Op zondag 27 september 2009 16:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, ben benieuwd!
Hoeveel tijd zal het straks schelen als je naar R'dam moet?
wat ze nu aan het bouwen zijn daar naast het park (Kijk In De Pot, achter de woonboulevard), daar ben je een half miljoen kwijt voor de goedkoopste woning...quote:Op zondag 27 september 2009 14:07 schreef teknomist het volgende:
Voor de Bergse Haven hebben ze ook bouwplannen geloof ik. Daar wil ik in de toekomst misschien wel wonen.
Oo dat is dus niets. Ligt er dan maar net aan waar je in R'dam moet zijn.quote:Op zondag 27 september 2009 16:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het zal misschien een kwartiertje schelen.
ja, totdat het vrachtverkeer er over gaat rijden ipv via de A16, om van/naar Antwerpen te komen (want daar is het volgens mij juist voor bedoeld)... Dan mogen ze bij Rotterdam de aansluiting met de A15 nog wel eens grondig gaan verbeteren, want daar staan nu altijd al behoorlijke files.quote:Op zondag 27 september 2009 16:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het zal misschien een kwartiertje schelen.
Tja, waar op de weg is het geen drama?quote:Op zondag 27 september 2009 16:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja, totdat het vrachtverkeer er over gaat rijden ipv via de A16, om van/naar Antwerpen te komen (want daar is het volgens mij juist voor bedoeld)... Dan mogen ze bij Rotterdam de aansluiting met de A15 nog wel eens grondig gaan verbeteren, want daar staan nu altijd al behoorlijke files.
Ik heb vroeger aan de Kijk in de Pot gewoond tegenover een tankstation dat later een bouwval werd.quote:Op zondag 27 september 2009 16:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
wat ze nu aan het bouwen zijn daar naast het park (Kijk In De Pot, achter de woonboulevard), daar ben je een half miljoen kwijt voor de goedkoopste woning...
Ja best leuk, zo naast dat park, en zo bij dat stukje water, maar nogal erg duur.
De A58 van BoZ naar Vlissingen valt wel mee.quote:Op zondag 27 september 2009 16:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, waar op de weg is het geen drama?
ik bedenk me nu, als je in die nieuwe villa's gaat wonen, en ze bouwen het vol zoals staat aangegeven (dus volgens mij tot daar waar nu dat oude dichtgemetselde fabrieksgebouw staat), dan woon je wel vlak naast een zooi van die kampers.quote:Op zondag 27 september 2009 16:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb vroeger aan de Kijk in de Pot gewoond tegenover een tankstation dat later een bouwval werd.
Jammer dat we destijds verhuisd zijn, anders had ik nu uitzicht op water gehad.
Ik rijd elke dag op en neer naar Arnhem. De A15 tussen Gorinchem en Arnhem is heerlijk rijden.quote:Op zondag 27 september 2009 16:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, waar op de weg is het geen drama?
Gaan die kampers niet weg? De bouwclubs daar moeten ook verhuizen...quote:Op zondag 27 september 2009 16:47 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik bedenk me nu, als je in die nieuwe villa's gaat wonen, en ze bouwen het vol zoals staat aangegeven (dus volgens mij tot daar waar nu dat oude dichtgemetselde fabrieksgebouw staat), dan woon je wel vlak naast een zooi van die kampers.
Ja, dat is een goedequote:Op zondag 27 september 2009 16:47 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik rijd elke dag op en neer naar Arnhem. De A15 tussen Gorinchem en Arnhem is heerlijk rijden.
zou best kunnen eigenlijk, ik weet het niet. Ik ben er net langs gefietst en toen bedacht ik me dit.quote:Op zondag 27 september 2009 16:48 schreef teknomist het volgende:
[..]
Gaan die kampers niet weg? De bouwclubs daar moeten ook verhuizen...
Het is heerlijk rijden elke dag; alleen die stoplichten bij Raamdonksveer kosten tijd.quote:Op zondag 27 september 2009 16:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede
Als ik naar Utrecht ga, dan rij ik ook liever A17, N3, A15, A27 dan via de A16, A59, A27
Mijn zusje ging er altijd spuiten in de tijd dat het nog wat makkelijker toegankelijk was...quote:Op zondag 27 september 2009 16:49 schreef Tokus het volgende:
[..]
zou best kunnen eigenlijk, ik weet het niet. Ik ben er net langs gefietst en toen bedacht ik me dit.
Dat lege fabrieksgebouw wil ik nog 's een keer vanbinnen zien, onder het mom van urban exploring. Maar het lijkt er op dat het helemaal zit dichtgemetseld.
Die sla ik daarom overquote:Op zondag 27 september 2009 16:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is heerlijk rijden elke dag; alleen die stoplichten bij Raamdonksveer kosten tijd.
Ligt er inderdaad aan hoe je rijd. Er is nog geen directe aansluiting op de A29. Het enige voordeel wat je straks hebt is die 70-80weg met rotondes niet meer. Echter zal de weg uiteindelijk wel doorgetrokken worden.quote:Op zondag 27 september 2009 16:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo dat is dus niets. Ligt er dan maar net aan waar je in R'dam moet zijn.
Hmm wat is er mis met het laatste? die rij ik nu dagelijks namelijk en alleen bij hooipolder sta ik in de file en later bij hagenstein. Al is dat afhankelijk van het tijdstip. echter over de N3 is mij onbekend.quote:Op zondag 27 september 2009 16:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede
Als ik naar Utrecht ga, dan rij ik ook liever A17, N3, A15, A27 dan via de A16, A59, A27
Ik ben geen fan van file & volgens TomTom/etc. maakt het niet uit welke route je neemtquote:Op zondag 27 september 2009 17:22 schreef Chinless het volgende:
[..]
Hmm wat is er mis met het laatste? die rij ik nu dagelijks namelijk en alleen bij hooipolder sta ik in de file en later bij hagenstein. Al is dat afhankelijk van het tijdstip. echter over de N3 is mij onbekend.
die gaat toch gesloopt worden?quote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef teknomist het volgende:
Is er wéér brand in de Warandeflat nu?
De Roosendaalse manier dusquote:Op zondag 27 september 2009 17:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
die gaat toch gesloopt worden?
zoiets meen ik 's gelezen te hebben.
Hoezo? Bij de N3 kom je uit bij Dordt (net ervoor vanuit ons gezien)quote:Op zondag 27 september 2009 17:27 schreef teknomist het volgende:
Ik heb de N3 een keer als shortcut geprobeerd in plaats van via Dordrecht maar het maakte niet zoveel uit.
Misschien dat het buiten de spits om wel een aanrader is voor mij.
Automatisch brandalarm.quote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef teknomist het volgende:
Is er wéér brand in de Warandeflat nu?
Ze zijn alleen paar buitenlanders vergeten erin te douwen dan.quote:
Als ik naar huis rijdt vanuit Arnhem 's avonds kan ik de Merwedebrug altijd maar beter mijden dus dan rijd ik door tot Ridderkerk en daar pak ik de A16 naar Dordrecht. Ik kan ook eerder de A15 af door de N3 te pakken, maar ik vraag me af of het echt veel sneller is - vooral tijdens spitsuren.quote:Op zondag 27 september 2009 17:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo? Bij de N3 kom je uit bij Dordt (net ervoor vanuit ons gezien)
Geen idee.quote:Op zondag 27 september 2009 17:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
die gaat toch gesloopt worden?
zoiets meen ik 's gelezen te hebben.
Oke, ik snapquote:Op zondag 27 september 2009 17:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als ik naar huis rijdt vanuit Arnhem 's avonds kan ik de Merwedebrug altijd maar beter mijden dus dan rijd ik door tot Ridderkerk en daar pak ik de A16 naar Dordrecht. Ik kan ook eerder de A15 af door de N3 te pakken, maar ik vraag me af of het echt veel sneller is - vooral tijdens spitsuren.
Dat is inderdaad niet zo netjesquote:Op zondag 27 september 2009 17:35 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ze zijn alleen paar buitenlanders vergeten erin te douwen dan.
Foei, mag ik niet zeggen
Ja het scheelt qua kilometers, maar de N3 is 80 km/u toch? En je hebt stoplichten.quote:Op zondag 27 september 2009 18:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, ik snap
Naja, qua km scheelt het wel, maar verder geen idee. Ik pak altijd N3 > A15 (en andersom) en eigenlijk nooit de A16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |