Dat is geen maat 40.quote:Op maandag 28 september 2009 11:42 schreef Briseis het volgende:
Dit kan toch niemand dik vinden? Daar kan ik echt niet bij (maatje 40, dus).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En in andere landen/culturen is het juist weer aantrekkelijker als een vrouw helemaal niet slank maar juist stevig of zelfs nog een beetje meer dan dat is.quote:Op maandag 28 september 2009 17:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb ooit eens een epos gelezen van een groot denker, waarin hij uiteenzette dat mannen die op dikke vrouwen vallen dit niet bewust doen. Ze hebben, volgens hen, zichzelf ingepraat dat ze nooit een mooie, slanke dame zullen vinden die op hen zal vallen, waardoor ze aangewezen zijn op de minder knappe, dikkere vrouwen. Na een tijdje gaan deze mannen in gedachten hun voorkeuren hiernaar verleggen om teleurstellingen te voorkomen.
Ik ben benieuwd of dit waar is!
true to thatquote:Op maandag 28 september 2009 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zal er vooral aan liggen of ze 1.55 of 1.77 lang zijn
Ja een man met afgetraind lichaam is lekker, en een mooi slank fotomodel ongetwijfeld ook.quote:Op maandag 28 september 2009 10:33 schreef Catbert het volgende:
Je zegt dus dat je een man mooier vindt met een goed afgetraind lichaam, en daar ook graag seks mee hebt, maar geen relatie zou willen hebben puur omdat hij knapper is dan jij en je dan bang bent dat 'ie je zat wordt. Waarmee je dus gewoon zegt dat een man met een afgetraind lichaam inderdaad lekkerder is.
Nou, dat geldt dus ook voor vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
quote:Op maandag 28 september 2009 17:36 schreef Lil.Q94 het volgende:
TS is een dikkofoob.De grap zou waarschijnlijk een stuk beter zijn als je plaatje zou werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
quote:Op maandag 28 september 2009 17:36 schreef Lil.Q94 het volgende:
TS is een dikkofoob.Epic failSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
gewoon meer curves, dan een soort van strijkplank,zoals maat 36/38,maar er zijn uitzonderingenquote:
yo, die mollige of dikkerts, zijn meestal knapper dan die slanke, dat vind ik nl.quote:Op maandag 28 september 2009 17:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb ooit eens een epos gelezen van een groot denker, waarin hij uiteenzette dat mannen die op dikke vrouwen vallen dit niet bewust doen. Ze hebben, volgens hen, zichzelf ingepraat dat ze nooit een mooie, slanke dame zullen vinden die op hen zal vallen, waardoor ze aangewezen zijn op de minder knappe, dikkere vrouwen. Na een tijdje gaan deze mannen in gedachten hun voorkeuren hiernaar verleggen om teleurstellingen te voorkomen.
Ik ben benieuwd of dit waar is!
Heb het niet over de boobsquote:Op maandag 28 september 2009 17:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Probeer die tieten van pic 1 maar eens in een maatje 36 te krijgen.
2 faals achter elkaar.quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 20:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
2 faals achter elkaar.
Ga je voor een derde?
Quoten lukt je ook nog niet he??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |