met die hartziekte bedoelde ik niks, wou haar situatie alleen ff derbij zetten.quote:Op zondag 27 september 2009 01:48 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Het grappige is dat jij iemand beoordeelt op hartziektes, alsof dat erg is, en dat je aids hebt.
quote:Op zondag 27 september 2009 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Weet ik veel die gozer ging in de loop der jaren met vrouwen naar bed...
nu heeft ie aids..van iemand die het wist!
Nou das wel klote
Denk van wel! moet ik even navragen...zo ja dan kun je er iets mee vraagteken..quote:Op zondag 27 september 2009 01:52 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Die iemand, geeft die dat persoonlijk ook toe?
quote:Op zondag 27 september 2009 01:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Denk van wel! moet ik even navragen...zo ja dan kun je er iets mee vraagteken..
toetsenbord doet ineens vaag
Ok geeft het door thnksquote:Op zondag 27 september 2009 01:59 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Als dat goed is vastgelegd dat zij bewust hem heeft besmet en ook te bevestigen dat dat van die persoon is kun je gaan aanklagen.
We weten best wel het een en ander van jequote:Op zondag 27 september 2009 01:35 schreef Anonieme_meisje het volgende:
Je weet niks van mij, dus blijk maar lekker bullshit praten, ben je blijkbaar goed in, doos
HAHAHAquote:Op zondag 27 september 2009 01:29 schreef Anonieme_meisje het volgende:
Trouwens, toendertijd toen ik met die ex had, had ik m al verteld dat ik bang was voor aids en vroeg ik m ook of ie zich heeft laten testen, en hij zei dat ie dat had gedaan want hij ging op vakantie naar afrika en hij moest zich toen laten testen voor hiv aids, maar dat was voor hij met dat meisje seks had.
Lieve 'Dokter',quote:Op zondag 27 september 2009 05:57 schreef DokterBibber het volgende:
Lief Anoniempje,
Hoewel ik je taalgebruik tenenkrommend slecht vind heb ik wel een aantal linkjes voor jou. Mede omdat dit epistel mij wel door de nachtdienst heeft gesleept.
http://www.soaaids.nl/hivaids_vervolg/testen_op_hiv_sneltest
http://www.soaaids.nl/veiligvrijen/wat_is_veilig_vrijen
http://www.soaaids.nl/soa/soa_top10
http://www.leerspellen.nl/spel/244/Woorden-typen.html
Overigens, denk niet alleen aan SOA's welke je kunt oplopen door onveilige sex, maar bijvoorbeeld ook humaan papillomavirus.
Wellicht verspilde moeite inderdaad.quote:
En da's ontzettend zielig!quote:Op zondag 27 september 2009 01:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Lach niet, dit is serieus! Dat meisje heeft een hartziekte en dat is tragisch!
quote:You have aids.
Yes you have aids.
I hate to tell 'ya boy that you have aids.
you've got the aids.
You may have got it when you stuck that filthy needle in here.
Or maybe all that unprotected sex what you hear, it isn't clear.
But what we're certain of is you have aids.
Yes you have aids.
Not HIV but full blown aids.
Be sure that you see that this is not HIV.
But FULL BLOWN AIDS!
Not HIV but really FULL BLOWN AIDS
I'm sorry I wish it was something less serious.
But it's aids.
you've got the aaaaaa-i-ds!
Kloon alert? wat praat je voor bullcrap, laat de mods t maar checken, ben nooit op fok, dit is n anonieme account alleen voor advies wat ik niet krijg.quote:Op zondag 27 september 2009 08:19 schreef TheSilverSpoon het volgende:
KLOON ALERT
KLOON ALERT
KLOON ALERT
Eerst zeggen dat ze zich al 2 keer heeft laten testen, maar vervolgens heeft ze werkelijk geen idee waar ze zich moet laten testen. Dat riekt naar kloongedrag voor meer repliek.
Boeiend? Dit is me enige account hierquote:Op zondag 27 september 2009 18:16 schreef PalmRoyale het volgende:
Het is trouwens Anoniem_meisje. Anoniem als in enkelvoud. Anonieme duidt op meervoud
Bullcrap.quote:Op zondag 27 september 2009 18:10 schreef Anonieme_meisje het volgende:
[..]
Kloon alert? wat praat je voor bullcrap, laat de mods t maar checken, ben nooit op fok, dit is n anonieme account alleen voor advies wat ik niet krijg.
en een SOA TEST VERSCHILT VAN EEN HIV AIDS TEST
Tip: De Pil moet je vooraf nemen, daarna heeft het totaal geen zin, als je niet zwanger wilt worden tenminste en helpt ook niet echt tegen SOA's hoor.quote:heb natuurlijk meteen de pil genomen,
quote:Op zondag 27 september 2009 19:23 schreef Karina het volgende:
Uit de OP:
[..]
Tip: De Pil moet je vooraf nemen, daarna heeft het totaal geen zin, als je niet zwanger wilt worden tenminste en helpt ook niet echt tegen SOA's hoor.
En ik zou me maar laten testen.
Ja echt mooi he?quote:Op zondag 27 september 2009 19:19 schreef Byte_Me het volgende:
wel mooi dat je die andere meid een slet noemt, gezien jouw verleden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |