Dit filmpje is echt speciaal wat dat aan gaat. Iedereen die het ziet zal snappen dat dit z'n eigen topic verdiend.quote:
Respect! Wel eventjes rustig een glaasje water drinken en vooral niet te diepzinnig over het leven gaan nadenken. Dan ben je in no-time de oude weer.quote:
Ik schrok me wel te pletterquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:50 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dit filmpje is echt speciaal wat dat aan gaat. Iedereen die het ziet zal snappen dat dit z'n eigen topic verdiend.
quote:
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!! AHHHHHHRRGGGGquote:
Weet je wat trouwens geniaal is:quote:
In de buurt van Schiedamquote:Op zondag 27 september 2009 00:29 schreef SpecialK het volgende:
Alle slachtoffers die nog genoeg hersencapaciteit over hebben om het openbaar vervoer te gebruiken nodig ik uit in mijn huis voor een kopje warme chocolademelk en een goed gesprek.
De slagroom is op.
De laatste 3% twijfel dat Will Smith misschien toch wel echt een neger is is met deze instrumentals wel compleet verdwenen.quote:
Amsterdam - Slotermeerquote:
Het was het gebrek aan slagroom, he?quote:
Dit is mega triestquote:
Die van eminem is eigenlijk nog best goedquote:
Kut-Amerikanen. Sterf.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:46 schreef SpecialK het volgende:
De prestatie is om de volle 4:17 te kijken/luisteren zonder dat je begint te schuimbekken en je kop door je monitor heen probeert te duwen.
Veel success!
Die is best wel geniaalquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:46 schreef SpecialK het volgende:
De prestatie is om de volle 4:17 te kijken/luisteren zonder dat je begint te schuimbekken en je kop door je monitor heen probeert te duwen.
Veel success!
quote:Op zondag 27 september 2009 00:27 schreef Snowcold het volgende:
Godverdomme, in 4 minuten en 17 seconden voor 5 jaar lang hersencellen verloren.
Fucking geniaalquote:
Maar dochtertje is toch al jailbait?quote:Op zondag 27 september 2009 21:20 schreef leetzors het volgende:Hadden ze die moeder geen MILF kunnen maken?
quote:
Oh my god..quote:
quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 22:23 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik vind het best, al die Songsmith-versies, maar Britney is heilig en daar moet je van afblijven.
Haha, wtf, het is écht net een Mario Kart nummer!quote:
Waar in Slotermeer?quote:
t.o. plein '40 '45quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |