Dat zeg ik, die nare vega toko op de grote marktquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
mAoz, de falafeltent op de grote markt
* booyaquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
TT zuigt als Yashaaaa aan IB's minipiemie!
Precies! Ik vind het frituren van kikkererwten voor de consumptie ethisch niet acceptabel!quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:42 schreef Mikkie het volgende:
Nogal wiedes dat ik de Moaz niet kende dus. Anyway, vegafalafelshit hoef ik toch niet
.
Dat van je pa kan ik me voorstellen, maar over het algemeen zijn de vrouwen hier in huis echt ranziger dan de mannen hoorquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:46 schreef morgane het volgende:
Falafelmaar als ik daar in de buurt ben heb ik toch altijd de neiging weer naar de Subway te gaan, ook erg lekker!
@ Mikkie: we willen een vrouwelijk huisgenootje omdat ons dat gewoon gezelliger lijkt...af en toe lekker theeleuten foute tv-programma's kijken. Ook heb ik het idee dat vrouwen over het algemeen wat hygiėnischer zijn, als in: het kan best een enorme puinhoop zijn, maar niet zo snel een vieze plee of weglopende vaat. Maar daar kan ik naast zitten hoor. Bovendien heeft mijn vader aangegeven er ook liever nog een meisje bij te willen, en hij mag dat als huisbaas uiteindelijk beslissen.
Pa wil gewoon een jong blaadje erbij, snap dat dan!quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat van je pa kan ik me voorstellen, maar over het algemeen zijn de vrouwen hier in huis echt ranziger dan de mannen hoor. Twee vrouwen gehad die de vaat het liefst anderhalve week op het aanrecht lieten staan, menstruatiesporen in en aan de pot, dat soort dingen. Daar wegen twee spettertjes pis naast de pot niet tegenop...
Dan moet je away we go eens kijken, die is pas leukquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:36 schreef LastRequest het volgende:
Maoz is eigenlijk erg lekker hoor
En idd Mikkie, was een mooie film.. maar dat wist ik wel, daarom wilde ik hem nu eindelijk eens kijken
Staat genoteerdquote:Op zondag 27 september 2009 00:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan moet je away we go eens kijken, die is pas leuk
quote:
De mijne is een doosje mcNuggets met zoetzure saus!quote:
Zo lang ze nog maar Nuggets en BigMacs hebben!quote:Op zondag 27 september 2009 01:28 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. als Mac, dan de Chicken Mythic Salsamaar die hebben ze niet meer geloof ik
De enige frituurchef hier is Mikkie!quote:
winkelcentrumpje?quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:06 schreef morgane het volgende:
Het is iig heel mooi daar, vlakbij het Wychense meer en veel groen enzo. En vlakbij een winkelcentrumpje
Je gaat naar de oktoberfesten?quote:Op zondag 27 september 2009 08:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja degene die zich verwonderen om dit tijdstip, ich gehe ein toer nach die Deutsche Bratwursten fahren
Officieel is het een winkelcentrum. Wat een lelijke baggersite trouwensquote:Op zondag 27 september 2009 08:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
winkelcentrumpje?Je bedoelt gewoon de Zuiderpoort
![]()
Kronenland is wel lekker langs een stukje bos ja
Niet last van het verkeer enzo
kindvriendelijke wijk
Wiedes? Dat zit er al langer dan de mcdonalds volgens mijquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:42 schreef Mikkie het volgende:
Nogal wiedes dat ik de Moaz niet kende dus. Anyway, vegafalafelshit hoef ik toch niet
.
Ik ben met aparte auto gegaan en in de rust terug naar huisquote:Op zondag 27 september 2009 10:23 schreef LastRequest het volgende:
Waarom moeten mannen op zondag voetballen en duurt dat zo lang![]()
Nou moet ik vrolijk langs de lijn gaan staan 1000 uur
leco van zadelhoff?quote:
Ik heb er geen idee van! Ik vind die Lego met zadelpijn echt eenquote:Op zondag 27 september 2009 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
geen idee, SLP doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is en tegelijkertijd iets heel speciaals
Flippin' burgers, jwtz! De frituur doet altijd een newbie, daar ben ik te ervaren voorquote:Op zondag 27 september 2009 03:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De enige frituurchef hier is Mikkie!
Tip: doe het niet. Die film is echt té slecht. Alleen de CGI is nog aardig, maar verder is het een ramp.quote:Op zondag 27 september 2009 13:16 schreef royjn het volgende:
Middag,
Ben nu formule 1 aan het kijken en vanavond staat transformers 2 op de planning
je mocht na een dag zeker al flippenquote:Op zondag 27 september 2009 16:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Flippin' burgers, jwtz! De frituur doet altijd een newbie, daar ben ik te ervaren voor.
Heb toch niks beters te doen vanavondquote:Op zondag 27 september 2009 16:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tip: doe het niet. Die film is echt té slecht. Alleen de CGI is nog aardig, maar verder is het een ramp.
Je onderschat het werk. Dat heeft toch zeker een maand geduurdquote:Op zondag 27 september 2009 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je mocht na een dag zeker al flippen
en als je echt goed bent mag je naar de Hamburger University!quote:Op zondag 27 september 2009 17:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je onderschat het werk. Dat heeft toch zeker een maand geduurd. En dan moet je beginnen met de normale hamburgers, de big macs en specials mag je pas na een maand of twee.
Je vergeet Megan. En die andere meid, die blonde.quote:Op zondag 27 september 2009 16:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tip: doe het niet. Die film is echt té slecht. Alleen de CGI is nog aardig, maar verder is het een ramp.
Okay, goed punt.quote:Op zondag 27 september 2009 17:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vergeet Megan. En die andere meid, die blonde.
Kant en klare burgers opwarmen.quote:Op zondag 27 september 2009 17:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
en als je echt goed bent mag je naar de Hamburger University!
Iets moeilijker dan het woord moeilijk spellen!quote:Op zondag 27 september 2009 17:15 schreef royjn het volgende:
[..]
Kant en klare burgers opwarmen.
Hoe moeilij kan het zijn
Internetzquote:Op zondag 27 september 2009 17:17 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben mijn cd van virtual dj kwijt, nu werkt mijn djpaneeltje niet meer
Meerdere goede punten. Maar voor de rest was de film idd bagger slechtquote:
nee is n speciale versiequote:
Een nonhackable versie? HOAX!quote:
Bring it on Biatchquote:Op zondag 27 september 2009 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iets moeilijker dan het woord moeilijk spellen!
quote:Op zondag 27 september 2009 17:23 schreef swarmahoer het volgende:
Installatie-cd met VirtualDJ 3 DJC Edition voor pc en Mac
Aangepaste versie van VirtualDJ 3 (editie voor DJ Console, zowel pc als Mac) wordt meegeleverd
http://www.bol.com/nl/p/n(...)#product_description
die versie dus
Andersom beginnen met zoeken.quote:Op zondag 27 september 2009 17:45 schreef swarmahoer het volgende:
ah, beide gevonden, natuurlijk op de laatste plaats waar je zoekt, zoals altijd
Ken jij ducati niet??quote:Op zondag 27 september 2009 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ducati? Klinkt als een zegeltjesacties. "spaar ze allemaal!"
vroeg ik me ook af iddquote:
Nou een ducati is de bugatti onder de motorsquote:Op zondag 27 september 2009 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bugatti wel.
Natuurlijk wel ?quote:Op zondag 27 september 2009 21:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu mag ik zeker geen grap maken over die tieten?
geen idee, achteropzit dame van een oudere man, zal wel haar vader geweest zijn. Ik was bijna de jongstequote:
Ze zijn te klein?quote:Op zondag 27 september 2009 21:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu mag ik zeker geen grap maken over die tieten?
dat kan ik niet zien, ze heeft een zwarte lederen jas aan.quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat kan ik niet zien, ze heeft een zwarte lederen jas aan.
Piet kom eens op zeg, zelfs ik ken Ducatiquote:Op zondag 27 september 2009 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ducati? Klinkt als een zegeltjesacties. "spaar ze allemaal!"
Jep, zodra ik er een heb mag jij achterop.quote:Op zondag 27 september 2009 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goed zo, mag ik bij je achterop?
Ja hé niet zomaar een vrouw hequote:
Kende jij CP al voor Fok?quote:Op zondag 27 september 2009 22:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja hé niet zomaar een vrouw he![]()
Ik heb vrienden die het vroeger alleen maar over hun motor hadden, vandaar dat ik er wat van weet
vroeger zei ik!quote:
quote:
Juistem, ik werd niet goed van die luiquote:Op zondag 27 september 2009 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me ook nog herinneren dat LR begon te klagen over het feit dat ik van alles over mijn motor postte, omdat ze dat zo herkende bij vrienden die ook motor rijden
Dude, anale wratten vol in beeld!quote:Op zondag 27 september 2009 22:23 schreef LastRequest het volgende:
Oh jongens genante kwalen begint weer @ rtl 5!
die vrouw met haar op dr buikquote:Op zondag 27 september 2009 22:56 schreef LastRequest het volgende:
Hosti, er zijn weer schimmeltenen
quote:
Opblaasbed voor twee personenquote:Op zondag 27 september 2009 23:34 schreef morgane het volgende:
[..]
Nou? Het uit maken met mn vriend zeker
Ik heb er geen last van.. Heb het bed aan m'n zusje gegeven maar de matrassen zelf gehouden, slaap er nog steeds opquote:Op zondag 27 september 2009 23:32 schreef morgane het volgende:
Die heb ik al gezien ja, hij lijkt me heel handig en mooi. Alleen heb ik het idee dat het niet zo lekker ligt op die dunnere matrasjes. Of vond jij van wel?
Die waren echt ranzigquote:Op zondag 27 september 2009 23:06 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Aaaah ik krijg jeuk van die oksels nu
Aerobed!quote:Op zondag 27 september 2009 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Opblaasbed voor twee personen
Cool!! Waren dat duren matrassen? Ik vind het eigenlijk zonde om nieuwe matrassen te kopen omdat ik er al 2 heb, maar het is verder wel een ideaal systeem en 1 van de matrassen kan dan naar mn ouders als logeerbedquote:Op zondag 27 september 2009 23:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van.. Heb het bed aan m'n zusje gegeven maar de matrassen zelf gehouden, slaap er nog steeds opEn ik heb een hele slechte rug... Dus heb snel last van vervelende matrassen.
Ik heb zo'n bedje in de auto liggenquote:
Ik heb geen idee hoe duur ze waren, standaard Sultans volgens mij.quote:Op zondag 27 september 2009 23:37 schreef morgane het volgende:
[..]
Cool!! Waren dat duren matrassen? Ik vind het eigenlijk zonde om nieuwe matrassen te kopen omdat ik er al 2 heb, maar het is verder wel een ideaal systeem en 1 van de matrassen kan dan naar mn ouders als logeerbed![]()
Een goed matras is erg belangrijk en als jij er met een slechte rug al geen last van hebt zal het wel goed zijn.
Ik heb die ook hier, altijd handig bij logeesquote:Op zondag 27 september 2009 23:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb zo'n bedje in de auto liggenAltijd handig
Ik heb die in de auto liggen zodat ik hem kan gebruiken als er mensen hier blijven slapen, maar ook als ik ergens ben en de keuze is weer eens een dun matrasje of een bank waar je amper op kan liggen.quote:Op zondag 27 september 2009 23:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb die ook hier, altijd handig bij logees
Als je wat ouder bent en wat meer ervaren met vrouwen weet je dat die zin alleen maar betekent dat je 1/3 van je leven doorbrengt op een matras! Niet per se die van jezelf natuurlijk!quote:Op zondag 27 september 2009 23:54 schreef swarmahoer het volgende:
op je matras breng je ongeveer een derde van je leven door, dus daarop ga ik niet bezuinigen als ik n nieuwe koop
ik hoop dat ik niet korter ga slapen als ik n nieuw matras hebquote:Op zondag 27 september 2009 23:57 schreef Mikkie het volgende:
En terecht. Heb een paar jaar op een oud, brak matras geslapen. Toen een keer een nieuw bed + matras gekocht. Matras kostte geloof ik rond de 300 euro. Niet heel duur ofzo, maar wel een stuk betere kwaliteit dan zo'n apparaat van vijf tientjes, en heb er enorm veel profijt van. Slaap een stuk beter (en korter) dan op dat oude matras
.
Gelukkig dan maar dat de oorzaak niet in het matras, maar in de verhuizing lagquote:Op zondag 27 september 2009 23:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik hoop dat ik niet korter ga slapen als ik n nieuw matras heb
Dan ben je iig goed wakker nuquote:Op maandag 28 september 2009 09:31 schreef morgane het volgende:
Ieeeh Roy, achterlijke gladiool! Ik ben net wakker![]()
quote:
Ik was van plan om eens rustig wakker te worden vandaag...wakker ben ik nu wel jaquote:Op maandag 28 september 2009 09:35 schreef royjn het volgende:
[..]
Dan ben je iig goed wakker nu![]()
Koffie?
quote:Op maandag 28 september 2009 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
Welke retard zet daar nou een dikke spin neer??
De VNquote:Op maandag 28 september 2009 11:00 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Ik heb een vraagje aan jullie! Een goeie vriend doet namelijk mee met de VN jongerenverkiezingen en hij is door naar de halve finale. Deze week is zijn campagne week en hij moet meer stemmen krijgen dan zijn tegenstander, alleen dan kan hij door naar de finale. En dat gun ik hem echt! Zijn speerpunt is Onderwijs, en je leest meer over hem op www.ufuknaardevn.nl (haha ik ben ambassadeur en sta ook op de site)
Zouden jullie op hem willen stemmen? Dat kan via sms, sms Ufuk naar 5040 (geen extra kosten), of stem op www.dewereldvandevn.nl.
Ik zou t leuk vinden als jullie hem steunen!
Haha ok, kan ookquote:Op maandag 28 september 2009 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De VN![]()
Sorry, maar daar ben ik principieel tegen.
Erasmus gebouw?quote:Op maandag 28 september 2009 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
nee, spinnen:
[ afbeelding ]
maar, nu weer hard aan de studie. Heb met moeite een pc weten te veroveren in het MMS (meer dan de helft van de pc's zijn niet beschikbaar vanwege onderhoudmongeaulen, doe dat lekker in het weekend ofzo
maargoed, ik moet niet zeuren, ik heb er een![]()
Vandaag stemt Ierland voor / tegen de EUgrondwet. Dat ene waarvoor wij ook een 2e referendum zouden moeten hebbenquote:Op maandag 28 september 2009 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
De VN![]()
Sorry, maar daar ben ik principieel tegen.
De EU vind ik een goed iets, de VN niet!quote:Op maandag 28 september 2009 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vandaag stemt Ierland voor / tegen de EUgrondwet. Dat ene waarvoor wij ook een 2e referendum zouden moeten hebben.
ik zit op de 1e.. echt, vraag me af waarom ze het niet in het weekend hosselen, dit soort dingen..quote:Op maandag 28 september 2009 11:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Erasmus gebouw?
12 etage in de hoek. MMS Theologie/Filosofie/Religiewetenschappen, PC's genoeg!
Dat was een tip waar je nog een vrije pc kan vinden zelfs als het overal druk is!quote:Op maandag 28 september 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zit op de 1e.. echt, vraag me af waarom ze het niet in het weekend hosselen, dit soort dingen..
Eens overigens.quote:Op maandag 28 september 2009 11:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De EU vind ik een goed iets, de VN niet!
Open je eigen topic maarquote:Op maandag 28 september 2009 12:52 schreef swarmahoer het volgende:
wie zet even uiteen wat de vn en de eu doenen waarom de vn slecht is voor nederland
Haha thanksquote:Op maandag 28 september 2009 14:15 schreef LastRequest het volgende:
Vooruit Dupje ik heb voor je gestemd.
Ik ga vandaag weer beginnen met hardlopen
Mailen naar forum@fok.nl en het uitleggenquote:Op maandag 28 september 2009 18:35 schreef morgane het volgende:
D_K is best een leuke vent voor een kardinaalen nu heb ik 12 McDonalds glazen
Aangezien er hier wel een paar modjes zitten: help!
Ik ben mijn wachtwoord van Fok vergeten. Ik sta op mn pc toevallig nog ingelogd, maar op mn laptop die ik altijd gebruik niet meer. Ik kan m'n wachtwoord wel naar mn mailadres sturen, maar het adres is gedeactiveerd door UPC (chello account) omdat ik het lang niet meer heb gebruikt. En nu?
dat dusquote:Op maandag 28 september 2009 18:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mailen naar forum@fok.nl en het uitleggen. Wellicht kunnen ze je emailadres veranderen.
Je hoeft niet meer te slijmen, meis je hebt je glazen al binnen!quote:Op maandag 28 september 2009 18:35 schreef morgane het volgende:
D_K is best een leuke vent voor een kardinaal![]()
Naar ?quote:Op maandag 28 september 2009 19:07 schreef Mikkie het volgende:
Kwartet.
Nog mensen die gaan trouwens, vanavond?
De pubquiz, of course.quote:
Misschien toch maar op V&A solliciteren?quote:
Maandag is voor mij doorgaans Odessa avond. Maar hoe wat waar pubquiz?quote:Op maandag 28 september 2009 19:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De pubquiz, of course.
[..]
Misschien toch maar op V&A solliciteren?
V&A is veel te druk, zeiden jullie tochquote:Op maandag 28 september 2009 19:47 schreef swarmahoer het volgende:
op FOT en V&A zoeken ze nog iemand
Van Buren. Team formeren van een man of vijf en dan proberen te winnen. FUBAR gaat het weer proberen vanavondquote:Op maandag 28 september 2009 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maandag is voor mij doorgaans Odessa avond. Maar hoe wat waar pubquiz?
Hoeveel man heb je nog nodig?quote:Op maandag 28 september 2009 19:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
V&A is veel te druk, zeiden jullie toch.
[..]
Van Buren. Team formeren van een man of vijf en dan proberen te winnen. FUBAR gaat het weer proberen vanavond.
Waarschijnlijk geen... ik vroeg me meer af of er nog andere mensen hier een team hadden gebouwdquote:Op maandag 28 september 2009 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoeveel man heb je nog nodig?
Haha, misschien kom ik wel even kijken!quote:Op maandag 28 september 2009 19:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen... ik vroeg me meer af of er nog andere mensen hier een team hadden gebouwd![]()
Sinds wanneer heb jij wat beters te doen?quote:Op maandag 28 september 2009 19:50 schreef Mikkie het volgende:
V&A is veel te druk, zeiden jullie toch.
had m ook gezien iddquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over een paar minuten de tv-premiere van pirates III.
Hij was wel echt domquote:
Echt bikkels hebben 'm op dvd en kijken 'm niet op SBS... kampzender met 30× reclame en popstars-promo tussendoorquote:Op maandag 28 september 2009 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over een paar minuten de tv-premiere van pirates III.
Is het Nationale Piet-afzeik-dag?quote:Op maandag 28 september 2009 20:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij was wel echt dom.
[..]
Echt bikkels hebben 'm op dvd en kijken 'm niet op SBS... kampzender met 30× reclame en popstars-promo tussendoor.
Idd ik heb er nog 15 ofzoquote:Op maandag 28 september 2009 20:50 schreef swarmahoer het volgende:
owja, heb ik er ook nog 10 van liggen
bij 20 eu, maar actie is afgelopen.quote:
Jaarclub!quote:Op maandag 28 september 2009 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doen jullie voor 't hele dorp de boodschappen?
Mijn schuld! Je stond niet in de mailingslijst!quote:Op maandag 28 september 2009 20:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Is het Nationale Piet-afzeik-dag?
Waarom hoor ik dat pas om 20:43
de nationale piet afzeikdag wordt ook niet zomaar aan jan en alleman doorgestuurd natuurlijkquote:Op maandag 28 september 2009 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn schuld! Je stond niet in de mailingslijst!
Je zegt overigens tegen users uit een Nijmegen-reeks, die toevallig ook beiden in Nijmegen wonen, dat ze in een dorp wonen?quote:Op maandag 28 september 2009 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doen jullie voor 't hele dorp de boodschappen?
Nou das in elk geval duidelijkquote:Op maandag 28 september 2009 21:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de nationale piet afzeikdag wordt ook niet zomaar aan jan en alleman doorgestuurd natuurlijk
PIET ZIT GEWOON MET ONS TE FOKKEN HE!quote:Op maandag 28 september 2009 21:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je zegt overigens tegen users uit een Nijmegen-reeks, die toevallig ook beiden in Nijmegen wonen, dat ze in een dorp wonen?
Geheel bewust, piet heeft z'n "ik-zeik-goddomme-terug-dag".quote:Op maandag 28 september 2009 21:00 schreef LastRequest het volgende:
Je zegt overigens tegen users uit een Nijmegen-reeks, die toevallig ook beiden in Nijmegen wonen, dat ze in een dorp wonen?
Ik was nog niet eens begonnenquote:Op maandag 28 september 2009 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geheel bewust, piet heeft z'n "ik-zeik-goddomme-terug-dag".
Als jij niet komt want jij wilt altijd in het weekendquote:Op maandag 28 september 2009 21:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer kom je weer eens op een meet?
Overigens heb ik binnenkort een zaterdag vrijquote:Op maandag 28 september 2009 21:08 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als jij niet komt want jij wilt altijd in het weekend
Vriendinnetje van mij speelt Irmak, yeah! Fatma!quote:Op maandag 28 september 2009 20:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wil iemand nog naar Spangas in de bios ofzoIk heb nog een AH filmkaartje 2e gratis bon ding geval. Tot en met de 30e geldig meen ik
quote:Further, it was said that as the studio is trying to downsize the film’s budget, the fourth installment would probably have a lighter take on the special effects.
quote:It could be disappointment for fans that Orlando Bloom and Keira Knightley are not expected to be back, but it’s not official yet.
Zo'n fout programma he...quote:Op maandag 28 september 2009 22:47 schreef swarmahoer het volgende:
hmm, eens niet vergeten oplichters ontmaskerd te kijken, wel grappig
Ja maar! Dan moet ik werkenquote:Op maandag 28 september 2009 21:14 schreef LastRequest het volgende:
Het gaat om 10 oktober, maar dr is een kans van 1 op 9 dat ik dan toch iets hebt
Ik hou je op de hoogte Piet
Je doet je best maaaarrrrrrrrquote:Op maandag 28 september 2009 23:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar! Dan moet ik werken.
M'n LR, wat doe je?!
one.comquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:54 schreef Dragorius het volgende:
Wachten op One.com (vanmorgen om 8.15u gefaxed) tot ze mijn domein activeren...wachten duurt lang
(maar wel in de baas z'n tijd)
Ze moeten potdorie mijn fax nu wel verwerkt hebben zegquote:
Mexicaanse griepquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
mogen ze mijn griep ook verwerken![]()
ik hoop dat het slechts bij vandaag blijft dat ik me zo miserabel voel deze weekwant ik heb een hoop belangrijke dingen te doen
Nog een keer: be-doe-ning!quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:46 schreef royjn het volgende:
Dooie bedoeling hier. Zeker lunchtijd?
Geen idee. Ik heb het net pas bij de apotheek gehaald.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:06 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nog een keer: be-doe-ning!
Leuk dat het leuk was IBFoto's?
En D_K het schiet ook echt geen meter op he.. Helpt je medicatie wel wat?
Ohquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:07 schreef Mikkie het volgende:
Oh Piet, dat ene boek hoef ik trouwens niet meer te lenen. Heb 't zelf al van Marktplaats geplukt
Dat doe ik ook altijd zo hoor, dat gedoe met die haakjes zegquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:45 schreef Dupje het volgende:
Ok
En waarom trekt ze een bh uit over haar hoofd? Haha.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd zo hoor, dat gedoe met die haakjes zeg
Ik ook. Maar ook erg benieuwd wanneer ik überhaupt kan beginnen met lezen, dan kan zo een half jaar durenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh. Ben benieuwd wat je ervan vindt
.
Te makkelijk om hier flauwe grappen over te makenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:43 schreef IrishBastard het volgende:
Zo maar eens slapen, ben echt moe![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:59 schreef SLP_ het volgende:
Ik ga ook slapen, wilde eigenlijk nieuwe aflevering van Grey's Anatomy zien maar het was zo zielig dat ik het na 20 minuten maar afzette. Ik moest alleen maar janken en daar heb ik nu geen zin in
Lekker een potje lopen fierljeppen dus!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:26 schreef Californium het volgende:
jah hoi
lang geleden manstraks ef heerlijk ehm... op bed gelegen met z'n 2-en
... na een sigaretje en een half uurtje tv nu maar eens slapen
![]()
Toen ik om 6.45u opstond was het nog donker en regende het hardquote:Op woensdag 30 september 2009 09:34 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen. Het is half 10, maar het lijkt net alsof t 7 uur is
rokenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:26 schreef Californium het volgende:
jah hoi
lang geleden manstraks ef heerlijk ehm... op bed gelegen met z'n 2-en
... na een sigaretje en een half uurtje tv nu maar eens slapen
![]()
Welk merk? Acer?..quote:Op woensdag 30 september 2009 12:14 schreef swarmahoer het volgende:
die van mij ga ik ook opsturen hoop dat ik een nieuwe krijg
mouse pad weigert af en toe dienst, hij wordt veel te warm, en soms loopt ie vast zonder aanleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |