Dat zeg ik, die nare vega toko op de grote marktquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
mAoz, de falafeltent op de grote markt
* booyaquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
TT zuigt als Yashaaaa aan IB's minipiemie!
Precies! Ik vind het frituren van kikkererwten voor de consumptie ethisch niet acceptabel!quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:42 schreef Mikkie het volgende:
Nogal wiedes dat ik de Moaz niet kende dus. Anyway, vegafalafelshit hoef ik toch niet
.
Dat van je pa kan ik me voorstellen, maar over het algemeen zijn de vrouwen hier in huis echt ranziger dan de mannen hoorquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:46 schreef morgane het volgende:
Falafelmaar als ik daar in de buurt ben heb ik toch altijd de neiging weer naar de Subway te gaan, ook erg lekker!
@ Mikkie: we willen een vrouwelijk huisgenootje omdat ons dat gewoon gezelliger lijkt...af en toe lekker theeleuten foute tv-programma's kijken. Ook heb ik het idee dat vrouwen over het algemeen wat hygiënischer zijn, als in: het kan best een enorme puinhoop zijn, maar niet zo snel een vieze plee of weglopende vaat. Maar daar kan ik naast zitten hoor. Bovendien heeft mijn vader aangegeven er ook liever nog een meisje bij te willen, en hij mag dat als huisbaas uiteindelijk beslissen.
Pa wil gewoon een jong blaadje erbij, snap dat dan!quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat van je pa kan ik me voorstellen, maar over het algemeen zijn de vrouwen hier in huis echt ranziger dan de mannen hoor. Twee vrouwen gehad die de vaat het liefst anderhalve week op het aanrecht lieten staan, menstruatiesporen in en aan de pot, dat soort dingen. Daar wegen twee spettertjes pis naast de pot niet tegenop...
Dan moet je away we go eens kijken, die is pas leukquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:36 schreef LastRequest het volgende:
Maoz is eigenlijk erg lekker hoor
En idd Mikkie, was een mooie film.. maar dat wist ik wel, daarom wilde ik hem nu eindelijk eens kijken
Staat genoteerdquote:Op zondag 27 september 2009 00:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan moet je away we go eens kijken, die is pas leuk
quote:
De mijne is een doosje mcNuggets met zoetzure saus!quote:
Zo lang ze nog maar Nuggets en BigMacs hebben!quote:Op zondag 27 september 2009 01:28 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. als Mac, dan de Chicken Mythic Salsamaar die hebben ze niet meer geloof ik
De enige frituurchef hier is Mikkie!quote:
winkelcentrumpje?quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:06 schreef morgane het volgende:
Het is iig heel mooi daar, vlakbij het Wychense meer en veel groen enzo. En vlakbij een winkelcentrumpje
Je gaat naar de oktoberfesten?quote:Op zondag 27 september 2009 08:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja degene die zich verwonderen om dit tijdstip, ich gehe ein toer nach die Deutsche Bratwursten fahren
Officieel is het een winkelcentrum. Wat een lelijke baggersite trouwensquote:Op zondag 27 september 2009 08:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
winkelcentrumpje?Je bedoelt gewoon de Zuiderpoort
![]()
Kronenland is wel lekker langs een stukje bos ja
Niet last van het verkeer enzo
kindvriendelijke wijk
Wiedes? Dat zit er al langer dan de mcdonalds volgens mijquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:42 schreef Mikkie het volgende:
Nogal wiedes dat ik de Moaz niet kende dus. Anyway, vegafalafelshit hoef ik toch niet
.
Ik ben met aparte auto gegaan en in de rust terug naar huisquote:Op zondag 27 september 2009 10:23 schreef LastRequest het volgende:
Waarom moeten mannen op zondag voetballen en duurt dat zo lang![]()
Nou moet ik vrolijk langs de lijn gaan staan 1000 uur
leco van zadelhoff?quote:
Ik heb er geen idee van! Ik vind die Lego met zadelpijn echt eenquote:Op zondag 27 september 2009 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
geen idee, SLP doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is en tegelijkertijd iets heel speciaals
Flippin' burgers, jwtz! De frituur doet altijd een newbie, daar ben ik te ervaren voorquote:Op zondag 27 september 2009 03:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De enige frituurchef hier is Mikkie!
Tip: doe het niet. Die film is echt té slecht. Alleen de CGI is nog aardig, maar verder is het een ramp.quote:Op zondag 27 september 2009 13:16 schreef royjn het volgende:
Middag,
Ben nu formule 1 aan het kijken en vanavond staat transformers 2 op de planning
je mocht na een dag zeker al flippenquote:Op zondag 27 september 2009 16:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Flippin' burgers, jwtz! De frituur doet altijd een newbie, daar ben ik te ervaren voor.
Heb toch niks beters te doen vanavondquote:Op zondag 27 september 2009 16:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tip: doe het niet. Die film is echt té slecht. Alleen de CGI is nog aardig, maar verder is het een ramp.
Je onderschat het werk. Dat heeft toch zeker een maand geduurdquote:Op zondag 27 september 2009 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je mocht na een dag zeker al flippen
en als je echt goed bent mag je naar de Hamburger University!quote:Op zondag 27 september 2009 17:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je onderschat het werk. Dat heeft toch zeker een maand geduurd. En dan moet je beginnen met de normale hamburgers, de big macs en specials mag je pas na een maand of twee.
Je vergeet Megan. En die andere meid, die blonde.quote:Op zondag 27 september 2009 16:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tip: doe het niet. Die film is echt té slecht. Alleen de CGI is nog aardig, maar verder is het een ramp.
Okay, goed punt.quote:Op zondag 27 september 2009 17:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vergeet Megan. En die andere meid, die blonde.
Kant en klare burgers opwarmen.quote:Op zondag 27 september 2009 17:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
en als je echt goed bent mag je naar de Hamburger University!
Iets moeilijker dan het woord moeilijk spellen!quote:Op zondag 27 september 2009 17:15 schreef royjn het volgende:
[..]
Kant en klare burgers opwarmen.
Hoe moeilij kan het zijn
Internetzquote:Op zondag 27 september 2009 17:17 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben mijn cd van virtual dj kwijt, nu werkt mijn djpaneeltje niet meer
Meerdere goede punten. Maar voor de rest was de film idd bagger slechtquote:
nee is n speciale versiequote:
Een nonhackable versie? HOAX!quote:
Bring it on Biatchquote:Op zondag 27 september 2009 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iets moeilijker dan het woord moeilijk spellen!
quote:Op zondag 27 september 2009 17:23 schreef swarmahoer het volgende:
Installatie-cd met VirtualDJ 3 DJC Edition voor pc en Mac
Aangepaste versie van VirtualDJ 3 (editie voor DJ Console, zowel pc als Mac) wordt meegeleverd
http://www.bol.com/nl/p/n(...)#product_description
die versie dus
Andersom beginnen met zoeken.quote:Op zondag 27 september 2009 17:45 schreef swarmahoer het volgende:
ah, beide gevonden, natuurlijk op de laatste plaats waar je zoekt, zoals altijd
Ken jij ducati niet??quote:Op zondag 27 september 2009 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ducati? Klinkt als een zegeltjesacties. "spaar ze allemaal!"
vroeg ik me ook af iddquote:
Nou een ducati is de bugatti onder de motorsquote:Op zondag 27 september 2009 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bugatti wel.
Natuurlijk wel ?quote:Op zondag 27 september 2009 21:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu mag ik zeker geen grap maken over die tieten?
geen idee, achteropzit dame van een oudere man, zal wel haar vader geweest zijn. Ik was bijna de jongstequote:
Ze zijn te klein?quote:Op zondag 27 september 2009 21:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu mag ik zeker geen grap maken over die tieten?
dat kan ik niet zien, ze heeft een zwarte lederen jas aan.quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat kan ik niet zien, ze heeft een zwarte lederen jas aan.
Piet kom eens op zeg, zelfs ik ken Ducatiquote:Op zondag 27 september 2009 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ducati? Klinkt als een zegeltjesacties. "spaar ze allemaal!"
Jep, zodra ik er een heb mag jij achterop.quote:Op zondag 27 september 2009 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goed zo, mag ik bij je achterop?
Ja hé niet zomaar een vrouw hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |