quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als ie bij de volgende trein er nou maar niet "op" spingt, maar er "voor".
Er tussen springen is knapper.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:35 schreef Paul het volgende:
Niet te geleuve! Dat dit kan als mod?!
[..]
Niet normaal hoor
Had jij niet een topic over die UI?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:35 schreef appelsjap het volgende:
ONGELOOFLIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAND1!1!!! 1!1
Nee, hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Had jij niet een topic over die UI?
Voor de verandering wel leuk jaquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:36 schreef Stoeprand het volgende:
Maar goed dat dat niet tegen jou werd gezegd hè Paul
Uhuh.quote:
Flikker op.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:37 schreef Suikerwafel het volgende:
Ik pleit voor nieuwe verkiezingen wie er de nieuwe mod mag worden van KLB.
Jezus man laat die touristen lekker hun zuurverdiende euro's hier eens relaxed uit geven. Het is al moeilijk genoeg om mensen te overtuigen om maar dit uit de kluiten gewassen dorp te komen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik wenste vanmiddag nog een toerist op een fiets een val in de gracht tussen de schroeven van een rondvaartboot toe. Dat doe ik trouwens wel vaker.
Maar jij opent geen kwaliteitstopics, Paul.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:48 schreef Paul het volgende:
Ohnee Static komt in m'n topic bashen, zulks een dejavu
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:42 schreef RickoKun het volgende:
SINDS WANNEER IS ADELANTE MOD!!!!!!!!!!
Ik heb niks tegen toeristen die hier komen voor de cultuur, maar toeristen (inclusief provincialen) op fietsen die de vreemdste capriolen uithalen zoals plotseling voor je stoppen, of die überhaupt niet kunnen fietsen, halen het bloed onder m'n nagels vandaan. Dat zijn over het algemeen ook niet de toeristen die voor de cultuur komen. Tenzij je de Heineken Experience en de koffieshop als cultuur wil bestempelen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:46 schreef SpecialK het volgende:
Jezus man laat die touristen lekker hun zuurverdiende euro's hier eens relaxed uit geven. Het is al moeilijk genoeg om mensen te overtuigen om maar dit uit de kluiten gewassen dorp te komen.
Unlike de meeste nederlanders zelf en vooral de allochtonen hier zijn touristen op dit moment nog de enige mensen die ook nog maar enige intresse weten te tonen voor onze cultuur.
Touristen
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:35 schreef appelsjap het volgende:
ONGELOOFLIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAND1!1!!! 1!1
Fietsen zelf is zeker wel een belangrijk stukje cultuur. Dus leuk dat ze het willen proberen. De meeste touristen hebben weinig fietservaring dus het is nog vrij dapper ook. Ik hou er altijd rekening mee als ik door de binnenstad scheur (en dat is elke werkdag). Nog nooit een ongeluk gehad. Maar je spot ze natuurlijk gewoon in een oogopslag.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen toeristen die hier komen voor de cultuur, maar toeristen (inclusief provincialen) op fietsen die de vreemdste capriolen uithalen zoals plotseling voor je stoppen, of die überhaupt niet kunnen fietsen, halen het bloed onder m'n nagels vandaan. Dat zijn over het algemeen ook niet de toeristen die voor de cultuur komen. Tenzij je de Heineken Experience en de koffieshop als cultuur wil bestempelen.
Wees niet zo gay optimistisch.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:12 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Fietsen zelf is zeker wel een belangrijk stukje cultuur. Dus leuk dat ze het willen proberen. De meeste touristen hebben weinig fietservaring dus het is nog vrij dapper ook. Ik hou er altijd rekening mee als ik door de binnenstad scheur (en dat is elke werkdag). Nog nooit een ongeluk gehad. Maar je spot ze natuurlijk gewoon in een oogopslag.
Wel lief om mensen zo te zien klungelen.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:04 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Wees niet zo gay optimistisch.
Inderdaad, dit is tenslotte wel KLBquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:04 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Wees niet zo gay optimistisch.
Doodsverwensingen richting een user ja! Ik wenste gvd Ronald Koeman iets naars toe met zijn afbraakbeleidquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:09 schreef Lonker het volgende:
jullie kunnen zegegn wat je wilt..
Maar doodsverwensingen zijn verboden,, oftewel, daar hoort een zelfde straf op te staan als bij een user
Je hebt helemaal gelijk en ik ben het met je eens, maar je moet niet vergeten dat dit internet is en om precies te zijn het Klaagbaak forum op FOK! Hier zeggen de meeste users dingen die ze in het echte leven nooit zouden zeggen. Dat ze dat op internet wel doen, is ook niet altijd goed, maar neem het niet te letterlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:11 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Iedereen doet hier mischien wel grappig over. Maar dit is dus echt niet grappig. Denk is aan de mensen die hun dierbaren door dit gene zijn verloren. Alle nabestaanden of erger de machinist. Ik ben mij vader op deze manier verloren. De machinist was net nieuw en is ook meteen gestopt. Hij heeft een zwaar trauma. Echt waar iedereen moet hier niet zo niet serieus over doen. Je kan er echt mensen mee kwetsen. Die lezen dit en denken weer terug aan die moeilijke tijd/periode die ze door hebben gemaakt. En dan maken wij er grapjes over. Ik vindt het echt heel erg.
Hier blijkt maar weer is uit, hoe respectloos iedereen tegewoordig maar is!
Ik was sarcastischquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk en ik ben het met je eens, maar je moet niet vergeten dat dit internet is en om precies te zijn het Klaagbaak forum op FOK! Hier zeggen de meeste users dingen die ze in het echte leven nooit zouden zeggen. Dat ze dat op internet wel doen, is ook niet altijd goed, maar neem het niet te letterlijk.
KLB is absoluut niet constructief voor users die alles te letterlijk nemen.
Leuk, het hoort niet wat je doet ,en je hebt toch een soort voorbeeld functiequote:Op zaterdag 26 september 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Doodsverwensingen richting een user ja! Ik wenste gvd Ronald Koeman iets naars toe met zijn afbraakbeleid
Dan mag jij van mij voor een trein springen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:40 schreef -Willempie- het volgende:
Ik ken iemand en die wilde zich ook voor de trein gooien, maar sprong er tegenaan.Oh en de trein verliet net het station en reed 15km per uur, hooguit
paultjuhhh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Je hebt helemaal gelijk en ik ben het met je eens, maar je moet niet vergeten dat dit internet is en om precies te zijn het Klaagbaak forum op FOK! Hier zeggen de meeste users dingen die ze in het echte leven nooit zouden zeggen. Dat ze dat op internet wel doen, is ook niet altijd goed, maar neem het niet te letterlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:38 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dan mag jij van mij voor een trein springen.
BAM!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
Ah jah, das waar ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Ach, je kunt nog altijd hopen dat zoiets gebeurt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:57 schreef dopy14 het volgende:
RELLEN!!!!!!RELLEN!!!! RELLEN!!! ROTTERDAM HOOLIGANS!!!! ADO! ADO!! ADO!!! NOORDSIDE!!!! RELLEN RELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is een teken van God paul.
Ga heen en zoek je lot een trein
En daar gaat het weer, ik heb het over kanker. Mijn vader is daaraan overleden. En mensen blijven er maar over door gaan! Het doet mij echt pijn en andere ook, denk is aan alle dierbaren van de personen die hierdoor het leven hebben verloren. En hun strijd tegen kanker hebben opgegeven. En jij typt nu gewoon even kanker.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
Als Paul maar niet voor de trein springt, dat zou ik echt heulheul erg vinden.
Nooit meer die vervelende irritante kankerposts kwaliteitsposts
Geen fatsoen, ik weet hetquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:03 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
En daar gaat het weer, ik heb het over kanker. Mijn vader is daaraan overleden. En mensen blijven er maar over door gaan! Het doet mij echt pijn en andere ook, denk is aan alle dierbaren van de personen die hierdoor het leven hebben verloren. En hun strijd tegen kanker hebben opgegeven. En jij typt nu gewoon even kanker.
Echt sommige mensen hier
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is een teken van God Cthulhu paul.
Ga heen en zoek je lot je schip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |