Ik was sarcastischquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk en ik ben het met je eens, maar je moet niet vergeten dat dit internet is en om precies te zijn het Klaagbaak forum op FOK! Hier zeggen de meeste users dingen die ze in het echte leven nooit zouden zeggen. Dat ze dat op internet wel doen, is ook niet altijd goed, maar neem het niet te letterlijk.
KLB is absoluut niet constructief voor users die alles te letterlijk nemen.
Leuk, het hoort niet wat je doet ,en je hebt toch een soort voorbeeld functiequote:Op zaterdag 26 september 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Doodsverwensingen richting een user ja! Ik wenste gvd Ronald Koeman iets naars toe met zijn afbraakbeleid
Dan mag jij van mij voor een trein springen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:40 schreef -Willempie- het volgende:
Ik ken iemand en die wilde zich ook voor de trein gooien, maar sprong er tegenaan.Oh en de trein verliet net het station en reed 15km per uur, hooguit
paultjuhhh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Je hebt helemaal gelijk en ik ben het met je eens, maar je moet niet vergeten dat dit internet is en om precies te zijn het Klaagbaak forum op FOK! Hier zeggen de meeste users dingen die ze in het echte leven nooit zouden zeggen. Dat ze dat op internet wel doen, is ook niet altijd goed, maar neem het niet te letterlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:38 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dan mag jij van mij voor een trein springen.
BAM!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
Ah jah, das waar ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Ach, je kunt nog altijd hopen dat zoiets gebeurt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:57 schreef dopy14 het volgende:
RELLEN!!!!!!RELLEN!!!! RELLEN!!! ROTTERDAM HOOLIGANS!!!! ADO! ADO!! ADO!!! NOORDSIDE!!!! RELLEN RELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is een teken van God paul.
Ga heen en zoek je lot een trein
En daar gaat het weer, ik heb het over kanker. Mijn vader is daaraan overleden. En mensen blijven er maar over door gaan! Het doet mij echt pijn en andere ook, denk is aan alle dierbaren van de personen die hierdoor het leven hebben verloren. En hun strijd tegen kanker hebben opgegeven. En jij typt nu gewoon even kanker.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
Als Paul maar niet voor de trein springt, dat zou ik echt heulheul erg vinden.
Nooit meer die vervelende irritante kankerposts kwaliteitsposts
Geen fatsoen, ik weet hetquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:03 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
En daar gaat het weer, ik heb het over kanker. Mijn vader is daaraan overleden. En mensen blijven er maar over door gaan! Het doet mij echt pijn en andere ook, denk is aan alle dierbaren van de personen die hierdoor het leven hebben verloren. En hun strijd tegen kanker hebben opgegeven. En jij typt nu gewoon even kanker.
Echt sommige mensen hier
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is een teken van God Cthulhu paul.
Ga heen en zoek je lot je schip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |