noemt ze zichzelf dan Noa ofzo?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:14 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze heet Tamara hoor
Maar ik vind haar heul niet leuk.. Ik vind Madelon de leukste.
Oeh! Da's lang.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:21 schreef Vicky het volgende:
ze was wel schattig maar veel te lief/tuttig voor K3.Ik heb bijna mijn FOK jubileum
12 oktober al weer 10!! jaar foklid
Noa is haar artiestennaamquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
noemt ze zichzelf dan Noa ofzo?
Das helemaal ergkom op zeg.... had jezelf dan gelijk Paris genoemd
Anneke is ook schattig maar ze was gewoon echt niet goed genoeg geloof ik.
Ik vind die Madelon ook wel leuk, past er goed tussen.
welke van de 3?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:24 schreef amaranta het volgende:
Dan ga ik voor die nederlandse.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:47 schreef amaranta het volgende:
Oké. Eva heeft me net buitengesloten. Ik ben gered door de buren die gelukkig een sleutel hebben. De onderste diwvenklauw gaat nu dus van de deur. Hoewel ze hem toch niet meer omlaag krijgt want ik heb zo hard aan de deur getrokken dat ie stroef is
quote:■echte naam is Tamara. Artiestennaam is Noa Neal.
Het beste idee van Nederland is altijd wel leuk vind ik.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:09 schreef Webkim het volgende:
Waarom komt er op zaterdagavond niks leuks op tv? Moet ik nou echt gaan kiezen tussen Jan Smit en K3 Wannabe?
Ik vind jou wel een type om mee te doen. Meneer moerman stijl.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het beste idee van Nederland is altijd wel leuk vind ik.
Ik had het er net over met DuchessX, ik zie onze kleine dame dat ook ooit nog wel proberen. Maar dan heeft zij pech want in ons nieuwe huis vervang in de standaard sloten door sloten met nagenoeg ronde knoppen die je moet draaien en dat is altijd nog wel lastig voor zo'n kleine meid denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een type om mee te doen. Meneer moerman stijl.
drilpuddingquote:
hell, zelfs mijn hond heet het al 2x voor elkaar gekregenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik had het er net over met DuchessX, ik zie onze kleine dame dat ook ooit nog wel proberen. Maar dan heeft zij pech want in ons nieuwe huis vervang in de standaard sloten door sloten met nagenoeg ronde knoppen die je moet draaien en dat is altijd nog wel lastig voor zo'n kleine meid denk ik.
Maar dat waren dan toch geen ronde knoppen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
hell, zelfs mijn hond heet het al 2x voor elkaar gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |