ja die jaquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:07 schreef amaranta het volgende:
@ Ynske. Vast wel het is toch gewoon een usb-stick waar een mini-geheugentje in kan?
Probeer het eens bij een telefoonwinkel ofzo.
ja die ben ik dus kwijtquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:08 schreef Rewimo het volgende:
geen idee ynske, heb je geen adapterkaartje? dan past ie in een gewone cardreader in het sd-slot
Wat is een uierkruier? Het klinkt tamelijk ranzigquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:11 schreef Vicky het volgende:
Ik heb spijt dat ik maar 1 uierkruier gehaald heb... Damn wat zijn die dingen lekker
heerlijk en dan vooral met een beetje roomboterquote:
Ik koop wel eens (vaak) een afbak-kaas-uienbrood. Opensnijden, gezouten roomboter erop en een extra plak kaas. Dan de oven in en 20 minuten bakken. Hmmmmquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
heerlijk en dan vooral met een beetje roomboter
het moet ook uienkruier zijn, geen uierkruierquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:21 schreef kissaa het volgende:
Wat is een uierkruier? Het klinkt tamelijk ranzig
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
het moet ook uienkruier zijn, geen uierkruier
Er staat toch echt "uieRkruier"quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
het moet ook uienkruier zijn, geen uierkruier
Die ga ik binnenkort ook maar weer eens halenquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:11 schreef Vicky het volgende:
Ik heb spijt dat ik maar 1 uierkruier uienkruier gehaald heb... Damn wat zijn die dingen lekker
Evi is aardig verwend! Leuk hoor!quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:55 schreef Juup© het volgende:
Klaar.
Tante van DuchessX kwam op bezoek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]