Een troll is in veel gevallen niet eens de mening van degene die het post maar slecht een tekst om zoveel mogelijk commotie te veroorzaken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Joden stinken of negers zijn vies!
Dat zijn ook meningen die wel weg worden gehaald omdat het gewoon een troll is in de meeste gevallen. Open je een topic of tik je een reply waarbij je weet te onderbouwen of weet uit te leggen op een normale toon waarom negers vies zouden zijn (omdat ze bijvoorbeeld maar 1 keer in de maand douchen) dan zijn andere posters in elk geval een stuk eerder geneigd om de de discussie te starten en om een weer woord te geven.
En als je alleen maar roept: Lelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:20 schreef D. het volgende:
[..]
Een troll is in veel gevallen niet eens de mening van degene die het post maar slecht een tekst om zoveel mogelijk commotie te veroorzaken.
Ik stoor mij er iig aan. Ik heb al een topicreport ingediend toen die 'discussie' tussen twee users over Amerikaanse bak vs bocht aan de gang was. Niets aan gedaan dusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als je alleen maar roept: Lelijk, 13 in dozijn
, wat is daar nou mooi aan
, etc ben je duidelijk uit op die commotie en reacties wat mij betreft.
Dit is ook wel offtopic dus misschien kunnen de modjes beter een topic openen om de meningen te polsen en oplossingen te zoeken als veel mensen ich er aan storen.
Mwoah. Als iemand mij auto lelijk noemt verwijt ik die persoon een gebrek aan smaak. En da's dan mijn mening. Zal me er verder niet druk over maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als je alleen maar roept: Lelijk, 13 in dozijn
, wat is daar nou mooi aan
, etc ben je duidelijk uit op die commotie en reacties wat mij betreft.
Oke, dan onderbouw ik even waarom die bumper zo lelijk is. Die hap uit het midden ziet er niet uit en doet gewoon afbreuk aan het front van de auto. Veel te veel fratsen, net zoals dat lelijke gaas, dat ziet er ook niet uit mijn inziens. En dan nog die sideskirts met die rare fratsen aan de achterkant. Dat is gewoon niet mijn smaak.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dit soort reacties is een geweldig voorbeeld. Dit is geen kritiek meer maar een poging om een beerput open te trekken.
Lulz, deze gaat dicht. Komt een nieuw (schoon) topic voor in de plaats.quote:
Daarwas toen toch een apart topic voor geopend? Dan is het weer niet zo erg, dan zit die baggerput in een apart topic.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:42 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ik stoor mij er iig aan. Ik heb al een topicreport ingediend toen die 'discussie' tussen twee users over Amerikaanse bak vs bocht aan de gang was. Niets aan gedaan dus
En daarna is er imo niet veel nuttigs bijgepost in dit topic (no offence...).
Daar heb je ook geen zak aan. Als iemand het een wanstaltige bumper vind mag hij dat best zeggen, daar heb ik geen moeite mee. Als hij zou zeggen "waarom geef je geld aan die bumperzooi uit, daar heb je toch geen zak aan", dan wordt het opeens reacties uitlokken en zinloos getroll.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
Formuleer het dan als: IK VIND het een wanstaltige bumper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |