Interieurfoto's maak ik binnenkort.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:36 schreef Bastoenie het volgende:
Doe ook is fotootjes van het interieurPrijzige hobby lijkt mij of niet?
Kan me voorstellen dat het handig is als je zelf het een en ander kan doen!
Ik gok net zoveel als op de rest van de autoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:13 schreef junkiexp het volgende:
Mooie alcantera stoelen, hoeveel km zitten erop ?
Omdat ze zo beter passen (moet nog een kapje bovenop).quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:12 schreef invine het volgende:
Ik volg weer
Waar staan die dumpvalve's niet beide dezelfde kant op gericht?
Thanks. Nu net 180dkm gelopen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:13 schreef junkiexp het volgende:
Mooie alcantera stoelen, hoeveel km zitten erop ?
Genoeg rondgekeken, maar ga denk ik toch pas na de winter wat aanschaffen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:15 schreef tevebe het volgende:
Tvp
Al wat meer rondgekeken naar nieuwe velgen?
Wel al een id van hoe of wat qua wat eronder komt qua velgen? (tevens gewoon TVPquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:19 schreef smegmanus het volgende:
Genoeg rondgekeken, maar ga denk ik toch pas na de winter wat aanschaffen.
18" of 19". Iets wat niet iedereen heeft maar niet te pauperig staatquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wel al een id van hoe of wat qua wat eronder komt qua velgen? (tevens gewoon TVP)
Mocht ik in de buurt zijn gaat dat goedkomenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:34 schreef Nerdmans het volgende:
als je een keer zin hebt dan kom maar even langs in veldhoven.
Pakken we een bakkie koffie en gaan we biturbo praat voeren
Het is inderdaad erg blauw, maar ik vind het wel wat hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:06 schreef fathank het volgende:
Nette wagen, alleen vind ik het interieur wel erg blauw zo (of ligt dat aan de foto's?).
ZItten al (zo goed als) nieuwe turbo's opquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
En nu ?? de oude fóhnset reviseren voor de volgende ronde ???
Lijkt me een verstandige optie en meerwaarde als je hem ooit verkoopt![]()
Klopt helemaal, maar deze auto is voor erbij. Heb een auto van de zaak voor de dagelijkse kilometers.quote:Ik weet trouwens niet hoeveel km's je maakt met de auto, maar dat kan een verstandige keuze vwb de velgmaat wel wat makkelijker maken.
Ik neem aan dat de auto wel een bandje lust zo nu en dan met die vracht koppel, en 19 inchers kosten ook 19 inch geld bij de rubberboer (to pimp is to pay).. daar zit een flink verschil in prijs met 18 inchers.. en dat is nog even buiten het comfort verhaal
Vind ik ook, turbodrukmeter zou ook niet gek zijn.. maargoed.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:42 schreef densmee het volgende:
jammer van het laadstroom metertje bij een auto met zo een biturboblok had ik liever een oliedrukmeter gezien
OK, maar dan zou ik de oude turbo's laten reviseren en op MP zetten, dan verdien je nog wat terug van je onderhoud.. reviseren is namelijk stukken goedkoper als domweg nieuwe kopen, daar zit dus marge in, en dat kan in je zak ipv in de oudijzerbakquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:43 schreef smegmanus het volgende:
[..]
ZItten al (zo goed als) nieuwe turbo's op
Hebben 5k gelopen.
19 inch ís ook het mooist.. In dat geval zou ik het wel weten idd.quote:[b]Op woensdag 14 oktober 2009 18:43
[..]
Klopt helemaal, maar deze auto is voor erbij. Heb een auto van de zaak voor de dagelijkse kilometers.
Maar je verhaal klopt helemaal wat betreft 19" of 18" bandjes. Toch lijkt mij 19" het mooist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |