Zit niet zo te muggeziften op die turbo's man, ze hebben maar 5K gelopen, dat hebben nieuwe turbo's ook 2 maanden na monteren, dan verwacht je toch ook niet opeens dat ze vanaf dat moment sneller stuk gaan?quote:Op zondag 27 september 2009 10:08 schreef kevin20vt het volgende:
Vind ik niet aanvaardbaar als het zo'n ingrijpend verhaal is als dat zo'n groot blok er iedere keer zo weer uit moet.
Zeker niet als je zelf geen ruimte hebt en dus weer afhankelijk bent van anderen of het uitkomt dat je er mag komen sleutelen.
Als je zo'n auto wilt/kunt rijden moet je ook niet lullig doen mbt de turbo's, lekker nieuwe erop dan weet je zeker dat het goed zit. maar dat is natuurlijk mijn mening.
Veel succes nog TS
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:23 schreef Repeat het volgende:
Zo'n turbo zit meestal toch wel een beetje bovenop het blok? Dat is toch even los en de nieuwe erop?
Ah, we hebben een kennerquote:Op woensdag 30 september 2009 10:24 schreef misteriks het volgende:
tja, van'n afgeragde sportieveling kan je geen nieuwe meer maken. Ik voorspel dat hij meer in dan uit de garage zal vertoeven
Je wilt toch graag weer rijden héquote:
Zoals ik dus ook altijd vergeet. Plus dat je elke keer je klauwen moet wassen om een foto te maken.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:58 schreef Barcaconia het volgende:
Foto's van gedurende het werk? Of heb je die niet gemaakt (zoals ik ook altijd vergeet)
Mooi niet dus!quote:Op woensdag 30 september 2009 08:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je bedoelt een compressor misschien. Turbo zit vaak voorin onderin.
Ja duh omdat er heeeeel soms (vooral bij Toyota's) de luchtinlaat voorin zit en dus uitlaatspruitstuk achterin.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:09 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Mooi niet dus!
Hier dus Achter bovenin!
[ afbeelding ]
nee vooral bij honda's.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja duh omdat er heeeeel soms (vooral bij Toyota's) de luchtinlaat voorin zit en dus uitlaatspruitstuk achterin.
Zegt meer over jouw rijkwaliteitenquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat 265Pk en 400nM traag is?
Leuk die american musclecars... vooral als je rechtdoor wilt, komt er een bochtje sta je achterstevoren
Hoeft niet perse wat het is niet altijd een crossflow blok.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja duh omdat er heeeeel soms (vooral bij Toyota's) de luchtinlaat voorin zit en dus uitlaatspruitstuk achterin.
quote:
Nope, fout, de B5 RS4 maakte van hetzelfde 2.7 liter biturbo V6 blok gebruik, maar leverde maar liefst 380pk en 440Nm.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dit is een 2.7 bi-turbo en die heeft dus niet gek veel meer.
de opvolgende modellen hadden een 4.2 met 344pk geloof ik
OT: vette bak, maar waarom geen RS?quote:Dit is dezelfde motor als die van de S4 B5 die standaard 265 pk en 400 Nm levert. Maar dankzij verschillende aanpassingen aan de luchtinlaat, cilinderkoppen en turbo's kon het vermogen worden opgeschroefd naar 380 pk.
Waarom persé altijd groter?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nope, fout, de B5 RS4 maakte van hetzelfde 2.7 liter biturbo V6 blok gebruik, maar leverde maar liefst 380pk en 440Nm.
[..]
OT: vette bak, maar waarom geen RS?
Aangezien een S geen RS is, wat bij audi toch staat voor n stuk meer alles tov de S. Tevens ontlopen die B5 modellen elkaar niet veel qua prijs.quote:
RS is super, maar voor mij onbetaalbaarquote:
Thanks. Foto's maak ik als de auto weer een beetje schoon is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:00 schreef kebabkever het volgende:
Goed gedaan TS. En laat mensen die hier commentaar hebben maar links liggen. Je hebt een geweldige auto... naar mijn mening toch nog 1 van de mooiste audi's! Kijk uit naar je foto's!
Ik ben niet zo op de hoogte van de onderhoudskosten verschillen tussen de RS en S, maar sowieso beide geweldige auto'squote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:49 schreef smegmanus het volgende:
[..]
RS is super, maar voor mij onbetaalbaar
[..]
Thanks. Foto's maak ik als de auto weer een beetje schoon is.
Nee, maar ik heb een Amerikaanse auto met achterwielaandrijving en voldoende pk's, en ik sta nooit achterstevoren zoals jij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En jij hebt ook een racelicentie?
Dat komt ook omdat je niet hard rijdquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een Amerikaanse auto met achterwielaandrijving en voldoende pk's, en ik sta nooit achterstevoren zoals jij.
Tuurlijk jochiequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:12 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat je niet hard rijd
Gast, ga iemand anders lastig vallen met je onzin.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gast, ga iemand anders lastig vallen met je onzin.
Het is algemeen bekend dat die amerikaanse hutten niet snel zijn in bochten.
Ik snap je wel, ik zou er ook van gaan huilen.
Jochie.
Ksst, ga eens weg man.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Hoezo betrapt op het lullen uit je nek?
Ik blijf nog even, vermaak me primaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ksst, ga eens weg man.
Ga een stukje rijden ofzo.
Pas op voor bochten.
Die zouden iets beter mogen, maar ik heb gelukkig veel gripquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zorg maar dat je remmen goed zijn. Anders vlieg je uit de bocht.
Thanks. Hij knalt er echt weer vrolijk op los. Zojuist weer even een stukkie gereden, was weer genietenquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:42 schreef Maharbal het volgende:
Mooie auto.
Blij dat ie weer rijdt. Zulke auto's koop je uiteraard om in te rijden (en af en toe om naar te staren :)!
Zoals het hoort!quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Thanks. Hij knalt er echt weer vrolijk op los. Zojuist weer even een stukkie gereden, was weer genieten
BMW= Bring Mich Werkstattquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zoals het hoort!
Bij mij kriebelt het ook verschrikkelijk. M'n 325i E30 staat nu al 3 weken stil omdat ik telkens moet wachten op verschillende onderdelen. Hopelijk is ie nu 's binnen een week oid helemaal klaar voor de APK, dan kan ik eindelijk weer "freudevoll" gaan fahren.
Omg geen Duits gehad op school? Das een werkplaatsquote:
Ahquote:
Wat is er mooi aan aan 100 in dozijn station.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:00 schreef kebabkever het volgende:
Goed gedaan TS. En laat mensen die hier commentaar hebben maar links liggen. Je hebt een geweldige auto... naar mijn mening toch nog 1 van de mooiste audi's! Kijk uit naar je foto's!
Een A4 avant met een S4 avant vergelijkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:26 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan aan een 100 in dozijn station.
Juist.. jij hebt het dus niet begrepen of je zit in het verkeerde sub-forum omdat je er geen drol om geeftquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:26 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan aan 100 in dozijn station.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |