Bij snelle benzine autos is het niet geheel ongebruikelijk dat ze er na 200/250k eens mee kappen.quote:Op zondag 27 september 2009 04:29 schreef Pas259 het volgende:
Turbo's gaan toch best wel lang mee bij normaal gebruik?
dat is best lang toch?quote:Op zondag 27 september 2009 04:44 schreef blup het volgende:
[..]
Bij snelle benzine autos is het niet geheel ongebruikelijk dat ze er na 200/250k eens mee kappen.
Standaard de K03.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:54 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
Wat zit er standaard op dan? K03 / K03s?
Waarom heb je er voor gekozen om gebruikte turbo's te monteren.... Stel nou dat over 3 maanden 1 van deze "nieuwe" jongens er weer tussenuit naait?
Ik had dat risico denk ik niet genomen...
Anders lees je het topic even doorquote:Op maandag 28 september 2009 12:36 schreef Catch22- het volgende:
Waarom niet gelijk even wat grotere? Het is toch een two-stage turbo?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik had er ook grotere (K04) turbo's op kunnen zetten, maar dan moet ik de koppeling en het motormanagement ook aanpakken. Dat kost wel even iets meer maar levert dan wel ongeveer 350pk op.
niet mijn sterkste kant. Maargoed, vet!quote:Op maandag 28 september 2009 12:49 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even door
[..]
Dit is een 2.7 bi-turbo en die heeft dus niet gek veel meer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:39 schreef 1299 het volgende:
265pk, het is de moeite .. Ik dacht dat een S4 wel rond de 350 standaard had oid.
Mwah, valt mee hoor... als je het juiste gereedschap maar hebtquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:45 schreef Barcaconia het volgende:
Wel een leuke auto. Alleen dat werk, poeh, daar zou ik een beetje moe van worden
Heb ik begin dit jaar naar gekeken in Duitsland. Mooie bakkies. Ook mooi leder Recaro interieur.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
...de opvolgende modellen hadden een 4.2 met 344pk geloof ik
Meestal onderaan het blok (uitlaat).quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:23 schreef Repeat het volgende:
Zo'n turbo zit meestal toch wel een beetje bovenop het blok? Dat is toch even los en de nieuwe erop?
Zo'n blok staat toch gewoon in de lengte? Dat het dan zo moeilijk te bereiken is...quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Meestal onderaan het blok (uitlaat).
Succes TS, geen makkelijk klusje.
Heb je op deze foto:quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zo'n blok staat toch gewoon in de lengte? Dat het dan zo moeilijk te bereiken is...
Maarja het zal wel
Je bedoelt een compressor misschien. Turbo zit vaak voorin onderin.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:23 schreef Repeat het volgende:
Zo'n turbo zit meestal toch wel een beetje bovenop het blok? Dat is toch even los en de nieuwe erop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |