Het gebeurde. Ook in gewoon fatsoenlijke kranten zoals The Daily Telegraph. Berichten over dat arme Joden meer stelen. Dat werd dan verheven tot nieuws. Meer zeg ik dit keer niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:35 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Oké, duidelijk. Vind alleen de vergelijking wat ver gaan.
Je doet nu allerlei aannames die op z'n minst discutabel zijn. En dan bedoel ik dat je een vergelijking legt tussen de situatie nu en die in de jaren '30.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het gebeurde. Ook in gewoon fatsoenlijke kranten zoals The Daily Telegraph. Berichten over dat arme Joden meer stelen. Dat werd dan verheven tot nieuws. Meer zeg ik dit keer niet.
Die vergelijking is terecht. Vergelijking betekent niet '100% gelijk aan'.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:06 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Je doet nu allerlei aannames die op z'n minst discutabel zijn. En dan bedoel ik dat je een vergelijking legt tussen de situatie nu en die in de jaren '30.
Waar op baseer je dit? Dit kun je natuurlijk goed onderbouwenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Die vergelijking is terecht. Vergelijking betekent niet '100% gelijk aan'.
Extra denkfout aangezien velen niet (mogen) stemmen (/ anders gedragen in de peilingen).quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als hij geen gelijk zou hebben, zou de PVV in de peilingen al meer dan 51% van de stemmen halen. Dat is niet het geval, dus de overgrote meerderheid van de NL moet niks van de PVV hebben. QED
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |