quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:02 schreef bulbjes het volgende:
Ik was er nog één vergeten!! Met stip bovenaan mijn irritatie-lijst: de postbank/ ING reclames. Met dat vreeeselijk irritante wijf, Jan Mulder en vaak een blauwe of oranje leeuw (nu dus alleen nog maar oranje :-p).
bah daar blijft je adem van hangen als je dat zietquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:06 schreef Bluurgh het volgende:
die van strongbow cider ofzoiets...
"aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh" en dan 2 minuten lang
Dat was idd zeer triest zegquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:33 schreef Tassiepassie het volgende:lekker hole in the wall door me film heen het wordt steeds triester
Deze reclame vind ik toch wel zo godsgruwelijk irritant... "het zit in een can in plaats van een tube"quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:15 schreef miaeak het volgende:
Dat sensodyne-wijf.
Er is ont-zet-tenddd veel geknipt en geplakt in de audio van de reclame.
(woorden en zinnen door elkaar gehusselt en voortijdig afgekapt)
En als ze zegt : "sensodyne, dat werkt wel" zie je dat ze liegt.
hoe ze slikt tussen "sensodyne iso active" en "dat werkt wel". Ze Fade haaR stem met het "dat werkt wel" en ze spreekt het slapjes uit. (kan de reclame niet online vinden, want er zijn er nog meer)
Allemaal tekenen van leugensss, volgende keer iemand met een iets minder sterk geweten nemen.
Jaaa, die reclame is tenenkrommend. Ik moet echt wegzappen, anders krijg ik spontaan moordneigingen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:15 schreef miaeak het volgende:
Dat sensodyne-wijf.
Er is ont-zet-tenddd veel geknipt en geplakt in de audio van de reclame.
(woorden en zinnen door elkaar gehusselt en voortijdig afgekapt)
En als ze zegt : "sensodyne, dat werkt wel" zie je dat ze liegt.
hoe ze slikt tussen "sensodyne iso active" en "dat werkt wel". Ze Fade haaR stem met het "dat werkt wel" en ze spreekt het slapjes uit. (kan de reclame niet online vinden, want er zijn er nog meer)
Allemaal tekenen van leugensss, volgende keer iemand met een iets minder sterk geweten nemen.
Mijne gaat vreemd volgens dat kut dingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:03 schreef Smolderbeard het volgende:
SMS vreemdgaan aan naar blablabla en kom er binnen 5 seconden achter of jouw partner vreemd gaat.
Is toch hornbach? Wel vervelend ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:10 schreef Miss_paraplu het volgende:
die van karwei van oh ooh oh oh en dat nog 10 keer door, en dan trekt zo'n gozer behang van de muur af.
Heel irritant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |