Dat waren de verzetsstrijders op de Balkan. Maar uit welke inmiddels republiek kwamen de Ustasha's?quote:
waren van de andere kant volgens mijquote:
Die hadden de Chetniks..... Die waren soms tegen en soms voor de Nazi's.....quote:
Yep! Ernstige lieden die Ustasha's. Stonden bekend als de hardste beulen van Hitler, ook in de recente oorlog doken ze weer op en maakte ze zich schuldig aan erge oorlogsmisdaden....quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:58 schreef starla het volgende:
Dat waren die vreselijke kroaten![]()
Republika Srpska! Mnogo smo jaci!
Ik heb ook betere ervaringen met Serviërs en Bosniërs dan met Kroaten. Diegene die ik ken waren nogal rascistisch......quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:58 schreef starla het volgende:
Dat waren die vreselijke kroaten![]()
Republika Srpska! Mnogo smo jaci!
Attendion Dyficit Hyperactivity Disorderquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:02 schreef qonmann het volgende:
[..]
De Balkan ,een kruidvat zei men vroeger
Veel kinderen schijnen ADHD te hebben,
Wat betekent het ? (Engelse afkorting graag)
altoos druk..quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Attendion Dyficit Hyperactivity Disorder
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb ook betere ervaringen met Serviërs en Bosniërs dan met Kroaten. Diegene die ik ken waren nogal rascistisch......
Trouwen?quote:
Iraq, de Balkan, Afghanistan, Colombia zijn enkele werkgebieden......quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Het bedrijf Blackwater levert wat voor diensten?
Niet geheel.....quote:
Dat valt wel onder hun taken maar ze noemen zich liever anders.....quote:
Yep!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |