Yep! Ernstige lieden die Ustasha's. Stonden bekend als de hardste beulen van Hitler, ook in de recente oorlog doken ze weer op en maakte ze zich schuldig aan erge oorlogsmisdaden....quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:58 schreef starla het volgende:
Dat waren die vreselijke kroaten![]()
Republika Srpska! Mnogo smo jaci!
Ik heb ook betere ervaringen met Serviėrs en Bosniėrs dan met Kroaten. Diegene die ik ken waren nogal rascistisch......quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:58 schreef starla het volgende:
Dat waren die vreselijke kroaten![]()
Republika Srpska! Mnogo smo jaci!
Attendion Dyficit Hyperactivity Disorderquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:02 schreef qonmann het volgende:
[..]
De Balkan ,een kruidvat zei men vroeger
Veel kinderen schijnen ADHD te hebben,
Wat betekent het ? (Engelse afkorting graag)
altoos druk..quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Attendion Dyficit Hyperactivity Disorder
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb ook betere ervaringen met Serviėrs en Bosniėrs dan met Kroaten. Diegene die ik ken waren nogal rascistisch......
Trouwen?quote:
Iraq, de Balkan, Afghanistan, Colombia zijn enkele werkgebieden......quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Het bedrijf Blackwater levert wat voor diensten?
Niet geheel.....quote:
Dat valt wel onder hun taken maar ze noemen zich liever anders.....quote:
Yep!quote:
Wanneer?quote:
Calgary?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:24 schreef qonmann het volgende:
Waar werden in 1984 de Olympische Winterspelen gehouden ?
moeizaam vraagjequote:Op zaterdag 26 september 2009 21:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Sarajevo?
Nog kleiner, maar dan qua oppervlakte.quote:
Die was goed.quote:
Stand #1745:quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:23 schreef PhysicsRules het volgende:
Saarland
jij bent er ook nogquote:
quote:
Netjesquote:Op zondag 27 september 2009 00:02 schreef PhysicsRules het volgende:
Etrusken
quote:Philippus Aureolus Theophrastus Bombastus von Hohenheim (bij Einsiedeln (Zwitserland), 1493 of 1494 - Salzburg, 24 september 1541), beter bekend onder de naam, was een beroemd, maar tevens controversieel arts en theoloog die zich ook bezighield met alchemie en astrologie.
met zijn strakke groene broekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |