Dus pokkie is een afkorting voor GSM.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:16 schreef Kevincy het volgende:
afk. van pocket telefoon dus GSM / mobiel
Nee van pocket telefoon oftewel mobiele telefoon/GSM...quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus pokkie is een afkorting voor GSM.
Diverse zenders..quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:20 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zie die reclame serieus nooit, op welke zenders komt 'ie vaak langs?
Gepigmenteerde Nederlander klink als titel beter danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
Dat inderdaad. De afkorting is langer dan het woord zelf man, als je dan stoer wilt doen je op doe het dan goed.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus pokkie is een afkorting voor GSM.
Nogmaals voor onze blinde onder onsquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat inderdaad. De afkorting is langer dan het woord zelf man, als je dan stoer wilt doen je op doe het dan goed.
Alsof je het woord pocket telefoon anders zou gebruiken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:19 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Nee van pocket telefoon oftewel mobiele telefoon/GSM...
Goed lezen
Ja zie bovenstaande reactie.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:37 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Nogmaals voor onze blinde onderons
Nee van pocket telefoon oftewel mobiele telefoon/GSM...
Nee maar ik had het over de afkorting slimmerikquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Alsof je het woord pocket telefoon anders zou gebruiken.
Waar gáát het dan over als je het woord zelf niet eens zou gebruiken. Geef toe dat je faalt met je op.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:38 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Nee maar ik had het over de afkorting slimmerik
Als iemand vraagt wat een pokkie is vertel ik het duidelijk..quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar gáát het dan over als je het woord zelf niet eens zou gebruiken. Geef toe dat je faalt met je op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |