In Zweden nog op grote schaal aanwezig met pechhulp onderweg, ambulances e.d.:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:40 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[ afbeelding ]
Falck Security, is overgenomen door Trigion. Ik heb er nog 8 maanden voor gewerkt vlak voor de overname.
En de grosmarktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:28 schreef mijndochters het volgende:
De Miro en de Vlaar, nu AH en Dekamarkt, Was wel in de jaren 80 volgens mij.
Toen Center Parcs nog Sporthuis Centrum wasquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef Biancavia het volgende:
Ik vond Sporthuis Centrum altijd al zo'n rare naam voor die vakantieparken, maar nu lees ik net dat het dus als een sportartikelenwinkel begonnen is: http://nl.wikipedia.org/wiki/Piet_Derksen
Grappig is dat.
Uitgevers van GP gamesquote:
A&P en Basismarkt. Damn, lang geleden zeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:47 schreef kip_zonder-kop het volgende:
A&P (oude naam van supermarkt C1000)
Simon de Wit en de Gruyter.quote:Op donderdag 5 november 2009 05:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
A&P en Basismarkt. Damn, lang geleden zeg..
Bestaat nog wel, alleen niet meer in Nederland (dank zij Youpquote:Op zondag 27 september 2009 01:48 schreef nicknicknickname het volgende:
royco cup a soup
baukje
raak frisdrank
en hoe kunnen we het vergeten: buckler
http://www.croky.nl/ d pappagaai is weer helemaal terug, hoorquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:14 schreef MouseOver het volgende:
Croky!
Mucky Foot dan van 't geweldige spel genaamd Urban Chaos.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:07 schreef NekoKoneko het volgende:
[ afbeelding ]
Opgeslokt door EA en vervolgens aan het werk gezet om Harry Potter games te makenWat een talentverspilling
Telfort werd O2 en toen weer Telfort (na van een aantal eigenaren te zijn gewisseld)...quote:Op zondag 27 september 2009 21:38 schreef koffiekoekje het volgende:
"Q" werd "O2" (niet meer in Nederland) uiteindelijk telfort geworden.
Ben!quote:Op maandag 16 november 2009 20:59 schreef ytram het volgende:
Dutchtone & Orange (telecom, nu T-mobile)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |