oh dat is heel normaal in Belgie, zie dat zo vaak. Gelukkig is de gemiddelde tuin hier een stuk groter dan in Nedreland. (heel ergerlijk maar goed, wat doe je eraan)quote:Op zondag 1 november 2009 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan zo nu en dan een keertje, zij laten die honden altijd in de tuin banjeren, niemand die de hond een keer uitlaatIk zie ze er nooit mee wandelen.
Ah dat wist ik nietquote:Op maandag 2 november 2009 10:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dat is heel normaal in Belgie, zie dat zo vaak. Gelukkig is de gemiddelde tuin hier een stuk groter dan in Nedreland. (heel ergerlijk maar goed, wat doe je eraan)
Iddquote:Op woensdag 4 november 2009 20:10 schreef Rauzer het volgende:
En wat een sprong in de tijd maken we nu ineens?
Angie is 2 maar in mensen jaren (?) is dat 14quote:Op woensdag 4 november 2009 21:07 schreef frensje het volgende:
vond het een beetje irritant hoe ze over die "bastaard"puppy's aan het praten waren
beetje zielig van Sam ging alleen maar over de kosten ervan...
en dat voorstukje van morgen van Angie wow (arm beest 14 jaar)
ah ik snapte heeeel dat tellen van Dave en Lyndey niet dus ze bedoelden dat Angie 2 jaar isquote:Op woensdag 4 november 2009 21:19 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Angie is 2 maar in mensen jaren (?) is dat 14dacht ik..
Maar het was inderdaad wel een beetje zielig. Met twee honden die elkaar regelmatig zien hadden ze dit ook wel kunnen verwachten..
valt wel mee. Lyndsey en Dave trouwen iets van 10 maanden na hun eerste date, dat is ook te lezen op hun website.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:10 schreef Rauzer het volgende:
[i]
En wat een sprong in de tijd maken we nu ineens?
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef frensje het volgende:
[..]
ah ik snapte heeeel dat tellen van Dave en Lyndey niet dus ze bedoelden dat Angie 2 jaar is
gelukkig maar vond het zo zielig voor een "14-jarige hond"...
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:35 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ach ja, zelf snapte ze het ook niet![]()
Zijn weggehaald?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:59 schreef nealzzz het volgende:
De eerste aflevering van seizoen 9 is inmiddels via nieuwsgroepen te vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |