Die is heel fijnquote:Op zondag 27 september 2009 20:03 schreef Webkim het volgende:
Ik badderde Thomas met Balneum extra vettend, want die was ook zo droog. Wel opletten, want je kind wordt er zo glad als een paling van.Maar hier deed het wel wat het beloofde.
kan hij beter overdag inplannen dan hahaquote:Op zondag 27 september 2009 20:40 schreef mikoxx het volgende:
Wat denk je van mamahonger, Karin? Ik denk dat hij gewoon lekker bij je wil zijn.....
Heel herkenbaar, ik heb ook zo'n nuchtere vent die dan zegt: tja je kan haar best even laten huilen hoor...quote:Op zondag 27 september 2009 20:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zowiezo, hoe lang laat je zo'n kleintje huilen?
Ik kan daar echt niet tegen he
D zegt dan: baby's huilen nou eenmaal, dat hoort erbij
Maar ik wil hem het liefste meteen uit zijn bedje halen en dan lekker bij me nemen
Ik vind hem nog wel heel jong om nog te laten huilen, men hij is net de wereld op geknikkerd, en dan moet er meteen vanalles.....
quote:Op zondag 27 september 2009 21:09 schreef Stiemie het volgende:
Ze snapt nog geeneens dat ze soms naar haar eigen hand zit te kijken die langskomt, dus qua (ver)wennen zal het allemaal ook wel meevallen![]()
Heerlijk toch dat knuffelen met je mannetje! En ja zijn timing is misschien wat rot midden in de nacht maar ja dag en nacht is nog lastig voor hem he! En kan me wel voorstellen van D. wij zeiden het ook bij de M. we nemen hem niet bij ons in bed, maar als we er al 10x uit waren geweest namen we hem toch maar mee naar ons bed.quote:Op zondag 27 september 2009 21:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dat is altijd fijn, jullie zeggen psies wat ik wil horen.
We knuffen lekker verder!
Maar ik vind het zo typisch dat het steeds op hetzelfde moment is.
Overdag slaapt hij in de kinderwagen, dacht dat de overgang kinderwagen-wieg misschien niet helemaal oke is wat Lars betreft. Maar later op de nacht slaapt hij wel prima in de wieg.
Mikoxx, geniet nog even van je laatste weekje vrij!
(nou ja de herfstvakantie staat ook alweer voor de deur, dat is wel lekker voor je!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |