quote:Hushovd zal groene trui niet verdedigen
Thor Hushovd zal zijn groene trui in de Tour de France van 2010 niet verdedigen, zo heeft de Noor laten weten. Hij laat de grote ronde, die in Rotterdam van start zal gaan, komend seizoen aan zich voorbij gaan. De hardrijder van Cervélo geeft aan dat hij belangrijkere doelen heeft dan etappezeges in de ronde en de groene trui van het puntenklassement.
Zijn twee grootste doelen zullen Parijs-Roubaix en de Wereldkampioenschappen in Geelong (Australië) zijn. Op die laatste koers zal hij zich middels de Vuelta a Espana gaan voorbereiden.
Denk het niet. Ze zullen daar wel nog meer voor Sastre gaan, met misschien Haussler mee voor de sprints. Als je Bos (en de mensen van Cervelo) hoort dan wordt alles rustig opgebouwd, waarbij Bos zelfs gewoon de sprint zou kunnen gaan aantrekken in eerste instantie. Ik denk dan eerder dat het de Vuelta wordt qua eerste grote ronde, eerst wat aantrekken voor Hushovd en als die eruit is zelf een aantal keer voor eigen kans.quote:Op maandag 28 september 2009 14:59 schreef franklop het volgende:
Zal Cervelo dan aan Bos de toezegging hebben gedaan dat hij de Tour rijdt?
Lijkt mij idd ook onwaarschijnlijk dat ze hem naar Rotterdam sturen. Ben serieus beniewd welk programma hij zal gaan rijden. wellicht bij Holland Sport vanavond meer eroverquote:Op maandag 28 september 2009 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Denk het niet. Ze zullen daar wel nog meer voor Sastre gaan, met misschien Haussler mee voor de sprints. Als je Bos (en de mensen van Cervelo) hoort dan wordt alles rustig opgebouwd, waarbij Bos zelfs gewoon de sprint zou kunnen gaan aantrekken in eerste instantie. Ik denk dan eerder dat het de Vuelta wordt qua eerste grote ronde, eerst wat aantrekken voor Hushovd en als die eruit is zelf een aantal keer voor eigen kans.
Was dat niet aanvankelijk een pistier? Of ben ik nu met een andere Pool in de war?quote:Op maandag 28 september 2009 14:56 schreef wimderon het volgende:
Kwiatkowski naar Caisse.
Deze jongen heeft ook wel op de baan gereden, maar de pistier die je bedoelt is waarschijnlijk Lukasz Kwiatkowski.quote:Op maandag 28 september 2009 15:24 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Was dat niet aanvankelijk een pistier? Of ben ik nu met een andere Pool in de war?
kruisje hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |