Hoe weet je dan dat het van TMF komt?quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:19 schreef Doever het volgende:
je kan je niet herinneren dat je het deuntje hebt gehoord omdat je aan het game was.
Waarschijnlijk heeft hij zijn tv vastgelijmd op die proletenzenderquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:59 schreef Iblis het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het van TMF komt?
Oh dat heb ik ook, de doc zegt dat ik geen filters hebquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:56 schreef Appelknaller het volgende:
Ik heb dat heel vaak als ik met iemand praat en er is veel achtergrondgeluid dan begrijp ik vaak niet wat die ander zegt. Heel vervelend. Hoe kan dat?
gast wtf, het is een voorbeeldquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:59 schreef Iblis het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het van TMF komt?
idd, dat zocht ik of in ieder geval komt het in de buurt. mijn dank is grootquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Subliminaal.
http://www.molblog.nl/bericht/Subliminaal-goes-e-mail/
Ik denk ook idd dat dat het probleem is, want er mankeert echt niks aan mijn oren.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:58 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook, de doc zegt dat ik geen filters heb
Nou, ik snap wel dat het een voorbeeld is, maar ik bedoel het zo: jij zegt enerzijds dat je het niet (bewust) gehoord hebt, anderzijds dat het toch van die TV/TMF/wat dan ook aanstaat komt.quote:
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:50 schreef Iblis het volgende:
Hoe weet je dat dan zeker als je het niet bewust gehoord hebt?
das gewoon dat je geen onderscheid kunt maken tussen achtergrondgeluid en wat iemand zegt / problemen met focussen. Hebben heel veel mensen, ik ook en heeft volgensmij niks te maken met subliminaal.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:56 schreef Appelknaller het volgende:
Ik heb dat heel vaak als ik met iemand praat en er is veel achtergrondgeluid dan begrijp ik vaak niet wat die ander zegt. Heel vervelend. Hoe kan dat?
ruisquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:56 schreef Appelknaller het volgende:
Officieel is het niet subliminaal. Subliminaal is wanneer je het niet waar kunt nemen, door bv. een hele korteflits van enkele milliseconden die je niet bewust waar kunt nemen. Supraliminaal is wanneer je onbewust beinvloed wordt door bewust waarneembare zaken, zoals je tv op de achtergrond.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:50 schreef Doever het volgende:
[..]
idd, dat zocht ik of in ieder geval komt het in de buurt. mijn dank is groot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |