Idd, ik zag het net in de herhaling. Viel allemaal wel mee. ook al heeft spong immer dezelfde guitige gezichtsuitdrukkingquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:30 schreef ElisaB het volgende:
Hij keek er nogal guitig bij, dus kwa sneer vond ik het wel meevallen
..alleen in Nederland.quote:
T gaat over Paulquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:09 schreef Crutch het volgende:
Heeft Spong zijn wenkbrouwen laten liften?
Anyway, ik vind de vragen van Pauw meestal wel goed.
quote:
Had 't inmiddels wel door hoor!quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Idd, ik zag het net in de herhaling. Viel allemaal wel mee. ook al heeft spong immer dezelfde guitige gezichtsuitdrukking
QFTquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:53 schreef marcusa het volgende:
Ik vind Spong wel een grotere baas als Moskowicz
Nee ik vind em wel OK. Pauw en Witteman ook.Van het beetje nederlands tv-journalistiek dat ik nog kijk is het enkelt P&Wquote:
Spong vind ik altijd als een hele enge gluiperd overkomen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:53 schreef marcusa het volgende:
Een baas?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:53 schreef marcusa het volgende:
Spong durft voor zijn mening uit te komen, die Moskowicz is een abject en infame schijnheiligerdquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:59 schreef Metatron het volgende:
[..]
Spong vind ik altijd als een hele enge gluiperd overkomen.
En dat is precies waarom van belang?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:21 schreef Hetiszover het volgende:
Maar weten jullie ook dat Noraly Beyer en Gerard Spong een kind hebben?(serieus)
Veel plezier op geenstijl.nl, met je taalgebruik.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:55 schreef S1nn3rz het volgende:
Witteman en Spong zijn beide enge linksmannetjes.
Daphnequote:Op zaterdag 26 september 2009 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
Pauw.
Witteman.
Spong.
Ik heb het gezien en samengevat is het:.
Behalve Daphne Bunskoek, dat is samengevat:![]()
.
Nou, ik dacht altijd dat die kerel homo was.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:42 schreef Metatron het volgende:
[..]
En dat is precies waarom van belang?
Dat is hij nu toch ook?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nou, ik dacht altijd dat die kerel homo was.
Oh, dat kind is van vroegah. Gelukkig, dan laat mijn instinct me niet in de steek.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:21 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Dat is hij nu toch ook?
Of heb ik de afgelopen jaren in een illusie geleefd?
Totdat jij opeens wordt aangeklaagd en juridische bijstand nodig hebt, is het dan nog steeds tuig?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:24 schreef FB14 het volgende:
Advocaten, tuig van de onderste richelDat die mensen nog kunnen slapen s'nachts en geen last krijgen van hun geweten.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:46 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Totdat jij opeens wordt aangeklaagd en juridische bijstand nodig hebt, is het dan nog steeds tuig?
Volgens mij verdedigt Spong vooral lui waarvan de schuld overduidelijk is, om die vervolgens op een of andere onzinnige grond vrij te krijgen. Best een knap staaltje natuurlijk, maar om nou te zeggen dat zoiets moreel juist is.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:46 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Totdat jij opeens wordt aangeklaagd en juridische bijstand nodig hebt, is het dan nog steeds tuig?
Exatly. HIJ is bezig om de grootste criimileen vrij te pleiten puur en alleen omdat de aanklagers falen. We moeten meer VERDEDIGERS/AANKLAGERS OM hebben tegen dergelike (in principe) nitwits als een spong.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:56 schreef Nobu het volgende:
[..]
Volgens mij verdedigt Spong vooral lui waarvan de schuld overduidelijk is, om die vervolgens op een of andere onzinnige grond vrij te krijgen. Best een knap staaltje natuurlijk, maar om nou te zeggen dat zoiets moreel juist is.
Ja. Maar ik word niet aangeklaagd.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:46 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Maakt dat jou een enge rechtse rukker dan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:55 schreef S1nn3rz het volgende:
Witteman en Spong zijn beide enge linksmannetjes.
Omdat hij daarna homo is geworden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:42 schreef Metatron het volgende:
[..]
En dat is precies waarom van belang?
Ben jij zo iemand die denkt dat je alleen wordt aangeklaagd als je daadwerkelijk iets fouts hebt gedaan? Heb je de Puttense moordzaak niet gevolgd?quote:Op zaterdag 26 september 2009 03:04 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik word niet aangeklaagd.
Hoezo zou dat moreel niet juist zijn? Die man doet gewoon zijn werk. En blijkbaar goed.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:56 schreef Nobu het volgende:
[..]
Volgens mij verdedigt Spong vooral lui waarvan de schuld overduidelijk is, om die vervolgens op een of andere onzinnige grond vrij te krijgen. Best een knap staaltje natuurlijk, maar om nou te zeggen dat zoiets moreel juist is.
Hij verstaat zijn vak wel, ja, hij begrijpt alleen niet helemaal waarvoor zijn beroep bedacht is oorspronkelijk...quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:39 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Hoezo zou dat moreel niet juist zijn? Die man doet gewoon zijn werk. En blijkbaar goed.
Hoezo niet? Als advocaat is het je taak de belangen van je cliėnt optimaal te behartigen. En dat is volgens mij juist wat hij doet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij verstaat zijn vak wel, ja, hij begrijpt alleen niet helemaal waarvoor zijn beroep bedacht is oorspronkelijk...
Niet op vormfouten en dergelijke ongein, dat was echt niet de insteek hoor...quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:14 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als advocaat is het je taak de belangen van je cliėnt optimaal te behartigen. En dat is volgens mij juist wat hij doet.
Oh nee? In Nederland heb je recht op een eerlijk proces. Als er vervolgens fouten worden gemaakt en je wordt als verdachte tóch veroordeeld, is dat natuurlijk geen eerlijk proces. Juist bij vormfouten ed heb je alle reden om de verdachte vrijuit te laten gaan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet op vormfouten en dergelijke ongein, dat was echt niet de insteek hoor...
Ja wel dus.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wel.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Prima, moreel heel verantwoord.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:19 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Oh nee? In Nederland heb je recht op een eerlijk proces. Als er vervolgens fouten worden gemaakt en je wordt als verdachte tóch veroordeeld, is dat natuurlijk geen eerlijk proces. Juist bij vormfouten ed heb je alle reden om de verdachte vrijuit te laten gaan.
Als iemand daadwerkelijk een kind heeft verkracht, daarvoor ook voor wordt aangeklaagd, dan is de kans groot dat diegene ook daarvoor wordt veroordeeld, volgens de regels van ons rechtssysteem. Maar dan moeten er GEEN fouten gemaakt worden. Als zo iemand vrij komt doordat er fouten zijn gemaakt, moet je niet de advocaat erop aankijken, want die past alleen onze rechtsregels toe, maar degene die de fouten heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Prima, moreel heel verantwoord.
We weten dat je een kind verkracht hebt, maar je advocaat was zo slim, dankzij 30000 toevoegingen in het wetboek, om er 1 succesvol te gebruiken, dus loop maar door.
Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 26 september 2009 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
Pauw.
Witteman.
Spong.
Ik heb het gezien en samengevat is het:.
Behalve Daphne Bunskoek, dat is samengevat:![]()
.
Dat zeg ik, gewetensloos. Daarom lachen ze nooit, denk ik.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:50 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Als iemand daadwerkelijk een kind heeft verkracht, daarvoor ook voor wordt aangeklaagd, dan is de kans groot dat diegene ook daarvoor wordt veroordeeld, volgens de regels van ons rechtssysteem. Maar dan moeten er GEEN fouten gemaakt worden. Als zo iemand vrij komt doordat er fouten zijn gemaakt, moet je niet de advocaat erop aankijken, want die past alleen onze rechtsregels toe, maar degene die de fouten heeft gemaakt.
De advocaten doen waaraan mee? Aan ons rechtssysteem? Daar doen ze inderdaad aan mee. Gelukkig wel, stel je voor dat er geen advocatuur was. Dan zou het OM willekeurige mensen kunnen aanklagen, en die moeten dan maar zien hoe ze zichzelf gaan verdedigen. Word jij opeens aangeklaagd, omdat je buurman 's avonds is vermoord terwijl je die middag toevallig een woordenwisseling met hem had. Moet je opeens voor 15 jaar de bak in.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat zeg ik, gewetensloos. Daarom lachen ze nooit, denk ik.
En de advocaten doen er gewoon aan mee, dus die zijn net zo schuldig, ik mag iedereen erop aankijken die ik zelf wil. Nog wel, gelukkig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |