Idd, ik zag het net in de herhaling. Viel allemaal wel mee. ook al heeft spong immer dezelfde guitige gezichtsuitdrukkingquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:30 schreef ElisaB het volgende:
Hij keek er nogal guitig bij, dus kwa sneer vond ik het wel meevallen
..alleen in Nederland.quote:
T gaat over Paulquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:09 schreef Crutch het volgende:
Heeft Spong zijn wenkbrouwen laten liften?
Anyway, ik vind de vragen van Pauw meestal wel goed.
quote:
Had 't inmiddels wel door hoor!quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Idd, ik zag het net in de herhaling. Viel allemaal wel mee. ook al heeft spong immer dezelfde guitige gezichtsuitdrukking
QFTquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:53 schreef marcusa het volgende:
Ik vind Spong wel een grotere baas als Moskowicz
Nee ik vind em wel OK. Pauw en Witteman ook.Van het beetje nederlands tv-journalistiek dat ik nog kijk is het enkelt P&Wquote:
Spong vind ik altijd als een hele enge gluiperd overkomen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:53 schreef marcusa het volgende:
Een baas?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:53 schreef marcusa het volgende:
Spong durft voor zijn mening uit te komen, die Moskowicz is een abject en infame schijnheiligerdquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:59 schreef Metatron het volgende:
[..]
Spong vind ik altijd als een hele enge gluiperd overkomen.
En dat is precies waarom van belang?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:21 schreef Hetiszover het volgende:
Maar weten jullie ook dat Noraly Beyer en Gerard Spong een kind hebben?(serieus)
Veel plezier op geenstijl.nl, met je taalgebruik.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:55 schreef S1nn3rz het volgende:
Witteman en Spong zijn beide enge linksmannetjes.
Daphnequote:Op zaterdag 26 september 2009 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
Pauw.
Witteman.
Spong.
Ik heb het gezien en samengevat is het:.
Behalve Daphne Bunskoek, dat is samengevat:![]()
.
Nou, ik dacht altijd dat die kerel homo was.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:42 schreef Metatron het volgende:
[..]
En dat is precies waarom van belang?
Dat is hij nu toch ook?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nou, ik dacht altijd dat die kerel homo was.
Oh, dat kind is van vroegah. Gelukkig, dan laat mijn instinct me niet in de steek.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:21 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Dat is hij nu toch ook?
Of heb ik de afgelopen jaren in een illusie geleefd?
Totdat jij opeens wordt aangeklaagd en juridische bijstand nodig hebt, is het dan nog steeds tuig?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:24 schreef FB14 het volgende:
Advocaten, tuig van de onderste richelDat die mensen nog kunnen slapen s'nachts en geen last krijgen van hun geweten.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:46 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Totdat jij opeens wordt aangeklaagd en juridische bijstand nodig hebt, is het dan nog steeds tuig?
Volgens mij verdedigt Spong vooral lui waarvan de schuld overduidelijk is, om die vervolgens op een of andere onzinnige grond vrij te krijgen. Best een knap staaltje natuurlijk, maar om nou te zeggen dat zoiets moreel juist is.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:46 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Totdat jij opeens wordt aangeklaagd en juridische bijstand nodig hebt, is het dan nog steeds tuig?
Exatly. HIJ is bezig om de grootste criimileen vrij te pleiten puur en alleen omdat de aanklagers falen. We moeten meer VERDEDIGERS/AANKLAGERS OM hebben tegen dergelike (in principe) nitwits als een spong.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:56 schreef Nobu het volgende:
[..]
Volgens mij verdedigt Spong vooral lui waarvan de schuld overduidelijk is, om die vervolgens op een of andere onzinnige grond vrij te krijgen. Best een knap staaltje natuurlijk, maar om nou te zeggen dat zoiets moreel juist is.
Ja. Maar ik word niet aangeklaagd.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:46 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Maakt dat jou een enge rechtse rukker dan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:55 schreef S1nn3rz het volgende:
Witteman en Spong zijn beide enge linksmannetjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |