Mja, maar goed, we kunnen natuurlijk wel even proberen om iemand die nieuw is een klein beetje uitleg te geven en een beetje te sturen, voordat we diegene afbranden, toch?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
sommigen begrjpen het ook gewoon niet hoor. Tis een slowchat met een hoop gelul en gekkigheid waarbij 9 van de 10 keer onzin gepraat word en helaas is er dan altijd wel iemand die het veel te serieus neemt en meteen keihard in de aanval gaat..
Djeeez!quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:31 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik een alleenstaande moeder ben. Een kind krijg je toch niet alleen.
Ik ga dan altijd winkelen of slapen!quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:43 schreef Sugar het volgende:
Sterkte met je migraine, pvoesss. Niks niet leuk.![]()
Ik heb de middag voor mezelf. Help! Wat ga ik doen?
tja maar ik denk dat Joshua dit zelf veroorzaakt heeft..quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, maar goed, we kunnen natuurlijk wel even proberen om iemand die nieuw is een klein beetje uitleg te geven en een beetje te sturen, voordat we diegene afbranden, toch?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
de Maagd Maria woont bij mij in de buurt
Inmiddels begin ik dat ook te geloven. Beetje jammer, als je gewoon meedoet, kan het zo gezellig zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
tja maar ik denk dat Joshua dit zelf veroorzaakt heeft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |