Mja, maar goed, we kunnen natuurlijk wel even proberen om iemand die nieuw is een klein beetje uitleg te geven en een beetje te sturen, voordat we diegene afbranden, toch?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
sommigen begrjpen het ook gewoon niet hoor. Tis een slowchat met een hoop gelul en gekkigheid waarbij 9 van de 10 keer onzin gepraat word en helaas is er dan altijd wel iemand die het veel te serieus neemt en meteen keihard in de aanval gaat..

Djeeez!quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:31 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik een alleenstaande moeder ben. Een kind krijg je toch niet alleen.
 Macka probeert je te 'helpen' door aan anderen te laten weten dat je geen kloon zou zijn. Ik heb uit werkelijk nog geen een post van jou mogen lezen waaruit blijkt dat je het leuk vindt hier in OUD. Je zit alleen maar verontwaardigd te reageren.
 Macka probeert je te 'helpen' door aan anderen te laten weten dat je geen kloon zou zijn. Ik heb uit werkelijk nog geen een post van jou mogen lezen waaruit blijkt dat je het leuk vindt hier in OUD. Je zit alleen maar verontwaardigd te reageren. 

) en dan bingo !! gelukkig nu goede medicatie en dan is het met een paar uur weg. (maar zoals nu blijkt, het scheve gezicht blijft nog ff
 ) en dan bingo !! gelukkig nu goede medicatie en dan is het met een paar uur weg. (maar zoals nu blijkt, het scheve gezicht blijft nog ff  )
 )

Ik ga dan altijd winkelen of slapen!quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:43 schreef Sugar het volgende:
Sterkte met je migraine, pvoesss. Niks niet leuk.
Ik heb de middag voor mezelf. Help! Wat ga ik doen?

tja maar ik denk dat Joshua dit zelf veroorzaakt heeft..quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, maar goed, we kunnen natuurlijk wel even proberen om iemand die nieuw is een klein beetje uitleg te geven en een beetje te sturen, voordat we diegene afbranden, toch?

quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
de Maagd Maria woont bij mij in de buurt

Inmiddels begin ik dat ook te geloven. Beetje jammer, als je gewoon meedoet, kan het zo gezellig zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
tja maar ik denk dat Joshua dit zelf veroorzaakt heeft..

)
 ) 

Rewimo

Rewimo

alleen hebben we geen champignons
 alleen hebben we geen champignons  en om nou alleen daarvoor naar de winkel te rijden... nou ja, als ik zelf kon rijden deed ik het wel
 en om nou alleen daarvoor naar de winkel te rijden... nou ja, als ik zelf kon rijden deed ik het wel  

Eska!
 Eska!

Je had vorige week even langs moeten wippen, joh!
 Je had vorige week even langs moeten wippen, joh!  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |