abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73123933
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:41 schreef Vicky het volgende:

[..]

sommigen begrjpen het ook gewoon niet hoor. Tis een slowchat met een hoop gelul en gekkigheid waarbij 9 van de 10 keer onzin gepraat word en helaas is er dan altijd wel iemand die het veel te serieus neemt en meteen keihard in de aanval gaat..
Mja, maar goed, we kunnen natuurlijk wel even proberen om iemand die nieuw is een klein beetje uitleg te geven en een beetje te sturen, voordat we diegene afbranden, toch?

Ik ben ook onbevlekt ontvangen, trouwens. Wij mochten geen (onbeschermde) seks hebben en hebben dat ook niet gedaan...en toch was ik zwanger...rara
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 26 september 2009 @ 13:44:29 #202
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_73123940
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:31 schreef Joshua. het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ik een alleenstaande moeder ben. Een kind krijg je toch niet alleen.
Djeeez! Macka probeert je te 'helpen' door aan anderen te laten weten dat je geen kloon zou zijn. Ik heb uit werkelijk nog geen een post van jou mogen lezen waaruit blijkt dat je het leuk vindt hier in OUD. Je zit alleen maar verontwaardigd te reageren.
Blijf dan gewoon weg, alsjeblieft
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_73123954
Tjee Pvoess lastig !
HIer nog een migraine klant, ik voel het vaak aankomen, inderdaad met lichtflitsen, gevoelloos gezicht (ik sta ook met een scheve mond op mijn schoolfoto dit jaar ) en dan bingo !! gelukkig nu goede medicatie en dan is het met een paar uur weg. (maar zoals nu blijkt, het scheve gezicht blijft nog ff )
pi_73123976
Wat heerlijk, een middag voor jezelf, Sugar!
Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten doen, maar op zich is het wel lekker, toch?

Even shoppen? een uur bellen met een goede vriendin, of afspreken en koffie drinken of borrelen? Een verwen-jezelf-middag ervan maken met een lekker bad, scrubben, wenkbrauwen plukken, maskertje, etc? Een goed boek lezen? Freubelen?
  zaterdag 26 september 2009 @ 13:46:39 #205
94046 PM-girl
pi_73123989
Pvoesss, beterschap! Het lijkt me verdomd lastig, migraine terwijl je niet kunt rusten wanneer je wil.
Ik schakel ook vrij vlug de hulptroepen in als ik ziek ben hoor, want dan kun je met een (half) dagje uitzieken eerder weer op de been zijn.
*
  zaterdag 26 september 2009 @ 13:47:02 #206
94046 PM-girl
pi_73124000
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:43 schreef Sugar het volgende:
Sterkte met je migraine, pvoesss. Niks niet leuk.

Ik heb de middag voor mezelf. Help! Wat ga ik doen?
Ik ga dan altijd winkelen of slapen!
*
pi_73124002
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mja, maar goed, we kunnen natuurlijk wel even proberen om iemand die nieuw is een klein beetje uitleg te geven en een beetje te sturen, voordat we diegene afbranden, toch?
tja maar ik denk dat Joshua dit zelf veroorzaakt heeft..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73124018
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:42 schreef Vicky het volgende:

[..]

de Maagd Maria woont bij mij in de buurt
pi_73124035
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:47 schreef Vicky het volgende:

[..]

tja maar ik denk dat Joshua dit zelf veroorzaakt heeft..
Inmiddels begin ik dat ook te geloven. Beetje jammer, als je gewoon meedoet, kan het zo gezellig zijn.

Ik vind het bijvoorbeeld heel leuk dat er de laatste tijd ook steeds meer mensen in allerlei topics tegenkomt. Hier komen er ook steeds meer uit Z&G bijvoorbeeld. Toch goed geweest dat Kim dat laatst eens heeft gepost in het Feedbacktopic
  zaterdag 26 september 2009 @ 13:49:43 #210
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_73124048
Jaaaa, mIss-sly en PM, ik ga ook de winkelvariant doen!!!! En naar de bieb. En in de zon. En op een terras. Alleen!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_73124077
Groot gelijk, Sugar, het is ook nog eens lekker weer (hier tenminste). Veel plezier
pi_73124094
Idd miss!

Veel plezier Suug!!

Wij gaan zo de wekelijkse boodschappen maar weer eens doen. De koelkast is wel heel erg leeg...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73124101
Ik vind een heleboel nieuwe users enorm leuk. Zo vind ik het leuk dat Poezenbeest overal post en niet blijft hangen bij het tweede streepje (even een voorbeeld hoor )
Maar als mensen geïrriteerd reageren op alles of er totaal niet op ingaan wat kan je daar dan nog mee.
  zaterdag 26 september 2009 @ 13:51:55 #214
94046 PM-girl
pi_73124105
Veel plezier Sugar!
*
pi_73124124
Veel plezier Sugar met de jij tijd!!
  Jubileum moderator zaterdag 26 september 2009 @ 13:53:22 #216
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73124143
Waar is Kim eigenlijk?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73124191
Kim is op vakantie, toch?
pi_73124213
Die is op vakantie toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 september 2009 @ 13:59:34 #219
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_73124298
net even rondje tuin gedaan met christan, 't is heerlijk weer! denk dat we bbq nog maar een keer aanslingeren straks alleen hebben we geen champignons en om nou alleen daarvoor naar de winkel te rijden... nou ja, als ik zelf kon rijden deed ik het wel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator zaterdag 26 september 2009 @ 13:59:55 #220
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73124311
O Oké, dat wist ik niet.

pvoess sterkte met je migraine!
suug ik zou alleen maar dingen doen die je niet kan doen als de kinderen thuis zijn, languit op de bank boek lezen ofzo. Of terrasje pakken
heerlijk joh!
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 26 september 2009 @ 14:02:16 #221
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_73124373
Nóg leuker, ik ga niet eens alleen, maar hoogstwaarschijnlijk lekker met Eska!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Jubileum moderator zaterdag 26 september 2009 @ 14:04:12 #222
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73124421
Verdorie dat is helemaal leuk!! I Eska!
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 26 september 2009 @ 14:05:22 #223
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_73124441
Ja, ik wist dat ik je jaloers zou maken. Je had vorige week even langs moeten wippen, joh!
  Jubileum moderator zaterdag 26 september 2009 @ 14:06:54 #224
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73124469
Ja jemig hee kom je nu mee
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73124486
Gezellig Suug!!

Oehhh wij eten van de week chili con carne
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 26 september 2009 @ 14:11:14 #226
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_73124546
Sorry, lois. Ik en mijn gestel dachten er vorige week heul niet aan.
  zaterdag 26 september 2009 @ 14:11:17 #227
94046 PM-girl
pi_73124548
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 14:08 schreef Vicky het volgende:
Gezellig Suug!!

Oehhh wij eten van de week chili con carne
Bah, dat vind ik echt zo niet lekker! Net zoals witte bonen in tomatensaus, het schijnt voor veel kinderen een toveriets te zijn dat ze wel eten. Nou, noch ik noch mijn peuter krijgen dat weg!
*
  Jubileum moderator zaterdag 26 september 2009 @ 14:11:57 #228
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73124563
Iris is me nu aan het voorlezen jeetje wat gaat het toch hard in groep 3!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73124568
witte bnen in tomatensaus vind ik ook niet lekker...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator zaterdag 26 september 2009 @ 14:12:58 #230
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73124582
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 14:11 schreef Sugar het volgende:
Sorry, lois. Ik en mijn gestel dachten er vorige week heul niet aan.
geeft niks
doen we gewoon een andere keer nog eens over.
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 26 september 2009 @ 14:14:52 #231
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73124632
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 14:11 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Bah, dat vind ik echt zo niet lekker! Net zoals witte bonen in tomatensaus, het schijnt voor veel kinderen een toveriets te zijn dat ze wel eten. Nou, noch ik noch mijn peuter krijgen dat weg!
Ik lust het ook niet hoor
En witte bonen in tomatensaus, en dan snijboontjes erdoor die helemaal evrpapt zijn en dan bloedworst
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_73124653
chili con carne hou ik ook neit zo van, maar witte bonen in tomatensaus vond ik heerlijk en lust ik nog wel graag eens tussendoor.
Vroeger, als mijn ouders uit eten zouden gaan en wij mochten kiezen wat wij dan wilden eten, dan kozen wij vaak witte bonen in tomatensaus, een tartaartje en gebakken aardappeltjes!
pi_73124692
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:59 schreef Rewimo het volgende:
net even rondje tuin gedaan met christan, 't is heerlijk weer! denk dat we bbq nog maar een keer aanslingeren straks alleen hebben we geen champignons en om nou alleen daarvoor naar de winkel te rijden... nou ja, als ik zelf kon rijden deed ik het wel
*hihi daar weet ik wel wat op ! Wacht maar ff 3 weken af
pi_73124706
Ik weet gewoonweg niet wat ik moet doen; Senna slaapt al anderhalf uur in haar wiegje, dus ik heb al anderhalf uur twee handen vrij (een heel lichaam vrij dus) en dat ben ik zo niet meer gewend
Dus ik zit mijn tijd te verdoen op Fok, ervan uitgaande dat ze zo wel wakker wordt...en dat dus al anderhalf uur
  zaterdag 26 september 2009 @ 14:19:37 #235
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73124724
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 14:18 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet gewoonweg niet wat ik moet doen; Senna slaapt al anderhalf uur in haar wiegje, dus ik heb al anderhalf uur twee handen vrij (een heel lichaam vrij dus) en dat ben ik zo niet meer gewend
Dus ik zit mijn tijd te verdoen op Fok, ervan uitgaande dat ze zo wel wakker wordt...en dat dus al anderhalf uur
Gewoon lekker van genieten soms is " niets" doen ook wel lekker.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_73124753
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 14:19 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Gewoon lekker van genieten soms is " niets" doen ook wel lekker.
Is ook zo, en dat was ook al enige tijd geleden, maar het is zo wennen
  † In Memoriam † zaterdag 26 september 2009 @ 14:21:41 #237
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_73124759
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:31 schreef Joshua. het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ik een alleenstaande moeder ben. Een kind krijg je toch niet alleen.
Hoe kom je er bij dat iedere alleenstaande moeder haar kind alleen heeft gekregen? (Laat staan gemaakt...)

Zag je dat vraagteken in mijn post? Dat stond er bij omdat bij mij op de een of andere manier de indruk is ontstaan dat je alleenstaande moeder was maar ik daar niet helemaal zeker van was.
Alleenstaand moederschap is in mijn ogen trouwens geen schande ofzo. Integendeel.

Verder hoef je je door mij niet aangevallen te voelen. Ik gaf juist aan dat je geen puberale mannelijke verveeltrol was zoals een aantal mensen dachten, maar dat je je hier al eerder hebt voorgesteld als moeder. Zodat ze je iig serieus zouden nemen.
Ik hoop dat het binnenkort wat makkelijker verloopt met de communicatie.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_73124760
Ik voel me iets beter dankzij mijn kleine meisje.
Ze speelt in de box heel lief en stilletjes ze roept wel om de 4 minuten Mama, Mam, Maahaaaaam en dan volgt er een verhaal met iets wat ze dringend kwijt moet en gaat weer lief verder spelen.
pi_73124853
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 14:21 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat iedere alleenstaande moeder haar kind alleen heeft gekregen? (Laat staan gemaakt...)

Zag je dat vraagteken in mijn post? Dat stond er bij omdat bij mij op de een of andere manier de indruk is ontstaan dat je alleenstaande moeder was maar ik daar niet helemaal zeker van was.
Alleenstaand moederschap is in mijn ogen trouwens geen schande ofzo. Integendeel.

Verder hoef je je door mij niet aangevallen te voelen. Ik gaf juist aan dat je geen puberale mannelijke verveeltrol was zoals een aantal mensen dachten, maar dat je je hier al eerder hebt voorgesteld als moeder. Zodat ze je iig serieus zouden nemen.
Ik hoop dat het binnenkort wat makkelijker verloopt met de communicatie.
Macka ik vind je altijd zo lief en lekker duidelijk
pi_73125291
Suug lekker d'r uit. Genieten van het weer enzo.

Mijn vrije middag is helaas werken geworden. Manlief heeft de huistaak op zich genomen, omdat ie vanmiddag nog weg moest en de meiden meeneemt. Ook goed! Maar dus geen gymschoenen voor Fleur, dat wordt woensdagmiddag.

Pvoess, migraine... spuer vervelend. Hier alleen maar te bestrijden met mediijnen en liggen. Daarna is het vaak met 2 uurtje wel over anders worden het dagen. Vorige week had ik juist geen migraine dat vond ik nog veel enger. Wel een barstende koppijn en niet weten waar ik het zoeken moest. HA concludeerde spierspanningshoofdpijn. Om de twee uur paracetamol en afwisselen met ibruprofen. Pff, dat hielp uiteindelijk wel. Maar die koppijn hoef ik echt niet meer.

Miss Lekker genieten van even helemaal niets, is ook wel eens lekker!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 september 2009 @ 14:57:09 #241
13151 crew  Rewimo
pi_73125470
als ik het zo lees ben ik erg blij dat ik geen migraine heb... sterkte ermee iedereen

toch even naar de winkel gegaan, we hebben champignons
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_73125539
hai
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 september 2009 @ 15:08:32 #243
13151 crew  Rewimo
pi_73125635
hee pinq, hoe is het?
pi_73125653
goed en met jou? je kan alweer typen zie ik hoe is het met de pijn?
pi_73125669
klaar met suikerspinnen was leuk! en een meneer ging mn hoofd nog tekenen
pi_73125678
wat ging je met suikerspinnen doen? en die man? of was de situatie ernaar?
pi_73125880
suikerspinnen maken voor peepz en die meneer vond het leuk om ook eens een 'klassiek 'gezicht te tekenen.. t resultaat is wel wat jammer
pi_73125911
en mijn kleren bleven aan
pi_73125945
ah maar waar was je? kermis?
pi_73125956
je hebt een kleurrijke fantasie Pinq.

Je kleren bleven vast plakken van al die suiker KD, of viel dat wel mee?
En de tekening was niet echt iets om aan de muur te hangen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')