whahahaha!quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:58 schreef Belana het volgende:
en dan zie ik nu pas dat dat wel erg cru is na gisteren...maarja, zo is het leven dus
ik doe altijd mijn auto op slot als ik ga betalen bij het tanken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:15 schreef cattie het volgende:
Whahaha, ik had gisteren nog een uur langer op moeten blijven! Bumba zal nooit hetzelfde zijn. Kan ik eindelijk eens lachen om die k-clown.
Belana, dat is idd een beetje cru, maar ook wel een beetje grappig.. Ik hoop dat ze het leuk hebben!
Die auto met baby, ik was er al redelijk spastisch over, maar nu weet ik het zeker: ik laat mijn kinderen niet alleen in de auto, ook niet om even af te rekenen bij een pompstation ofzo.
Fee slaapt tegenwoordig redelijk goed, maar 1 nachtvoeding! Yeah, ik voel me elke dag uitgeruster worden! En ze zegt papa.
Ik ook, nog steeds. Mijn sleutels laat ik er sowieso nooit in! Ik heb een automaat en zie Cas er voor aan er een benzinepomp mee binnen te rijden, die mag gráág ontdekken..quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik doe altijd mijn auto op slot als ik ga betalen bij het tanken.
'Vanavond'quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:59 schreef Lois het volgende:
Ik moet vanavond op de laptop ook nog even die flagpole plaatjes bekijken *reminder* maar leuk om
terug te lezen hè Pinq?
Ik rolde echt uit bed van het lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |