Smoothie Bumba dus!quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:05 schreef bixister het volgende:
sorry PM, zonder lokjes. dat was net wat teveel werk.
Ik zat aan brasilian te denkenquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:07 schreef Sugar het volgende:
Ja, op 't invalidentoilet had die kleine clown zich verstopt! Zo bleek.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:09 schreef Sugar het volgende:
Nee, was bij de damestoiletten.![]()
En ik maar doorspoelen.![]()
aha, die hebben open dag toch ? zag van de week een bord staanquote:Op zaterdag 26 september 2009 08:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
uhuh
bijna naast de bolle buik
nehemia
jubileum ipv opening iddquote:Op zaterdag 26 september 2009 08:40 schreef Stout het volgende:
[..]
aha, die hebben open dag toch ? zag van de week een bord staan
Waaaahquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Auto met baby in Utrecht gestolen
gats...
Ha, goede zaakquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Volgens mijn tweeps is de baby ook weer terecht net
nogal! Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij/zij (?) een echte user is met een enorm bord voor de kop.quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:08 schreef Belana het volgende:
die joshua(nooit van gehoord ook overigens???) die stuurde mij ook ineens een PM gisteravond en ik regaeerde ongeveer net zo lief als lois hier
![]()
het was een sterkte wens en het was heus lief bedoeld, maar het is pretty strange als een complete stranger je een pm stuurt
gaat wel, verslagje hier peesontsteking in mijn polsquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:42 schreef PM-girl het volgende:
Die baby uit die auto was in een vuilcontainer gezet!!
whahahaha!quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:58 schreef Belana het volgende:
en dan zie ik nu pas dat dat wel erg cru is na gisteren...maarja, zo is het leven dus
ik doe altijd mijn auto op slot als ik ga betalen bij het tanken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:15 schreef cattie het volgende:
Whahaha, ik had gisteren nog een uur langer op moeten blijven! Bumba zal nooit hetzelfde zijn. Kan ik eindelijk eens lachen om die k-clown.
Belana, dat is idd een beetje cru, maar ook wel een beetje grappig.. Ik hoop dat ze het leuk hebben!
Die auto met baby, ik was er al redelijk spastisch over, maar nu weet ik het zeker: ik laat mijn kinderen niet alleen in de auto, ook niet om even af te rekenen bij een pompstation ofzo.
Fee slaapt tegenwoordig redelijk goed, maar 1 nachtvoeding! Yeah, ik voel me elke dag uitgeruster worden! En ze zegt papa.
Ik ook, nog steeds. Mijn sleutels laat ik er sowieso nooit in! Ik heb een automaat en zie Cas er voor aan er een benzinepomp mee binnen te rijden, die mag gráág ontdekken..quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik doe altijd mijn auto op slot als ik ga betalen bij het tanken.
'Vanavond'quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:59 schreef Lois het volgende:
Ik moet vanavond op de laptop ook nog even die flagpole plaatjes bekijken *reminder* maar leuk om
terug te lezen hè Pinq?
Ik rolde echt uit bed van het lachen
Dankjewel.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:51 schreef Belana het volgende:
oei pvoesss, dat klinkt niet fijnvervelend dat je geen hulp hebt dan.
Ik had een paar dagen geleden een aanval, alleen heb ik tegenwoordig redelijk geluk, ik krijg wel een flikkeringen, maar de hoofdpijn valt mee, vooral een heel doof gevoel in mijn hoofd. maar ik moet wel altijd even liggen. nou, sterkte ermee joh!
nou ik denk dat ik oma al 3 keer gebeld zou hebben, ik vind het knap, migraine is zo naar! ik heb dan tegenwoordig niet meer zulke erge zware aanvallen, ik weet wel nog goed hoe het kan zijn en het is reden genoeg voor een hulplijn, mijn hemel meid.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:57 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik ga net zo lang door totdat ik niet meer kan en dan gooi ik me nog een keer extra vol met pijnstilling en dan uitzitten. Je kan ook niet echt anders als alleenstaande mamaik maak het me op dit soort dagen wel makkelijk. Ik ga niet koken we bestellen gewoon iets, ik doe nergens moeilijk over en de kleine die merkt dat ik niets trek en is vaak extra lief dus we redden het wel
en als ik het echt niet red dan schakel ik de hulplijn in en dan komt oma haar ophalen
Hoe kom je erbij dat ik een alleenstaande moeder ben. Een kind krijg je toch niet alleen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:41 schreef Macka66 het volgende:
Joshua is volgens mij een (alleenstaande?) moeder die zich een tijdje geleden al in het voorsteltopic heeft gemeld.
edit: yeps Stel jezelf voor in Ouder(s) deel 3
nee je maakt er samen een maar er zijn genoeg moeders die hun kind alleen opvoeden...quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:31 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik een alleenstaande moeder ben. Een kind krijg je toch niet alleen.
DAt bedoel ik dus met niet zo sociaal vaardig.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:31 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik een alleenstaande moeder ben. Een kind krijg je toch niet alleen.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:31 schreef Joshua. het volgende:
[..]
jij bent zeker onbevlekt ontvangen??quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:38 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Een beetje van mezelf en een beetje hulp van maggi
sommigen begrjpen het ook gewoon niet hoor. Tis een slowchat met een hoop gelul en gekkigheid waarbij 9 van de 10 keer onzin gepraat word en helaas is er dan altijd wel iemand die het veel te serieus neemt en meteen keihard in de aanval gaat..quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:39 schreef miss_sly het volgende:
Dat kun je toch ook gewoon meteen op een normale toon zeggen, ipv meteen zo aanvallend te reageren? Maakt het een stuk gezelliger, hoor.
hehe, idd Vick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |