Nee, als ik het me goed herinner heeft Rocka het in eerste instantie op verzoek verwijderd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:52 schreef trui het volgende:
BE, maar het was toch binnen de edit-tijd? of vergis ik me.
Ja, je vergist je.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:52 schreef trui het volgende:
BE, maar het was toch binnen de edit-tijd? of vergis ik me.
Wat ze ZELF besloten hebben op een OPENBAAR forum te plaatsenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:58 schreef trui het volgende:
oh! naja, ik snap best dat 't niet de voorkeur heeft dat mensen hun verhaal weghalen, maar toch. 't blijft HUN verhaal.
Dit dus..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:41 schreef miss_sly het volgende:
ik vind het erg jammer dat het nu ineens deze kant opgaat. met sommige users post je al jaren hier en ineens zijn ze iemand anders. als dan ook het postgedrag verandert en de kinderen niet meer bij naam maar letter of schuilnamen worden genoemd, wordt het er in mijn ogen niet echt leuker op.
DAt had ik dus idd ook laatst ergens. Allemaal voorletters enzo, en dan moet je echt goed na gaan denken om te bedenken wie ook alweer bij wie hoort en hoe ze heten. Dan is het gewoon echt minder leuk, vind ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dit dus..
Ik probeerde gisteravond even snel het kleutertopic bij te lezen.. maar ik werd er helemaal tuureluurs van![]()
Ineens moet ik zwaar na gaan denken wie wat waarmee bedoelt en hoe voorletter y bij user z ineens blijkt te horen ofzo.
Ik ben halverwege gestopt met lezen
nietus, JIj was eerst Phluphy!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:10 schreef phluphy het volgende:
Even voor de duidelijkheid, gewoon, dat jullie het maar snappen:![]()
ik wás phluphy
ik bén phluphy
ik zal altijd phluphy blijven!
Ik dus ook, en erover gaan postenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik ben halverwege gestopt met lezen
Draai jij het ff lekker omquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:26 schreef trui het volgende:
ach ja, als je écht geïnteresseerd bent neem je die moeite toch gewoon even.![]()
![]()
![]()
Nee ik was eerst phluphy. De nick met een hoofdletter P (en een puntje erachter) heb ik een keertje snel aangemaakt toen ik in den lande rondzwierf en mijn lijst met wachtwoorden niet bij me had. Later heb ik mijn accountgegevens van de oude nick weer teruggevonden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:16 schreef easy-going het volgende:
nietus, JIj was eerst Phluphy!!
toch?
Als je begint te posten in het wachten op het tweede streepje topic, dan kan het toch zijn dat niet gelijk de hele wereld hoeft te weten dat je probeert zwanger te worden?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:48 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, dat bedoelde ik daarstraks. wat is nu het nut van het aanmaken van een kloon als je daarna iedereen hier toch vertelt wie je bent?
Dat is ook wat anders! Ik heb toen ik net zwager was ook even een kloon aangemaakt omdat schoonmama hier af en toe meeleest en dat nog niet wist. Maar die kloon hef ik na de spreekwoordelijke 12e week dan ook echt wel weer opquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:04 schreef Soneal het volgende:
[..]
Als je begint te posten in het wachten op het tweede streepje topic, dan kan het toch zijn dat niet gelijk de hele wereld hoeft te weten dat je probeert zwanger te worden?
Zeker niet als je verder ook een beetje actief bent op het forum.
tuurlijk. maar het ging hier over mensen die jarenlang onder naam a posten en dan opeens besluiten dat het allemaal toch te makkelijk traceerbaar is voor buren, familie en/of later de kinders en dan toch maar onder een andere naam verder gaan. en dan iedereen per pm toch maar vertellen wie ze zijn/waren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:04 schreef Soneal het volgende:
[..]
Als je begint te posten in het wachten op het tweede streepje topic, dan kan het toch zijn dat niet gelijk de hele wereld hoeft te weten dat je probeert zwanger te worden?
Zeker niet als je verder ook een beetje actief bent op het forum.
Gelukkig, ik voelde me al (mede)aangesproken in het hele klonenverwijtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is ook wat anders! Ik heb toen ik net zwager was ook even een kloon aangemaakt omdat schoonmama hier af en toe meeleest en dat nog niet wist. Maar die kloon hef ik na de spreekwoordelijke 12e week dan ook echt wel weer opIk geloof niet dat iemand daar moeilijk over doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |