Maar met even denken heb je die link zo gelegd... En niet alleen wij, maar ook elk ander die hier komt binnenvallen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:58 schreef easy-going het volgende:
Nouja, doe dan maar afkortingen van namen.
Als iedereen nu een kloon gaat nemen om over de kinderen te schrijven is het helemaal niet meer te volgen. O, ff denken hoor, die post is gemaakt door X,dat is origineel A, de moeder van C en D.
Misschien doe ik wel goizewois ofzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:37 schreef Guuzewuus het volgende:
Nou mevrouw van Dalen, lijkt me echt geen probleem om aan te wennen. Door hetzelfde plaatje zag ik eerst het verschil niet eens.
Ik zou mijn nickname in mijn verlof een keer gaan veranderen (omdat hij teveel op mijn eigen naam lijkt), maar Sligt nu vervroegd in bed en ik neem verplicht een dagje rust voor mezelf, dus kan ik me er best ook maar meteen nu over buigen
.
ik doe er niet aan mee hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:38 schreef easy-going het volgende:
Ik snap het ook wel, maar wordt iedereen nu ineens wakker ofzo. Het gebeurt ineens zo massaal.
Nu is OUD natuurlijk best wel "hype-achternaloperig"
Na de broodbakmachines, draagdoeken, klonen is het nu waarschijnlijk de beurt aan de kinderen bij de voorletter noemen hype![]()
Ik vind het in ieder geval jammer, het komt de leesbaarheid in de topcis niet ten goede is mijn mening (en ik zou eerder een kloon nemen om de dingen die ik niet wil die een ander aan mijn kind zouden linken hier te bespreken)
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:38 schreef easy-going het volgende:
Ik snap het ook wel, maar wordt iedereen nu ineens wakker ofzo. Het gebeurt ineens zo massaal.
Nu is OUD natuurlijk best wel "hype-achternaloperig"
Na de broodbakmachines, draagdoeken, klonen is het nu waarschijnlijk de beurt aan de kinderen bij de voorletter noemen hype![]()
Ik vind het in ieder geval jammer, het komt de leesbaarheid in de topcis niet ten goede is mijn mening (en ik zou eerder een kloon nemen om de dingen die ik niet wil die een ander aan mijn kind zouden linken hier te bespreken)
En ik vind dus die voorletters erg ingewikkeld wordenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:51 schreef trui het volgende:
easy, dat lijkt me toch ook weer erg ingewikkeld hoor...
als je er nu nog een kindje bij kweekt kan je er dan wel A&T&T van makenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik doe er niet aan mee hoor
Ik blijf gewoon deze naam aanhouden en mijn kinderen heten gewoon Amber en Tess.. vind hun namen veel te mooi om er A & T van te maken
mocht er ooit nog een kindje bijkomen dan krijgt het geen naam met een M, V, A of Tquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:59 schreef simmu het volgende:
[..]
als je er nu nog een kindje bij kweekt kan je er dan wel A&T&T van maken
en wat is het nut van een niet-te-herkennen kloon maken en dan iedereen pmmen over wie je dan ook alweer was? ik zie het niet zo hoor....
Lieve namenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:05 schreef trui het volgende:
guuzewuus, dat heb ik ook heel lang gedacht: 'ach, ik schrijf niks wat ik niet aan de buren zou vertellen'. maar toch, aan 1 buurvrouw vertellen is toch wat anders dan iets dat nog heel lang terug te vinden is. bovendien is 't vooral lastig omdat het niet alleen over jezelf gaat, maar ook over de levens van je kinderen, die daar misschien wel heel andere grenzen in voelen.
en of er veel gegoogled wordt? geen idee. maar juist de combinatie van namen maakt de vindkans wel stukken groter.
ik denk dat ik voor Willem en Cato ga. heb ik altijd leuke namen gevonden, nu kan ik ze zomaar gaan gebruiken.kun je daarmee leven, easy?
Alleen als je in je sig zet : Mama van --------- oepsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:05 schreef trui het volgende:
ik denk dat ik voor Willem en Cato ga. heb ik altijd leuke namen gevonden, nu kan ik ze zomaar gaan gebruiken.kun je daarmee leven, easy?
nee, die namen vind ik niks, easy.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:09 schreef easy-going het volgende:
Alleen als je in je sig zet : Mama van --------- oeps
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:10 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ja, andere namen, dat had ik ook bedacht! Ik ga natuurlijk dan voor Mies en Hugo!
Er zijn dus eigenlijk 2 redenen:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:05 schreef trui het volgende:
. bovendien is 't vooral lastig omdat het niet alleen over jezelf gaat, maar ook over de levens van je kinderen, die daar misschien wel heel andere grenzen in voelen.
Die laatste opmerking bedoelde ik met een knipoog bixquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:24 schreef bixister het volgende:
ik wil best met afkortingen blijven werken hoor easy, maar dat vond jij toch zo vervelend lezen?
Ik ben bezig, maar dit soort dingen kosten me altijd zoveel frustratie. Ik hou eigenlijk niet van computers, moet je wetenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:25 schreef bixister het volgende:
guuzewuus, dan maak je toch even een nieuw e-mail adres aan, bijvoorbeeld bij gmail.
macka, ik zou zo'n besloten groep aan de ene kant heel fijn vinden. aan de andere kant hecht ik ook wel erg aan de goede kanten van het openbare karakter van fok!
je was me voorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:25 schreef lcicle het volgende:
Ja! Of dat superfijne downtime forum van Taartjesfee![]()
Daar heb ik meteen spijt van gehad. Is ook een tijdje offline geweest op mijn verzoek, maar dat bleek niet te mogen. Ik voel me aangesproken, maar wel onterecht. Volgens mij ben ik steeds heel zuiver en consequent daarin. Alleen te onnadenkend soms (bij mijn nicknamekeuze, en het in eerste instantie plaatsen van dat verhaal)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Die laatste opmerking bedoelde ik met een knipoog bix
En nogmaals, ik begrijp het allemaal wel hoor, ik snap alleen de "massale" manier waarop het ineens gebeurd niet.
Aan de ene kant gooien mensen hier hun hele "hebben en houwen" bloot in bv het estaffettetopic en nu wordt er ineens panisch gedaan met die namen.
misschien is 't juist die combinatie: juist die behoefte om wel privé ervaringen uit te wisselen brengt natuurlijk zorgen met zich mee over de gevolgen ervan. zeker als dat je kinderen betreft.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Die laatste opmerking bedoelde ik met een knipoog bix
En nogmaals, ik begrijp het allemaal wel hoor, ik snap alleen de "massale" manier waarop het ineens gebeurd niet.
Aan de ene kant gooien mensen hier hun hele "hebben en houwen" bloot in bv het estaffettetopic en nu wordt er ineens panisch gedaan met die namen.
ik vind 't raar dat je dat niet weg zou mogen halen hoor. dat is toch je eigen keuze? wie heeft beweerd dat dat niet mag?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:32 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Daar heb ik meteen spijt van gehad. Is ook een tijdje offline geweest op mijn verzoek, maar dat bleek niet te mogen. Ik voel me aangesproken, maar wel onterecht. Volgens mij ben ik steeds heel zuiver en consequent daarin. Alleen te onnadenkend soms (bij mijn nicknamekeuze, en het in eerste instantie plaatsen van dat verhaal)
nu weten we gelijk allemaal wie je bentquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:41 schreef Groofsken het volgende:
[..]
In eerste instantie is het weggehaald en toen hebben de modjes besloten dat dat toch niet kon. Ik heb het toen wat aangepast.
Dit is trouwens een test.
Ik denk dat dat op een gegeven moment ook een soort statement was om het niet te verwijderen. Dat topic (hoe mooi ook) ging ook wel de kant op van het opbieden tegen elkaar hoeveel drama er wel niet meegemaakt is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:36 schreef trui het volgende:
[..]
ik vind 't raar dat je dat niet weg zou mogen halen hoor. dat is toch je eigen keuze? wie heeft beweerd dat dat niet mag?
johquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:43 schreef simmu het volgende:
[..]
nu weten we gelijk allemaal wie je bent
nja, dat bedoelde ik daarstraks. wat is nu het nut van het aanmaken van een kloon als je daarna iedereen hier toch vertelt wie je bent?quote:
Dat staat ergens anders al beantwoord, wel ALLES lezenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:48 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, dat bedoelde ik daarstraks. wat is nu het nut van het aanmaken van een kloon als je daarna iedereen hier toch vertelt wie je bent?
Dat hebben de modjes beweerd. En dat is geheel volgens de regels van FOK: denk na voor je post, want wij halen het niet meer weg...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:36 schreef trui het volgende:
[..]
ik vind 't raar dat je dat niet weg zou mogen halen hoor. dat is toch je eigen keuze? wie heeft beweerd dat dat niet mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |