OMFG!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:51 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nee, het begon ermee dat gisteren deze post:
[..]
het begin was van een serie onnavolgbare post in het kleutertopic
Toch vind ik het voor mij persoonlijk wel degelijk een groot verschil Groofsken. Ik post hier niet zo heel vaak, spit ook niet systematisch alle topic's door, en heel veel dingen ontgaan mij dus gewoon zoals maar weer bleek met dit hele gedoe rondom de privacyquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:26 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Maar hier ben ik het toch ook wel erg mee eens hoor. Wat een heisa om niks.
Jullie kennen mij toch niet persoonlijk, dus of ik voor jullie nou G........ met dochter S..... en een zoon op komst ben, of ik ben Groofsken met dochter S en een zoon op komst. Who cares. Voor jullie net zo anoniem, voor mij toch een groot verschil.
Ik vraag me nu bij je signature wel af wie A is en wie B.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:14 schreef lily het volgende:
Ik refereer wel gewoon naar "mijn oudste zoon" ofzo.
Lijkt me het makkelijkst en dat is niet irritant voor een lezer..
Ach, dat vraag ik me al 10 jaar af..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vraag me nu bij je signature wel af wie A is en wie B.
Vind ik ook veel prettiger Lily, dan A. of J. of wat dan ook. En ook die nicknames voor de kinderen vind ik een beetje suf eigenlijk. Dat voelt gewoon echt NIET lekker om die te gebruiken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:14 schreef lily het volgende:
Ik refereer wel gewoon naar "mijn oudste zoon" ofzo.
Lijkt me het makkelijkst en dat is niet irritant voor een lezer..
Maar zoals jij het doet, leest het ook helemaal niet irritantquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik snap je helemaal lily, hoewel ik iets vaker post dan jij
Heb het altijd maar over oudste, middelste en gebakje, of beppie. Ik vind het afkorten tot de eerste letter, of schuilnamen voor je kind niet zo heel gezellig eigenlijk.
Maar ja, wie ben ik he
Ik zag net in een ander topic dat ik EG wasquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik ben easy-going, dat zei ik toch al
en easy is weer:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik ben easy-going, dat zei ik toch al
Duidelijk toch?!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:32 schreef easy-going het volgende:
Groetjes E. mama van S. vrouw van L. dochter van J en L zus van S en L tante van P S N D N R C R D en B
Simmu leg je er nu bij neer dat wij samen gewoon nooit op 1 lijn komen alleen om dit en de manier van het lezen zullen we maar zeggen. Er staat namelijk nergens dat ik mezelf aangesproken voel of uberhaupt mezelf uitgekotst voel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:47 schreef simmu het volgende:
[..]
als je dan toch wilt reageren reageer dan op degene die de term introduceert. en ja; ik was/ben hier sarcastisch. ik vind het tamelijk triest dat eerst iemand uitgekotst (ja, is de term weer) wordt omdat die onder een kloon post, en dan nu iedereen piept dat klonen toch moet kunnen.
moussy maakt een post over dat uitkotsen. daar reageerde ik op. je hoeft jezelf dan niet aangesproken te voelen hoor. of wel, maar dan moet je mij daar niet op aankijken. eigenlijk vind ik trouwens wel dat moussy met die post dan wel weer groot gelijk heeft namelijk en dat wilde ik uitdrukken. eerst allemaal iemand veroordelen die een kloon gebruikt en dan nu allemaal aan de kloon. verder heb je groot gelijk met je postmoet iedereen zelf weten.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:07 schreef oeke het volgende:
Uhm, niet echt naar aanleiding van deze discussie, maar kan in het babietjestopic de eerste naam van Kobus weg?
Steeds als ik in het lijstje kijk kan ik mijn kind niet vinden omdat die eerste naam ervoor staat.
Waarom we dat zo bedacht hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |