Bedoel je dit nummer?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:50 schreef musicfreakyme het volgende:
Van wie is dat nummer ergens in het begin? "Im a raver can't you see"? (de rest is mij even ontschoten)
Ja dank je!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:56 schreef Xxerxxes het volgende:
[..]
Bedoel je ?
En dan te bedenken dat ik toen lang haar had [ afbeelding ]
k ging me altijd voorstellen hoe die zingende chicks er uit zagenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:56 schreef Xxerxxes het volgende:
[..]
Bedoel je ?
En dan te bedenken dat ik toen lang haar had [ afbeelding ]
Een woord van advies. Als ze er uit zagen zoals al mij... Ren hard wegquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:01 schreef marcel-o het volgende:
[..]
k ging me altijd voorstellen hoe die zingende chicks er uit zagen
Sinds wanneer is oldschool happy hardcore? Ken je klassiekers.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:01 schreef Xxerxxes het volgende:
Ken je klassiekers:
Maar let wel, toendertijd was het voor mij heiigschennis dat is ook maar hintte dat ik zoiets wel leuk vond
Dune:quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:02 schreef JJH het volgende:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=7CD793A5FFC31E69&playnext=1&playnext_from=PL&v=oAlRtCyr0sQ
Dune!
Daar heb je op zich wel gelijk in. Maar ik word er wel happy van....quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:05 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is oldschool happy hardcore? Ken je klassiekers.
[..]
de "I Like It Loud" Seriequote:Op vrijdag 25 september 2009 23:13 schreef musicfreakyme het volgende:
Bestaan er eigenlijk verzamelcds met de beste happy hardcore nummers die een beetje de moeite waard zijn?
Oeh precies wat ik bedoel ja!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:15 schreef Grimbert het volgende:
History of dance Vol. 5, the happy hardcore edition
Ik ben bang dat je die zelf samen moet stellenquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:13 schreef musicfreakyme het volgende:
Bestaan er eigenlijk verzamelcds met de beste happy hardcore nummers die een beetje de moeite waard zijn?
2b4f is meer eurodance denk ik...quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:17 schreef Xxerxxes het volgende:
Van dit nummer kan ik de tekst bijna letterlijk meezingen (of wat er bij mij voor zingen doorgaat)
is dit happy hardcore?
Is fairytales van ???? Neee?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Deze is eurodance ja, maar ze hebben wel degelijk happy hardcore:
En dan later die produceren:quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:39 schreef Tiemie het volgende:
meeste die hierboven staan zijn wel favoriet.
Oh deze ook natuurlijk:
=edit verkeerde linkff zoeken
Ja die ja...... top!quote:
Blijft een van de allerlekkerste happy hardcore tracks ever!quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja die ja...... top!
Vandaar dat Jeroen Flaman hem draaide tijdens House Classics in de HMH vorig jaar
En doet het jaren na dato nog steeds goed op feestenquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:32 schreef Djmelmax het volgende:
[..]
Blijft een van de allerlekkerste happy hardcore tracks ever!
Als jij dat Happy Hardcore noemt, verdien je allerlei dingen die ik op Fok! je niet mag toewensen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:29 schreef Rekkie het volgende:
Dit is wat mij betreft de best of all time
/carequote:Op zaterdag 26 september 2009 17:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij dat Happy Hardcore noemt, verdien je allerlei dingen die ik op Fok! je niet mag toewensen.
Dude, je noemt niet het allergrootste Hardtrance nummer, het nummer dat zon beetje hardcore gabber aankondigde, het nummer dat overigens vele jaren voor de happy hardcore uberhaupt bestond werd uitgebracht NIET happy hardcore. Tenzij je echt geen fuck verstand hebt van dit soort muziek.quote:
Nee, maar er zijn niet zoveel mensen krampachtig bezig met de juiste genre toewijzen aan een stukje mooi 'muziek'quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:23 schreef stbabylon het volgende:
Overigens zie ik heul veul hardcode, gabber, eurodance, rave en zelfs dreamhouse in dit topic staan. Zijn er echt zoveel mensen die echt geen flauw idee hebben wat happy hardcore is
werkelijk............ /carequote:Op zaterdag 26 september 2009 17:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dude, je noemt niet het allergrootste Hardtrance nummer, het nummer dat zon beetje hardcore gabber aankondigde, het nummer dat overigens vele jaren voor de happy hardcore uberhaupt bestond werd uitgebracht NIET happy hardcore. Tenzij je echt geen fuck verstand hebt van dit soort muziek.
Dumbass.
Dan moet het topic niet Happy Hardcore heten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn niet zoveel mensen krampachtig bezig met de juiste genre toewijzen aan een stukje mooi 'muziek'
Alsof ik daar iets aan kan doen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet het topic niet Happy Hardcore heten.
Het grote treinen topicquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alsof ik daar iets aan kan doen.
Dat is inderdaad een gruwelijke track, heb hem ook op vinyl.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:08 schreef Xxerxxes het volgende:
[..]
Daar heb je op zich wel gelijk in. Maar ik word er wel happy van....
Ook van dit nummer
Ja, oplazeren uit dit topic met dat kansloze gezeik en overbodige gepost. Wist niet dat Kanye West ook op Fok poste; Christ on a bicycle...quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alsof ik daar iets aan kan doen.
Dat was een leuk nummer!quote:
Krijg altijd kippenvel van het nummer drop it.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:59 schreef TimMer1981 het volgende:
Beste happy hardcoretrack:
Beste ravetrack:
Beste troep:
quote:
Ben ik wel geweest, in een bomvolle, bloedhete Hemkade. Complete chaos, maar wat een saamhorigheid.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Krijg altijd kippenvel van het nummer drop it.
Toen peter paul was overleden en je ging naar z'n website kwam dit nummer erop.
Kon helaas niet naar "Tribute to 3 steps ahead"
Daar kan ik nog van balen!
Inderdaad, ken je klassiekers: dat is geen happy hardcore.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |