Big brother.. Illuminati, Masons in de regering, Masons over de wereld.. De Bilderberg geheimen, de oude culturen, een (zond)vloed..
We leven 2009.. nog 3 tot 4 jaar verwijdert tot we over het omkeer punt zijn.
Ik voel het, in me maag, spokend in me hoofd.. het komt steeds meer in het nieuws, en het was altijd al bepaalt.
Waar heb ik het over? Alles waar de subfora's als TRU en BNW al die jaren al over gingen.
Ik kom achter steeds meer informatie en ik vind steeds meer feiten.
Als kleine jongen al geobsedeerd door boekjes als de X-Factor en alles betreft het paranormale.
Waarom? Waar kwam die keuze vandaan die mij zeker niet met de pap lepel is in gegoten. Sterker nog, destijds kon ik weinig andere die zich er zo in konden verdiepen.
9 jaar en alles over ufo ontvoeringen, dieren verminkingen, geesten, zooology (rare wezens) willen weten.
Niets over de culturen, daar was ik me nog niet bewust van. De goden? Verzinsels.
Regelmatig het onderwerp neergelegd, maar dan kwam er binnen een jaar weer een drang. De drang naar onderzoek, lezen.. leren.
Nu anno 2009 heb ik de puzzel grotendeels voor mezelf neer kunnen leggen. Het is mooi als die puzzel ook de stukjes bevat waar die drang vandaan komt.
Het is diezelfde drang naar informeren geweest die ervoor zorgde dat ik een open kijk had en never nooit iets uitsloot omdat wetenschap iets nog niet ontdekt had.
Mijn hoofd interesses in het onderwerp zijn veranderd.. geesten wil ik niets meer van weten. Daar creep ik alleen nog maar van. De oude culturen, wat zij wisten en wat onze toekomst in petto zou hebben, dat is mooi om te weten.
En het klopt.. alles klopt. De materialistische wereld komt tot een einde. De nieuwe zon cycles begint snel, en met die cycles gaan we weer terug naar een gouden tijd. Jammer? Sowieso, maar een minder materialistische wereld houdt niet in dat er geen economie kan zijn. Het verschil is alleen dat deze niet voor 90% gehanteerd wordt door dezelfde families en bloedlijnen en mensen met een veto recht omdat zij procentueel gezien meer afstammen van de oude volkeren. Wat houdt een 'gouden tijd' in? Bewust zijn dat we meer met ons lichaam kunnen dan alleen deze 5 zintuigen.
Niet iedereen op aarde beseft het nog, maar de mentaliteit is drastisch veranderd.
De geheimen van de regering lekken overal uit, en de informatie bouwt zich steeds verder op.
We hebben zelfs TimeWave 0 die aantoont dat 2012 niet een verzinsel is van de Maya kalender, te veel toeval, en iedereen die oplet merkt het.
Maar voor die 'mooie' tijd komt er nog chaos. Maken wij die chaos nog drastisch mee? Maken wij die opkomst naar de gouden tijd mee? Of zijn wij de voorlopers van de nieuwe toekomst visie.. onze kinderen?
Vandaag de dag slaat de tijd in waarin we allemaal een klein beetje beseffen dat er meer aan de hand is met de banken industrie en de regering leiders. Waarom is dat? Nog geen 10 jaar geleden kon je bijna geen normaal gesprek ermee aan knopen. Nu worden dergelijke topics zoveel bezocht dat het bijna fikt.. maar wel in stilte. Nog niet iedereen voelt zich verantwoordelijk genoeg om mee te denken, maar iedereen wint wel informatie in.. mocht het gebeuren dan.. en zo niet, dan waren het toch gekke sukkels.
Goedzo. Beter op die manier dan totaal ontkennen.
Nog niet iedereen begrijpt zijn plek hierin, sommige ontkennen maar zien wel. Ik kan niet in hun hoofd kijken, dus ik weet niet of ze hun angst maskeren door te ontkennen.
Wie ik ben ik? Ik informeer, meer niet. Wat ik doe is voorbereiden, maar niet ontdekken, ik herhaal.
Ik probeer de punten te controleren op feiten en mochten de feiten niet te verifiëren zijn maar past deze wel in de puzzel.. proberen we hem erbij te plakken.
Het valt op, de wereld begint in een nieuwe staat te komen. Harmonie? Nog lang niet, dat hoeft ook niet voor de volle 100%, maar we beginnen wel in te zien dat we bedondert worden, en dat is een begin.
Zijn we dan in 2012 ineens allemaal met de neus een kant op? Nee, maar de groep gelovers groeit, en dat is de wat de klok slaat.
Al die jaren discussieren zonder uitkomst is niet nergens voor geweest, het was een bewust wording. Internet staat er vol mee.. discussies.. van alle jaren.. opgeslagen.
Kijk eens terug naar je leven, is deze logisch als je terug kijkt? Bij mij is de lijn duidelijk, toeval? Dat bestaat niet. Hebben we dan geen eigen keuze? Jawel, maar als jij het niet zou doen, slaat een ander dat pad in.
Welkom, in het nieuwe tijdperk.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no..""Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)