Nah, ik heb na 2 jaar niets doen afgelopen week mijn HBO maar eens afgerond.. Moest nog een paar tentamens. Ik begin volgend jaar september met een vervolgstudie, maar weet nog niet of dat AA of RA wordt..quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:39 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Heb je dan je AA-titel al of ben je daar mee bezig?
Wat begrijp je niet aan m'n post?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:25 schreef Renesite het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat Beauregard geen universiteit heeft afgemaakt. Praktisch onmogelijk lijkt mij![]()
![]()
Had het ff moeten aanpassen. Ik las het op de manier dat jij je titel nog niet had, maar die was voor mutedfaith bedoeld. nvm.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:15 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan m'n post?
Geen probleem. Ik ben Master of Science, BITCH!quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had het ff moeten aanpassen. Ik las het op de manier dat jij je titel nog niet had, maar die was voor mutedfaith bedoeld. nvm.
Sorry grootheidquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:18 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik ben Master of Science, BITCH!
Ik dan, ik mag me Bachelor of Design noemenquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sorry grootheid! Ik mag me straks bachelor of law noemen
En wat is je bonusregeling? Volgens mij wordt je onderbetaald.....quote:Op woensdag 30 september 2009 10:26 schreef dribbel79 het volgende:
1: Bedrijfstak: Werving & Selectie
2: Functie: Vestigingsmanager (9 jaar intercedent, 1 jaar vestigingsmanager)
3: Leeftijd: 30
4: Aantal uren per week: 40, meestal meer
5: Aantal vakantiedagen: 25
6: 13e maand: Nee, wordt dmv dividend geregeld
7: Bruto maand salaris: ¤ 2750,00
8: Netto maand salaris: ¤ 1705,00 (na pens.premie, spaarloon en bijtelling auto)
9: Overuren betaald: Neen (hoort bij je functie)
10: Werkervaring: 10 jaar
11: Goodies : Auto vd zaak met tankpas en vrije km's, Nokia N97, laptop
12: Opleiding: Mbo + div. cursussen
Percentage van de winst (afgelopen 3 jaar was het gemiddeld ¤ 5.000,00 bruto)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:01 schreef Arnold_fan het volgende:
En wat is je bonusregeling? Volgens mij wordt je onderbetaald.....
Als ik heel eerlijk ben zal het me aan mijn an*s oxideren of je het gelooft of niet, heb geen HBO-studie. Erg knap ook dat jij denkt te weten hoeveel ik weet. Begin bij Lvnl was ook een stuk lager, begint met ca. 27k per jaar. Maar bij het behalen van ratings en operationeel werken gaat het hard omhoog, de 3900 bruto is na 2,5 jaar opleiding. Startsalaris bij behalen van alle 3 de ratings is ca. 75k.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:37 schreef Arjan4all het volgende:
Dribbel79 heeft na 10 jaar werkervaring en in de functie van vestigingsmanager ¤ 2750 bruto in de maand. Een jaarsalaris van ¤ 35.640 inclusief vakantiegeld
Surferboy komt als 22 jarig groentje als verkeersleider in opleiding binnen en verdient meteen al ¤ 3900 in de maand. Dat is een jaarsalaris van ¤ 50.544 inclusief vakantiegeld
Zou het echt ? Je hebt net je HBO af, je bent 22 jaar, je weet nog niks, je moet nog een opleiding volgen, maar je hebt al wel meer dan 50 duizend euro ?
Iets klopt hier toch niet, het zoveelste broodje-aap-verhaal naar mijn bescheiden mening……
Dus dan zit je op bijna 8000 per maand? Dan heb je een goed inkomen inderdaad, hoewel je basissalaris wel wat karig is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:21 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Percentage van de winst (afgelopen 3 jaar was het gemiddeld ¤ 5.000,00 bruto)
Zo absurd is een salaris van van 3900 euro ook weer niet hoor, hij zal ook vast buiten kantoortijden werken, dan is dat geen onredelijk salaris als je in een specifiekere branche zit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:37 schreef Arjan4all het volgende:
Dribbel79 heeft na 10 jaar werkervaring en in de functie van vestigingsmanager ¤ 2750 bruto in de maand. Een jaarsalaris van ¤ 35.640 inclusief vakantiegeld
Surferboy komt als 22 jarig groentje als verkeersleider in opleiding binnen en verdient meteen al ¤ 3900 in de maand. Dat is een jaarsalaris van ¤ 50.544 inclusief vakantiegeld
Zou het echt ? Je hebt net je HBO af, je bent 22 jaar, je weet nog niks, je moet nog een opleiding volgen, maar je hebt al wel meer dan 50 duizend euro ?
Iets klopt hier toch niet, het zoveelste broodje-aap-verhaal naar mijn bescheiden mening……
ik denk eenmalig 5000¤ bruto en niet maandelijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:52 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dus dan zit je op bijna 8000 per maand? Dan heb je een goed inkomen inderdaad, hoewel je basissalaris wel wat karig is.
Ik ken genoeg jobs voor specifiekiere branches, tuurlijk kun je geen 50K verdienen met 22 jaar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:53 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Zo absurd is een salaris van van 3900 euro ook weer niet hoor, hij zal ook vast buiten kantoortijden werken, dan is dat geen onredelijk salaris als je in een specifiekere branche zit.
Dat zou wel erg weinig zijn voor een filiaalmanager. Ik hoop voor hem dat het per maand is, anders moet hij eens goed onderhandelenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:09 schreef nelisb het volgende:
[..]
ik denk eenmalig 5000¤ bruto en niet maandelijk.
Omgerekend komt ie op 3150¤ pm uit denk ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |