http://www.nu.nl/algemeen(...)kanen-in-venray.htmlquote:VENRAY - De Marokkaanse gemeenschap in Venray is woedend om uitspraken van burgemeester Jos Waals, die een groep probleemjongeren onlangs ,,kutmarokkanen'' noemde.
© ANPVoorzitter Göksel Soyugüzel van het Provinciaal Platform Minderheden noemde Waals' uitlatingen vrijdag ongepast en verwerpelijk.
''Een burgemeester moet het goede voorbeeld geven. Op deze manier motiveer je allochtonen niet om deel te nemen aan het maatschappelijke leven''.
Dat Waals inmiddels zijn excuses heeft aangeboden, lost niets op, zegt de Venrayse jongerenwerken Aissa Meziani die veel contact heeft met Marokkaanse jongeren en lokale organisaties.
Vrouwengroepering
Meziani erkent dat er problemen zijn met een groep allochtone jongeren, maar vreest dat de uitlatingen van Waals die problemen alleen maar verergeren.
Waals bezondigde zich tijdens een toespraak voor een lokale vrouwengroepering aan het volgens veel dames grove taalgebruik.
De vrouwen spraken Waals daarop aan. Hij bood de verontwaardigde dames vervolgens zijn excuses aan.
Het zijn kutmarokkanen die daar problemen veroorzaken, de man heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:21 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)kanen-in-venray.html
Excuces is niet genoeg, hij moet direct opstappen..
Ik snap dat jij ervan houdt om mensen te provoceren en discrimineren, maar een burgemeester ben jij nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:25 schreef opgebaarde het volgende:
hij schoffeert Marokkanen niet, hij noemde een bepaalde groep zo. Rot op met die slachtofferrol
Kutsjonnies of kuttokkies is heel wat anders dan een hele bevolkingsgroep er bij betrekken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
Maar een groep rellende marokkanen zijn toch kutmarokkanen, net zoals een groep rellende nederlanders kut-sjonnies of kut-tokkies zijn.
En een stel zwartwerkende polen kut-oostblokkers
nee dat snap jij nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik snap dat jij ervan houdt om mensen te provoceren en discrimineren, maar een burgemeester ben jij niet
lees de artikel 1 nogmaals
Dat is inderdaad belachelijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
tuurlijk moet hij op zijn taal letten, had hij dit nooit moeten zeggen maar de gehele Marokkaanse gemeenschap die op zijn achterpoten staat = belachelijk
Ik ga deze reactie niet beantwoorden als jij niet eerst gaat leren wat respect is en discriminatie afzweert.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
nee dat snap jij niet
neen daar houd ik niet van
klopt ik ben en word nooit een burgemeester
tuurlijk moet hij op zijn taal letten, had hij dit nooit moeten zeggen maar de gehele Marokkaanse gemeenschap die op zijn achterpoten staat = belachelijk
okquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga deze reactie niet beantwoorden als jij niet eerst gaat leren wat respect is en discriminatie afzweert.
Misschien moet je die rotzakken die overlast veroorzaken in Venray eens leren wat respect is. Zij zijn de reden voor de slechte naam van Marokkanen...quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga deze reactie niet beantwoorden als jij niet eerst gaat leren wat respect is en discriminatie afzweert.
Daar gaat het niet om,quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:47 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Misschien moet je die rotzakken die overlast veroorzaken in Venray eens leren wat respect is. Zij zijn de reden voor de slechte naam van Marokkanen...
Hebbie dat aan hem gevraagd ja?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om,
Het gaat om een burgemeester, een tokkie die op PVV stemt die zich niet aan de regels houdt..
Waarom gedragen Nederlanders zich niet dan als volwaardige burgers.. ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
who cares?
moeten die lui zich maar gedragen in plaats van aan het stereotype beeld voldoen.
Maar ja zit in de genen.
Natuurlijk gaat het daar wel om, daar begint het hele probleem.quote:
3 maal onzin, maar dat zijn we van je gewend.quote:,
Het gaat om een burgemeester, een tokkie die op PVV stemt die zich niet aan de regels houdt..
Inderdaad. Duidelijke taal van de burgemeester. Kan Cohen een voorbeeld aan nemen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:25 schreef opgebaarde het volgende:
hij schoffeert Marokkanen niet, hij noemde een bepaalde groep zo. Rot op met die slachtofferrol
Ah, daar is de PVV weer, ik vond het al lang durenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om,
Het waren geen nederlanders in ieder geval.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom gedragen Nederlanders zich niet dan als volwaardige burgers.. ?
Wie heeft de crisis veroorzaakt ?
Wie waren de managers ?
Nee dit is onder de rivier.... hier hebben we een eigen sharia.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:21 schreef Meki het volgende:
klopt, jullie schoferen niet enkel de crisis in Nederland, maar verantwoordelijk voor de crisis in de hele wereld.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:56 schreef qonmann het volgende:
De Marokkanan schofferen de Nederlandse samenleving al jaren
(disclaimer: Niet allemaal natuurlijk)
Goed dat een burgemeester eens wat terugzegt, is weer eens wat anders dan thee drinken..
Proestquote:De Venrayse jongerenwerker Aissa Meziani, die veel contact heeft met Marokkaanse jongeren en lokale organisaties, erkent dat er problemen zijn met een groep allochtone jongeren, maar vreest dat de uitlatingen van Waals die problemen alleen maar verergeren.
Jij wilt graag de samenleving ontwrichten niet bij elkaar houden...quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad. Duidelijke taal van de burgemeester. Kan Cohen een voorbeeld aan nemen.
Niet als het over rmarokkanen gaat, dan mag je alleen thee drinkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:00 schreef JaapB het volgende:
Dus als burgemeester mag je niet de waarheid vertellen?Vreemd hoor!
Ik mag dus als burgemeester zeggen die klote spleetogen of klote zwarten ??quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:00 schreef JaapB het volgende:
Dus als burgemeester mag je niet de waarheid vertellen?Vreemd hoor!
Tuurlijk Mekiquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij wilt graag de samenleving ontwrichten niet bij elkaar houden...
Ik snap dat jij het daarmee eens bent, jij wilt graag alles over een hoop gooien en je weigert vrede.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
Niet als het over rmarokkanen gaat, dan mag je alleen thee drinken
ff de 1000 dollar Jeopardy vraag... welke samenleving en in wat voor buurt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij wilt graag de samenleving ontwrichten niet bij elkaar houden...
Je moet kiezen.quote:
tja als het de waarheid is wel ..quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik mag dus als burgemeester zeggen die klote spleetogen of klote zwarten ??
?
nee die veroorzaken geen overlast.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:02 schreef Meki het volgende:
[..]
?
Wat voor jou de waarheid is is voor de andere een grote klikbare onzin..quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:04 schreef qonmann het volgende:
[..]
tja als het de waarheid is wel ..
Je vergelijkt hierbij de scheldwoorden spleetoog en zwarte met de volksnaam Marokkaan? Volgens mij ben je dan toch echt wel heel verkeerd bezigquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:02 schreef Meki het volgende:
[..]
?
Nee, want: " Kut-Marokkaan " nieuw op Van Dale woordenboekquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:02 schreef Meki het volgende:
[..]
?
Nee, hij zei immers kutmarokkanen. en ni9et kut zandhappers oidquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:02 schreef Meki het volgende:
[..]
?
Zeg malle piet,quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:05 schreef mallepiet het volgende:
[..]
nee die veroorzaken geen overlast.
kutmarokkanen is een gewoon nederlands woord want marokkanen zijn ook gewoon kut.
waarom denk je dat zo'n 60% van europa een schijthekel aan marokkanen en gelieerd tuig heeft ...
..alleen voor jouquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat voor jou de waarheid is is voor de andere een grote klikbare onzin..
Nee hoor, precies hetzelfde vergelijking.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:05 schreef JaapB het volgende:
[..]
Je vergelijkt hierbij de scheldwoorden spleetoog en zwarte met de volksnaam Marokkaan? Volgens mij ben je dan toch echt wel heel verkeerd bezig
Succes bij de garage.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:03 schreef Meki het volgende:
Ik snap dat jij het daarmee eens bent, jij wilt graag alles over een hoop gooien en je weigert vrede.
Jullie eerst je hart zuiveren.. en probeer achter het woord vrede te komen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:06 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee, hij zei immers kutmarokkanen. en ni9et kut zandhappers oid
Gewoon t land van herkomst, niet een beledigend ander woord. Kut surinamers als ze evenveel overlast zouden geven of kutchinezen bv weer wel.
Is marokkaan dan een scheldwoord?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, precies hetzelfde vergelijking.
Kut-Marokkaan is ook een scheldwoord.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:08 schreef marsan het volgende:
[..]
Is marokkaan dan een scheldwoord?
spleetoog bv wel
nee hoor. die kutmarokkanen die overlast bezorgen weten niet wat vrede isquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Jullie eerst je hart zuiveren.. en probeer achter het woord vrede te komen.
dus is de vgl gelijk als je zegt kutchinees. en niet klote spleetoogquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Kut-Marokkaan is ook een scheldwoord.
Beiden. mensen die graag generaliseren en die overlast zorgen door letterlijk beiden wat ze graag willenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:09 schreef marsan het volgende:
[..]
nee hoor. die kutmarokkanen die overlast bezorgen weten niet wat vrede is
maar ik generaliseer niet. je hebt gewone marokkanen en je hebt kutmarokkanen. die laatste groep is de groep die overlast bezorgd.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Beiden. mensen die graag generaliseren en die overlast zorgen door letterlijk beiden wat ze graag willen
Yep ..en doordat ze altijd verdedigd worden door andere Marokkanen verdwijnt het probleem nooit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:09 schreef marsan het volgende:
[..]
nee hoor. die kutmarokkanen die overlast bezorgen weten niet wat vrede is
Zo is het ook, maar dat wil Meki niet horen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:14 schreef marsan het volgende:
[..]
maar ik generaliseer niet. je hebt gewone marokkanen en je hebt kutmarokkanen. die laatste groep is de groep die overlast bezorgd.
de 1e groep is niets mis mee
Wat ook zo is, is het gegeven dat de eerste groep nooit ter sprake komt, waardoor er vertekende beeldvorming optreedt. Maar dat wil de gemiddelde PVV-stemmer dan weer niet horen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo is het ook, maar dat wil Meki niet horen.
We zijn weer bij Wilders beland..quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:20 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Wat ook zo is, is het feit dat de eerste groep nooit ter sprake komt, waardoor er een vertekende beeldvorming optreedt. Maar dat wil de gemiddelde PVV-stemmer dan weer niet horen.
Even voor jou en mij op een rijtje zetten hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, precies hetzelfde vergelijking.
Ik weet hoe de denkwijze is van Nederanders.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:20 schreef capricia het volgende:
Meki,
Waarom voel jij je eigenlijk aangesproken door het woor Kut-Marokkaan?
Dat vind ik wel generaliserend, hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik weet hoe de denkwijze is van Nederanders.
dat is altijd generaliserend.. van werk naar studie en school etc...
laat dat maar aan Meki over ..quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat vind ik wel generaliserend, hoor.
Ach, ik had er ook 'simplisten' neer kunnen zetten. Stereotyperend lood om oud ijzer, het gaat om het argument.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:21 schreef qonmann het volgende:
[..]
We zijn weer bij Wilders beland..
Gefeliciteerd.
Jij generaliseert altijd, en hebt het waarschijnlijk zelf niet eens door.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:22 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:22 schreef Meki het volgende:
[..]
De man heeft gewoon groot gelijk en noemt het beestje (of moeten we afghaanse berggeit zeggen?) bij de juiste naam.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt is het ook, maar nu krijg je het idee dat de burgemeester en pvv stemmers dit als hun doel zien..quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat vind ik wel generaliserend, hoor.
Hoe gaan jullie bijlmer noemen ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:29 schreef qonmann het volgende:
Hopen dat meer burgemeesters het lef hebben het beestje bij de naam te noemen.
Biljmer is ook een goed voorbeeld in dezen
Waarom zeg je 'jullie'?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie bijlmer noemen ?
Kutzwarten ?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:24 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het zijn kutmarokkanen die daar problemen veroorzaken, de man heeft gewoon gelijk.
Erg he..quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom zeg je 'jullie'?
Jij bent toch ook nederlander?
Heb ik iets gemist? is het oorlog?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Kutzwarten ?
Nee. niet iedereen. Alleen, die wannebe gangsters. Dat zijn kutnegersquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Kutzwarten ?
Klopt, enkel als iets goeds doe.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom zeg je 'jullie'?
Jij bent toch ook nederlander?
De ware aard van mij dat lees je in mijn signature..quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:36 schreef qonmann het volgende:
Jullie ..de ware aard van Meki .
Ga toch naar Marokko man, kun je weer wij intypen
Genoeg gelachen in dit topic ..veel plezier nog
Ik wil je er toch even op wijzen dat je dat zelf doet. Jij spreekt over 'jullie' terwijl jij net zo goed een deel van 'ons' bent. Jij bent ook Nederlander.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt, enkel als iets goeds doe.
en wat als ik iets verkeerds doe ? ben ik nog steeds een Nederlander ?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt, enkel als iets goeds doe.
en wat als ik iets verkeerds doe ? ben ik nog steeds een Nederlander ?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
Maar een groep rellende marokkanen zijn toch kutmarokkanen, net zoals een groep rellende nederlanders kut-sjonnies of kut-tokkies zijn.
En een stel zwartwerkende polen kut-oostblokkers
Nee ik plaats me zelf niet buiten, ik doe mee aan de samenleving/quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wil je er toch even op wijzen dat je dat zelf doet. Jij spreekt over 'jullie' terwijl jij net zo goed een deel van 'ons' bent. Jij bent ook Nederlander.
En nu plaats je jezelf er buiten.
Bepaal jij dat ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:41 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nee hoor.
Als je iets fout doet, ben je een kutmarokkaan. Als je iets goed doet, ben je gewoon een allochtoon... Maar een Nederlander word je nooit, want dat doet afbreuk aan het kunstmatig gecreëerde kastestelsel waarvan geen enkele rechtgeaarde Nederlander en politicus de komende 20 jaar afscheid wil nemen. Het maakt alles zo lekker overzichtelijk.
Als jij praat over 'jullie', dan impliceert dat dat er dus ook een 'ons' is. Dus een buiten- en een binnengroep.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee ik plaats me zelf niet buiten, ik doe mee aan de samenleving/
Nee, dat wordt bepaald door het fenomeen dat verderop in die zin staat.quote:
Precies, mooier is het niet te makenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:36 schreef Re het volgende:
kutmarokkanen zijn nou eenmaal kutmarokkanen
gewone marokkanen zijn gewone marokkanen
paupervolk is nou eenmaal paupervolk
Het staat zelfs in de Grote Van Dale. Gewoon een valide Nederlands woord dus.quote:In Nederland is kut-Marokkaan een pejoratieve term voor jongeren van Marokkaanse afkomst die zich schuldig maken aan (straat)criminaliteit en overlast.
Door de aandacht die het voorval kreeg raakte de term algemeen bekend en werd zelfs opgenomen in de Grote Van Dale
Het opgenomen zijn van een bepaald woord in de dikke Van Dale geeft geen oordeel over de legitimiteit van het gebruik. Het woord incestpleger staat ook 'gewoon' in de dikke Van Dale, toch zul je jezelf waarschijnlijk ook beledigd voelen als je ten onrechte zo genoemd wordt. Je constatering voegt dus niet zoveel toe aan de discussie.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:00 schreef Gia het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kut-Marokkaan
[..]
Het staat zelfs in de Grote Van Dale. Gewoon een valide Nederlands woord dus.
Dat maakt de vergissing begrijpelijk. Het is tegenwoordig zo'n gewoon woord geworden, dat het zonder erg eruit kan floepen. Netjes dat de man meteen spijt betuigt, maar uiteraard is dat weer niet goed genoeg. De hele bevolkingsgroep is beledigd en ze willen z'n hoofd!
Zo over generaliseren gesproken ..quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik weet te DENKEN (geen feiten maar een mening) hoe de denkwijze is van Nederanders.
Ik vind dat die burgemeester wel in zijn recht staat. Veel Marokkanen moeten maar eens leren hun kinderen fatsoenlijk op te voeden, want daaraan schort nog wel heel erg veel.quote:VENRAY - Burgemeester van Venray, Jan Waals, heeft een groep relschoppers onlangs 'kutmarokkanen' genoemd. De Marokkaanse gemeenschap in de stad is woedend en eist excuses.
Waals bezondigde zich tijdens een toespraak voor een lokale vrouwengroepering aan het volgens veel dames grove taalgebruik. De vrouwen spraken Waals daarop aan. Hij bood de verontwaardigde dames vervolgens zijn excuses aan.
De voorzitter van de moskee in Venray eist nu ook excuses van de burgemeester, anders overweegt hij naar de rechter te stappen, meldt L1.
Motiveer
Voorzitter Göksel Soyugüzel van het Provinciaal Platform Minderheden noemde Waals' uitlatingen vrijdag ongepast en verwerpelijk. „Een burgemeester moet het goede voorbeeld geven. Op deze manier motiveer je allochtonen niet om deel te nemen aan het maatschappelijke leven”.
Excuses
De Venrayse jongerenwerker Aissa Meziani, die veel contact heeft met Marokkaanse jongeren en lokale organisaties, erkent dat er problemen zijn met een groep allochtone jongeren, maar vreest dat de uitlatingen van Waals die problemen alleen maar verergeren.
Ja, en daarom vraag ik me ook af met wie Meki zich associeert...quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:27 schreef Dragorius het volgende:
Waarom eist de gemeenschap excuses? Zij zouden zich juist niet aangesproken moeten voelen.
Enkel het tuig zou dat moeten zijn.
Dus Marokkanen moeten leren hun kinderen goed op te voeden (door een goed voorbeeld te zijn), maar een burgemeester is een goed voorbeeld als hij zijn politieke standpunten wil uitdragen met een term als 'kutmarokkanen'?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:25 schreef DikVoormekaar het volgende:
Burgemeester Venray heeft last van 'kutmarokkanen'
[..]
Ik vind dat die burgemeester wel in zijn recht staat. Veel Marokkanen moeten maar eens leren hun kinderen fatsoenlijk op te voeden, want daaraan schort nog wel heel erg veel.
Je stelt een retorische vraag,quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:31 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Dus Marokkanen moeten leren hun kinderen goed op te voeden (door een goed voorbeeld te zijn), maar een burgemeester is een goed voorbeeld als hij zijn politieke standpunten wil uitdragen met termen als 'kutmarokkanen'?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:33 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Je stelt een retorische vraag,
Zelden door een burgemeester, though.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:37 schreef Droathoah het volgende:
Wij worden toch ook kanker kaaskoppen genoemd?
De ware aard van sommige Marokkanen kennen we al wat langer, helaas,quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:45 schreef marcusa het volgende:
wat een fucking racist..die gasten (Nederlanders van Marokkaanse afkomst) hebben allemaal een NLs paspoort en zijn in NL geboren.. vind je het gek dat die mensen zich niet meer Nederlander voelen, als de ware aard van de burgemeester en met hem vele autochtone Nederlanders naar bovenkomt..
Is het niet vreemd dat de gemiddelde Nederlander níet tevreden is wanneer de welwillende meerderheid geprezen wordt ("het Marokkanen-probleem wordt doodgezwegen! Morod! Brand!"), maar wel tevreden is zodra de kleine minderheid gebrandmerkt wordt als kutmarokkanen (waarbij er geen enkele aandacht meer is voor de meerderheid die wel bezig is met een constructief bestaan)?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:48 schreef Dragorius het volgende:
De ware aard? Racist?
Hij geeft gewoon een terechte opmerking, en gericht aan dat tuig. Niet aan de fatsoenlijke Marokkaanse man/vrouw die wel normaal is
Nee, waarom de nadruk moeten leggen op wat goed gaat? Dat doen we toch ook niet bij andere culturen? We gaan er met zijn allen namelijk vanuit dat het goed gaat, nietwaar?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:54 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Is het niet vreemd dat de gemiddelde Nederlander níet tevreden is wanneer de welwillende meerderheid geprezen wordt ("het Marokkanen-probleem wordt doodgezwegen! Morod! Brand!"), maar wel tevreden is zodra de kleine minderheid gebrandmerkt wordt als kutmarokkanen (waarbij er geen enkele aandacht meer is voor de overgrote meerderheid die het wel goed doet)?
dat dus..quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, waarom de nadruk moeten leggen op wat goed gaat? Dat doen we toch ook niet bij andere culturen? We gaan er met zijn allen namelijk vanuit dat het goed gaat, nietwaar?
Waarom is het zo erg dat dit tuig zo aangesproken wordt? Moeten we dan zeggen kut-noord afrikanen? Is het zo erg om die selecte groep zo aan te spreken? Nee toch, het is toch tuig?
Kut Marokkaan.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik snap dat jij ervan houdt om mensen te provoceren en discrimineren, maar een burgemeester ben jij niet
lees de het artikel 1 nogmaals
Hier heb je eigenlijk een heel goed punt. De burgemeester vertegenwoordigd de overheid en zou als hij in functie is die groep niet als Marokkanen moeten aanspreken, maar als Nederlanders. Alleen daarom al zou deze man ontslagen moeten worden, wat een blunder.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:45 schreef marcusa het volgende:
wat een fucking racist..die gasten (Nederlanders van Marokkaanse afkomst) hebben allemaal een NLs paspoort en zijn in NL geboren.. vind je het gek dat die mensen zich niet meer Nederlander voelen, als de ware aard van de burgemeester en met hem vele autochtone Nederlanders naar bovenkomt..
Aan de andere kant zal het zo zijn dat de betreffende jongeren naar alle waarschijnlijkheid ook een Marokkaans paspoort hebben...toch?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hier heb je eigenlijk een heel goed punt. De burgemeester vertegenwoordigd de overheid en zou als hij in functie is die groep niet als Marokkanen moeten aanspreken, maar als Nederlanders. Alleen daarom al zou deze man ontslagen moeten worden, wat een blunder.
fout post.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:37 schreef Enchanter het volgende:
Meki topic![]()
Altijd lachen![]()
/ontopic Tja de waarheid kan soms hard zijn voor sommige
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hier heb je eigenlijk een heel goed punt. De burgemeester vertegenwoordigd de overheid en zou als hij in functie is die groep niet als Marokkanen moeten aanspreken, maar als Nederlanders. Alleen daarom al zou deze man ontslagen moeten worden, wat een blunder.
Dat heeft in Nederland geen waarde, het is de Nederlandse nationaliteit waar je in Nederland je rechten en plichten aan ontleent en waar de overheid mee te maken heeft. De burgemeester heeft te maken met inwoners van Nederland, die de Nederlandse nationaliteit bezitten en zou in functie deze personen op een correcte wijze moeten aanspreken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Aan de andere kant zal het zo zijn dat de betreffende jongeren naar alle waarschijnlijkheid ook een Marokkaans paspoort hebben...toch?
Ga voetballen, kneusquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:45 schreef marcusa het volgende:
Daarom. de ware aard van Nederlanders voornamelijk pvv en wilderstokkies komen al naar boven wat ze verstoppen in hun hart.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:45 schreef marcusa het volgende:
En als het om kinderbijslag naar het buitenland gaat dan vergeten we dit principe maar even?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat heeft in Nederland geen waarde, het is de Nederlandse nationaliteit waar je in Nederland je rechten en plichten aan ontleent en waar de overheid mee te maken heeft. De burgemeester heeft te maken met inwoners van Nederland, die de Nederlandse nationaliteit bezitten en zou in functie deze personen op een correcte wijze moeten aanspreken.
Erg he, en jij moet er natuurlijk bij schelden ook nogquote:
Het is tuig, maar het gebruik van dit soort formuleringen werkt contraproductief, zeker wanneer dat door publieke figuren gedaan wordt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, waarom de nadruk moeten leggen op wat goed gaat? Dat doen we toch ook niet bij andere culturen? We gaan er met zijn allen namelijk vanuit dat het goed gaat, nietwaar?
Waarom is het zo erg dat dit tuig zo aangesproken wordt? Moeten we dan zeggen kut-noord afrikanen? Is het zo erg om die selecte groep zo aan te spreken? Nee toch, het is toch tuig?
Als onderdeel van de overheid, heeft hij enkel te maken met de Nederlandse nationaliteit en in ambt moet hij deze personen met de Nederlandse nationaliteit correct benaderen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:14 schreef Dragorius het volgende:
[..]Ja meteen ontslaan omdat die man iets zegt waar ie gelijk in heeft. Wat nou de waarheid vertellen? Hup, ga maar ander werk zoeken dan! Een beetje eerlijkheid geven over het groepje tuig dat actief is in je gemeente.
Dat mag, dat is de wetquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:16 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En als het om kinderbijslag naar het buitenland gaat dan vergeten we dit principe maar even?
Alsof je mij kentquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Erg he, en jij moet er natuurlijk bij schelden ook nog
Sinds wanneer mogen mensen met de Nederlandse nationaliteit niet naar het buitenland?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:16 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En als het om kinderbijslag naar het buitenland gaat dan vergeten we dit principe maar even?
Dus een immigrant die nog geen Nederlands Staatsburger is mag hij negeren volgens jouw redenering?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:16 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als onderdeel van de overheid, heeft hij enkel te maken met de Nederlandse nationaliteit en in ambt moet hij deze personen met de Nederlandse nationaliteit correct benaderen.
Waarom noem jij mij een nichtje ?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:16 schreef Filter80 het volgende:
[..]
Alsof je mij kent![]()
Ik ga iemand een gele kaart aannaaien nou doe je best nichtje.![]()
Die hoeft hij van mij geen Nederlanders te noemen en ook niet als zodanig te behandelen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dus een immigrant die nog geen Nederlands Staatsburger is mag hij negeren volgens jouw redenering?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:17 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen mensen met de Nederlandse nationaliteit niet naar het buitenland?
Dan ben je toch Marokkaans Staatsburger? Enfin, dat staat verder los van deze discussie overigens.quote:Nu is de kinderbijslag voor een kind dat in Nederland woont even hoog als voor een kind dat bijvoorbeeld in Marokko woont.
Zullen alle asielzoekers, gastarbeiders etc. leuk vinden...quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Die hoeft hij van mij geen Nederlanders te noemen en ook niet als zodanig te behandelen.
Totaal irrelevant inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:20 schreef Dragorius het volgende:
Enfin, dat staat verder los van deze discussie overigens.
Ja, dus? Dat is hoe het wettelijk geregeld is. Asielzoekers zijn nog geen Nederlanders als ze de NL-nationaliteit niet hebben en mogen bijvoorbeeld ook niet werken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zullen alle asielzoekers, gastarbeiders etc. leuk vinden...
Ja en hoewel dat ook een andere discussie is, is dat ook triest. Vaak zijn die mensen juist extra gemotiveerd om wel te gaan werkenquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat is hoe het wettelijk geregeld is. Asielzoekers zijn nog geen Nederlanders als ze de NL-nationaliteit niet hebben en mogen bijvoorbeeld ook niet werken.
Waar komt dat misverstand toch vandaan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
en mogen bijvoorbeeld ook niet werken.
http://home.szw.nl/index.cfm?menu_item_id=14122&hoofdmenu_item_id=13826&rubriek_id=391818&link_id=136859quote:Asielzoekers mogen vanaf vandaag 24 weken per 52 weken werken. Tot nu mochten ze maar 12 weken per 52 weken werken. Voor asielzoekers die werken als artiest, musicus, filmmedewerker of die musici of artiesten technisch ondersteunen, is de verruiming minder. Zij mogen voortaan 14 weken per 52 weken werken. De verruiming geldt onverminderd niet voor asielzoekers van wie de asielprocedure korter dan zes maanden loopt. Zij mogen helemaal niet werken.
Inderdaad, en daar ben ik het ook niet mee eens. Dat moeten ze onmiddellijk stoppen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat mag, dat is de wet
zo gaan er vele kinderbijslagen naar vele landen o.a. Afrika en Azie.
De burgemeester is in het uitvoeren van zijn ambt geen gewone mens meer, maar een burgemeester (DUH). Dit geeft hem een bevoorrechte positie waardoor hij bepaalde keuzes kan maken die gewone mensen niet kunnen maken, maar hiermee komt ook een bepaalde verantwoordelijkheid. Hij zou deze groep Marokkanen (wat ik best zou mogen zeggen, jij ook, maar hij niet) als Nederlanders moeten aanspreken omdat hij als (vertegenwoordiger van de) overheid alleen maar te maken heeft met het Nederlanderschap van deze groep.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:25 schreef Dragorius het volgende:
Maar serieus, wat is hier "mis' mee, deze opmerking? Point of the matter is dat dit groepje overlastverzorgers dus zijn wat ze genoemd worden. En ook een burgemeester is een mens, en schijnbaar is ie nogal gefrustreerd over het onderwerp. Begrijpelijk want dit probleem met hangjongeren/reljeugd (ongeacht afkomst!) is gewoon lastig aan te pakken.
Je hebt gelijk, maar dat was het punt niet, het punt is dat ze wettelijk gezien geen Nederlanders zijn en niet alle rechten hebben die Nederlanders wel hebben bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:25 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Waar komt dat misverstand toch vandaan?
[..]
http://home.szw.nl/index.cfm?menu_item_id=14122&hoofdmenu_item_id=13826&rubriek_id=391818&link_id=136859
Ik denk dat die groep relschoppers juist de integratie tegenwerkt. Niet de burgemeester, die benoemt alleen maar. En we moesten van Ramadan toch juist benoemen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:29 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De burgemeester is in het uitvoeren van zijn ambt geen gewone mens meer, maar een burgemeester (DUH). Dit geeft hem een bevoorrechte positie waardoor hij bepaalde keuzes kan maken die gewone mensen niet kunnen maken, maar hiermee komt ook een bepaalde verantwoordelijkheid. Hij zou deze groep Marokkanen (wat ik best zou mogen zeggen, jij ook, maar hij niet) als Nederlanders moeten aanspreken omdat hij als (vertegenwoordiger van de) overheid alleen maar te maken heeft met het Nederlanderschap van deze groep.
Daarnaast kan het niet dat hij de integratie tegenwerkt en de segregatie in de hand werkt door de groep uitdrukkelijk af te zonderen in zijn taalgebruik, dat past niet bij zijn ambt.
Een beetje wat de imams die haat prediken ook doen dus?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:29 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De burgemeester is in het uitvoeren van zijn ambt geen gewone mens meer, maar een burgemeester (DUH). Dit geeft hem een bevoorrechte positie waardoor hij bepaalde keuzes kan maken die gewone mensen niet kunnen maken, maar hiermee komt ook een bepaalde verantwoordelijkheid. Hij zou deze groep Marokkanen (wat ik best zou mogen zeggen, jij ook, maar hij niet) als Nederlanders moeten aanspreken omdat hij als (vertegenwoordiger van de) overheid alleen maar te maken heeft met het Nederlanderschap van deze groep.
Daarnaast kan het niet dat hij de integratie tegenwerkt en de segregatie in de hand werkt door de groep uitdrukkelijk af te zonderen in zijn taalgebruik, dat past niet bij zijn ambt.
Omdat FOK wil horen waarom Meki zich zo druk maakt en wanneer hij uit de kast komt, net als Arie Boomsma.quote:
Jij-bak = drogreden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:32 schreef Dragorius het volgende:
Een beetje wat de imams die haat prediken ook doen dus?
Oeh, een hullie doen het ook argument.quote:Je zou ook kunnen zeggen dat men nogal overtrokken reageert op het gebruik van het woord zelf. Hoevaak ik wel niet voor "kanker kaas" ben uitgescholden...ook erg positief voor integratie en het voorkomen van segregatie![]()
Het was ter info.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar dat was het punt niet, het punt is dat ze wettelijk gezien geen Nederlanders zijn en niet alle rechten hebben die Nederlanders wel hebben bijvoorbeeld.
Ik ben al uit de kast, ik ben een Nederlander.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:32 schreef Filter80 het volgende:
[..]
Omdat FOK wil horen waarom Meki zich zo druk maakt en wanneer hij uit de kast komt, net als Arie Boomsma.
Dat geldt ook voor de heisa omtrent dit onderwerp...zie het maar als "een spiegel voorhouden"quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:33 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij-bak = drogreden.
[..]
Oeh, een hullie doen het ook argument.
Crewbashing.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:33 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij-bak = drogreden.
[..]
Oeh, een hullie doen het ook argument.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat die groep relschoppers juist de integratie tegenwerkt.
Op een incorrecte manier.quote:Niet de burgemeester, die benoemt alleen maar.
quote:En we moesten van Ramadan toch juist benoemen?
"Laat ik even met het vingertje wijzen in de hoop af te leiden van de blunder van de burgemeester"quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de heisa omtrent dit onderwerp...zie het maar als "een spiegel voorhouden"
"Laat ik even met 100-en vingertjes wijzen om aan te tonen dat hij het heikele punt goed aanstreept"quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
"Laat ik even met het vingertje wijzen in de hoop af te leiden van de blunder van de burgemeester"
Volgens mij gaat het om jongens die in Nederland zijn geboren.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:29 schreef Meh7 het volgende:
Ik vind het eigenlijk crewbashing dat hij doet alsof jij het zou opvatten als crewbashing, best wel beledigend.quote:
Dus net als Geert Wilders heb jij geen antwoord, dus wij hoeven ons geen zorgen te maken, jij word begraven in de woestijn(thuisland).Dus wat is het probleem.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:35 schreef Meh7 het volgende:
[..]![]()
Vingertje wijzen.
[..]
Op een incorrecte manier.
[..]
Vingertje wijzen.
Spreek ik dat (onbewust) tegen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:38 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om jongens die in Nederland zijn geboren.
Wel een heel verkapte ban-aanvraag hequote:Op zaterdag 26 september 2009 00:38 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk crewbashing dat hij doet alsof jij het zou opvatten als crewbashing, best wel beledigend.
Dat is het punt niet (wel erg defensief, maar allèz), maar over welke integratie heb jij het precies?quote:
Over welke integratie zou ik het moeten hebben?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:40 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat is het punt niet (wel erg defensief, maar allèz), maar over welke integratie heb jij het precies?
Nee, de vraag is over welke integratie heb jij het precies?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:41 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Over welke integratie zou ik het moeten hebben?
Ongelukkig maar ? Wat als Aboutaleb echt meende dat Nederlanders kaaskoppen zijn met klompen..quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:38 schreef cerror het volgende:
Beetje ongelukkige uitspraak, zeker voor een Burgemeester. Maar hij zal vast wel een punt hebben anders zegt hij zoiets niet.
Al had hij beter iets kunnen zeggen als: Dat verdomde tuig ofzo.
Je stelt de vraag niet zonder reden. Waarom ga jij ervan uit dat mensen die in Nederland geboren zijn, niet hoeven integreren?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:43 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nee, de vraag is over welke integratie heb jij het precies?
Dat is dan wel erg, omdat hij het dan over alle Nederlanders heeft. De kut-marokkanen in dit verhaal zijn het tuig en niet de goede Marokkaan die wel geintegreerd en normaal isquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Ongelukkig maar ? Wat als Aboutaleb echt meende dat Nederlanders kaaskoppen zijn met klompen..
?
Nee hoor, Jij bent een Nederlander en jij vindt het erg.. als mensen jou kaaskoppen noemen etc.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is dan wel erg, omdat hij het dan over alle Nederlanders heeft. De kut-marokkanen in dit verhaal zijn het tuig en niet de goede Marokkaan die wel geintegreerd en normaal is
Wezenlijk verschil dus
Het zou niet hoeven. Het wordt in elk geval niet exclusief belemmerd door ongelukkige uitspraken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:44 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je stelt de vraag niet zonder reden. Waarom ga jij ervan uit dat mensen die in Nederland geboren zijn, niet hoeven integreren?
Vent, lees mijn post potdomme eensquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik vindt kut Marokkanen erg omdat het om alle Marokkanen gaat..
Wij zien het anders.. wij worden hierop aangekeken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vent, lees mijn post potdomme eens
Kut-Marokkanen in dit geval gaat enkel en alleen om het tuig wat in zijn gemeente bezig is.
Maar het verschil is dat het aantoonbaar is dat het in zijn gemeente om dat tuig gaat en dat maakt het dus verschillendquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Wij zien het anders.. wij worden hierop aangekeken.
Zie het zo.. Als Somalie zegt kut-Nederlanders en jij bent een goede Nederlander zal jij ook in Somalie raar aangekeken worden omdat een burgemeester het heeft gezegd
Nee hoor, kut-Marokkanen betekent Marokkanen zijn kut..quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar het verschil is dat het aantoonbaar is dat het in zijn gemeente om dat tuig gaat en dat maakt het dus verschillendAndere Marokkanen in zijn gemeente zijn dus goed geintegreerd, en wellicht noemen ze zichzelf ook Nederlander
Lees het nou eens. Hij heeft het over het tuig dat in zijn gemeente loopt te kloten. Dat zijn kut-Marokkanen. Oftewel, de andere Marokkanen in de gemeente die zich niet misdragen zijn dus automatisch goed.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, kut-Marokkanen betekent Marokkanen zijn kut..
En dat straalt hij uit, hij gebruikt het woord tuig niet.
Nogmaals voor jou is het makkelijk, maar wij worden erop aangekeken.
Precies. Dat deze asociale groep wordt aangeduid als kut-marokkanen is misschien wat ongelukig omdat niet alle marokkanen een zodanig begrip van de nederlandse taal hebben dat zij kunnen inzien/begrijpen dat het hier een specifieke groep marokkanen betreft, namelijk de kut-marokkanen. Als ik marokkaan zou zijn zou ik me totaal niet aangesproken voelen. Als je je wel aangesproken voelt dan heb je geen volledig begrip van de nederlandse taal.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is dan wel erg, omdat hij het dan over alle Nederlanders heeft. De kut-marokkanen in dit verhaal zijn het tuig en niet de goede Marokkaan die wel geintegreerd en normaal is
Wezenlijk verschil dus
Oh, maar de doelgroep van de burgemeester wordt niet ten onrechte zo genoemd.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:16 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Het opgenomen zijn van een bepaald woord in de dikke Van Dale geeft geen oordeel over de legitimiteit van het gebruik. Het woord incestpleger staat ook 'gewoon' in de dikke Van Dale, toch zul je jezelf waarschijnlijk ook beledigd voelen als je ten onrechte zo genoemd wordt. Je constatering voegt dus niet zoveel toe aan de discussie.
plus dat het veels te laat is om nog te janken. nederland heeft historisch niks met marokkanen, dus jullie gaan lekker naar frankrijk en de turken naar duitsland. snap je het een beetje?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:57 schreef Meki het volgende:
Nogmaals voor jou is het makkelijk, maar wij worden erop aangekeken.
Wil je hier serieus antwoord op?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:09 schreef Enchanter het volgende:
Maar de tour door Nederland van onze lieve Marokkaantjes gaat gewoon door dus
Na Gouda , Amsterdam , Rotterdam , Wageningen , Zandvoort , Scheveningen , Maassluis , Eindhoven , Gorcum , Nijmegen , Ede , zijn ze nu aanbeland in Venray.
Meki weet jij de volgende bestemming van deze 'kleine' groep ?
Nederlanders vonden het toch zo leuk om overal naar toe te reizen en van alles en nog wat te kolonialiseren? Nou? Ga zelf weg dan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
plus dat het veels te laat is om nog te janken. nederland heeft historisch niks met marokkanen, dus jullie gaan lekker naar frankrijk en de turken naar duitsland. snap je het een beetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
plus dat het veels te laat is om nog te janken. nederland heeft historisch niks met marokkanen, dus jullie gaan lekker naar frankrijk en de turken naar duitsland. snap je het een beetje?
Ooow.. Waarom hebben jullie dan een koningshuis vol met allochtonen dan ?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Schaf nou es een keer een Grote Van Dale aan. Daar staat het woord kutmarokkaan gewoon in met de betekenis. En die heb ik al eerder in dit topic vermeld.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, kut-Marokkanen betekent Marokkanen zijn kut..
Nogmaals. wat is kut-Marokkanen ? dat is Marokkanen zijn kut zo beinvloedt je inwoners ermee.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Lees het nou eens. Hij heeft het over het tuig dat in zijn gemeente loopt te kloten. Dat zijn kut-Marokkanen. Oftewel, de andere Marokkanen in de gemeente die zich niet misdragen zijn dus automatisch goed.
Dat jij het je zo persoonlijk aantrekt zegt niks over zo'n burgemeester
quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:11 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nederlanders vonden het toch zo leuk om overal naar toe te reizen en van alles en nog wat te kolonialiseren? Nou? Ga zelf weg dan.wrong answer. met je brutale bek. en straks niet gaan piepen he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
quote:Kut-Marokkaan
In Nederland is `kut-Marokkaan` een pejoratieve term voor jongeren van Marokkaanse afkomst die zich schuldig maken aan (straat)criminaliteit en overlast. In het integratiedebat wordt het bestaan van deze groepen vaak gebruikt als argument voor de stelling dat de integratie van niet-westerse allochtonen in Nederland mislukt zou zijn.
Dat is niet nodig, ik vermeldt enkel wat de realiteit is en die zie je niet in de woordenboek.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Schaf nou es een keer een Grote Van Dale aan. Daar staat het woord kutmarokkaan gewoon in met de betekenis. En die heb ik al eerder in dit topic vermeld.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, ik vermeldt enkel wat de realiteit is en die zie je niet in de woordenboek.
jij bent toch allang gediskwalificeerd? ksssst...quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, ik vermeldt enkel wat de realiteit is en die zie je niet in de woordenboek.
Waarom ben je zo hardleers. Het staat in het woordenboek.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals. wat is kut-Marokkanen ? dat is Marokkanen zijn kut zo beinvloedt je inwoners ermee.
Vrij logisch, niemand zegt dat die kleine groep een selecte groep van 30 jongeren zijn die het land rondreizen. Stel dat er 30.000 probleemjongeren van Marokkaanse afkomst zijn (schatting) verdeeld over het land, dat is vergeleken met het totaal aan Marokkanen in Nederland nog altijd een flinke minderheid. Dat er overal berichten zijn waarin Marokkanen zich misdragen, zegt niets over de hoeveelheid Marokkanen die zich wel gedragen, die komen niet in het nieuws.quote:
die 30.000 leven met de gratie moeders, vaders, mocromaatschappij en gezins. je moet niet zo dom denken. je bent gewoon telg van een gedegenereerd landgenoot.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Vrij logisch, niemand zegt dat die kleine groep een selecte groep van 30 jongeren zijn die het land rondreizen. Stel dat er 30.000 probleemjongeren van Marokkaanse afkomst zijn (schatting) verdeeld over het land, dat is vergeleken met het totaal aan Marokkanen in Nederland nog altijd een flinke minderheid. Dat er overal berichten zijn waarin Marokkanen zich misdragen, zegt niets over de hoeveelheid Marokkanen die zich wel gedragen, die komen niet in het nieuws.
Ga lekker naar Suriname of Indonesië, dat vonden jouw over-over-groot-ouders ook al zo leuk. Ga weg uit mijn land.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wrong answer. met je brutale bek. en straks niet gaan piepen he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals. wat is kut-Marokkanen ? dat is Marokkanen zijn kut zo beinvloedt je inwoners ermee.
Jou redenering is net als Wilders-redenering
eerst iets roepen en dan later zeggen het is tegen die groep en niet tegen de overgrote merendeel.
Vertel jij mij dan eens even , warom je haast nooit verhalen hoort over Turkse en /of Surinaamse jeugd. 9 van de 10 keer zijn het Marokkanen , je zal haast bijna gaan geloven dat het ind e genen zitquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Vrij logisch, niemand zegt dat die kleine groep een selecte groep van 30 jongeren zijn die het land rondreizen. Stel dat er 30.000 probleemjongeren van Marokkaanse afkomst zijn (schatting) verdeeld over het land, dat is vergeleken met het totaal aan Marokkanen in Nederland nog altijd een flinke minderheid. Dat er overal berichten zijn waarin Marokkanen zich misdragen, zegt niets over de hoeveelheid Marokkanen die zich wel gedragen, die komen niet in het nieuws.
Stel, een willekeurig hooligans treffen in Italie tussen nederlanders en italianen....quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:16 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ga lekker naar Suriname of Indonesië, dat vonden jouw over-over-groot-ouders ook al zo leuk. Ga weg uit mijn land.we kijken wel wie het laatst lacht met je grote kankerbek. want het woord kanker gebruiken jullie marokkanen toch zo graag? vandaag nog op chiel een normale marokkaan die de media wilde gebruiken om in een goed daglicht te komen, zielige zwakke kutbroeders. oprotten hier, en snel. ksssst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
Je kan een woord anders intrepeteren..quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom ben je zo hardleers. Het staat in het woordenboek.
Lees nou eens een keer, i.p.v. zelf een betekenis te bedenken.
een feitquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Je kan een woord anders intrepeteren..
Kut-Marokkanen is een scheldwoord,
dan dien je je erbij neer te leggen/
Dat is jou oordeel erover, de werkelijkheid zegt wat anders.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]ik begin er een beetje simpel van te worden
Een kut-Marokkaan is een straatjochie van Marokkaanse afkomst die zich ernstig misdraagt. Meer niet
Kut-Marokkanen is een benaming/benoeming van een bepaalde groep.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Je kan een woord anders intrepeteren..
Kut-Marokkanen is een scheldwoord,
dan dien je je erbij neer te leggen/
In 2007 woonden pakweg 330.000 Marokkanen in Nederland.\quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:18 schreef Meh7 het volgende:
Stel dat er 30.000 probleemjongeren van Marokkaanse afkomst zijn (schatting) verdeeld over het land, dat is vergeleken met het totaal aan Marokkanen in Nederland nog altijd een flinke minderheid.
Daar wil ik best over praten met jou, maar dat heeft niets te maken met mijn punt. Dat de groep misdragers/probleemjongeren kleiner is bij Turken of Surinamers of Chinezen, wil niet zeggen dat de groep Marokkanen die zich misdragen geen (relatief) kleine groep is.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:20 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Vertel jij mij dan eens even , warom je haast nooit verhalen hoort over Turkse en /of Surinaamse jeugd. 9 van de 10 keer zijn het Marokkanen , je zal haast bijna gaan geloven dat het ind e genen zit
Wie jij ?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:24 schreef zoalshetis het volgende:
vies goor ranzig tuig. ophoeren hier.
Daar heb ik niets over gezegd.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:24 schreef Gia het volgende:
[..]
In 2007 woonden pakweg 330.000 Marokkanen in Nederland.\
Als daarvan 30 000 niet deugt, dan is dat wel zo'n 10 %
Stel dat er net zoveel Nederlanders crimineel zouden zijn. 10 % van 14 miljoen! 1,4 miljoen.....
Maar je hebt gelijk hoor. 10 % criminele marokkanen is eigenlijk maar een schijntje.
Ik vind 10 % geen kleine groep.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:25 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Daar wil ik best over praten met jou, maar dat heeft niets te maken met mijn punt. Dat de groep misdragers/probleemjongeren kleiner is bij Turken of Surinamers of Chinezen, wil niet zeggen dat de groep Marokkanen die zich misdragen geen (relatief) kleine groep is.
koekje van eigen deeg, want in de mdia en op straat praat jouw clubje niet anders tegen nederlanders en mij persoonlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie jij ?
Wat een woorden man ?
Wat is allemaal aan de hand met jou ?
Doe het zelf.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:24 schreef zoalshetis het volgende:
vies goor ranzig tuig. ophoeren hier.
Nee, dat is de letterlijke betekenis van het woord, ook in deze context.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is jou oordeel erover, de werkelijkheid zegt wat anders.
10% is een schijntje. het is nog veel meer.quote:
En dan moet jij hier komen schelden en zeggen dat we moeten optiefen ?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
koekje van eigen deeg, want in de mdia en op straat praat jouw clubje niet anders tegen nederlanders en mij persoonlijk.
Jawel, jij zei "stel dat er 30 000 van die Marokkaanse boefjes zijn in Nederland, dan is dat maar een kleine groep". Nou, nee dat is relatief een tamelijk grote groep!!quote:
Ik lach altijd, dus ook als laatst. Maar niet op zijn Marokkaans aangezien ik geen Marokkaan ben.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we kijken wel wie het laatst lacht met je grote kankerbek. want het woord kanker gebruiken jullie marokkanen toch zo graag? vandaag nog op chiel een normale marokkaan die de media wilde gebruiken om in een goed daglicht te komen, zielige zwakke kutbroeders. oprotten hier, en snel. ksssst.
De m_users praten alles goed of downplayen alles wat een marokkaan doet.. maakt niet uit wat,quote:
ben jij een kut-marokkaan? zo nee, voel je dan niet aangesproken en ga maar lekker tegen een steen lopen lullen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:28 schreef Meki het volgende:
[..]
En dan moet jij hier komen schelden en zeggen dat we moeten optiefen ?
waarom ?
Ben benieuwd hoe ze het vinden als 10 % van de Nederlanders het niet meer pikken en beginnen terug te meppen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
10% is een schijntje. het is nog veel meer.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Jawel, jij zei "stel dat er 30 000 van die Marokkaanse boefjes zijn in Nederland, dan is dat maar een kleine groep". Nou, nee dat is relatief een tamelijk grote groep!!
jouw land? laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:29 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik lach altijd, dus ook als laatst. Maar niet op zijn Marokkaans aangezien ik geen Marokkaan ben.
Wanneer ga je nou weg uit mijn land?
Als het criterium is 'op straat rondhangen én mensen lastig vallen' dan lijkt het me dat Meki inderdaad geen kut-marokkaan is.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, dat is de letterlijke betekenis van het woord, ook in deze context.
Jij velt daar je eigen oordeel over, dat mag, maar die moet je dan niet presenteren als waarheid, zeker niet als het niet klopt met de context
Simpel gezegd > hang jij op straat rond? Val jij mensen lastig? Nee?Dan ben je geen kut-Marokkaan
ook dat percentage zal veel groter zijn als cda-christelijk-links zo doorgaat.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze het vinden als 10 % van de Nederlanders het niet meer pikken en beginnen terug te meppen.
Ja, piet, mijn land, eigen allochtonen eerst.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jouw land? laat me niet lachen.
Dan vind je het niet erg als 10 % van de Nederlanders hetzelfde gaat doen, tegen de kutmarokkanen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:30 schreef Meh7 het volgende:
[..]
10% is klein vergeleken met 90%, daar ging het om aangezien sommige mensen ondertussen denken dat de verhoudingen andersom liggen.
Nee, maar ik wordt er wel op aangekeken en vies aangekeken...quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, dat is de letterlijke betekenis van het woord, ook in deze context.
Jij velt daar je eigen oordeel over, dat mag, maar die moet je dan niet presenteren als waarheid, zeker niet als het niet klopt met de context
Simpel gezegd > hang jij op straat rond? Val jij mensen lastig? Nee?Dan ben je geen kut-Marokkaan
je lacht maar. je weet hoe ik er over denk.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:31 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja, piet, mijn land, eigen allochtonen eerst.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan vind je het niet erg als 10 % van de Nederlanders hetzelfde gaat doen, tegen de kutmarokkanen?
jij weet niet eens hoe ik erover denk, henk.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je lacht maar. je weet hoe ik er over denk.
Inderdaad. Het eerste deel gaat niet op voor Meki. Hij hangt alleen maar op fok rond.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Als het criterium is 'op straat rondhangen én mensen lastig vallen' dan lijkt het me dat Meki inderdaad geen kut-marokkaan is.
Niets van aantrekken....dat zijn alleen de kut-nederlanders die dat doen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee, maar ik wordt er wel op aangekeken en vies aangekeken...
je blijft vies aangekeken worden als die kut-marokkanen zo doorgaan. wat denk je zelf? dat nederland dit gekanker blijft pikken? ben je dom geboren?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee, maar ik wordt er wel op aangekeken en vies aangekeken...
het probleem is dat veel mensen de media gebruiken als waarheidsmedium.
Ik blijf erbij... dat de werkelijkheid anders is dan jou oordeel.
henk, piet, lul niet zo stroef gast.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
jij weet niet eens hoe ik erover denk, henk.
maakt mij niet uit, kees, ik geef het beestje een naam. en nou opzouten uit mijn land.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
henk, piet, lul niet zo stroef gast.
jouw land is niet mijn land. dus je hebt geen recht van spreken, aangezien jij in mijn land bent.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:35 schreef Meh7 het volgende:
[..]
maakt mij niet uit, kees, ik geef het beestje een naam. en nou opzouten uit mijn land.
Dan moet jij niet gaan klagen als jij in het buitenland overal wordt gehaat en raar wordt aangekeken..quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je blijft vies aangekeken worden als die kut-marokkanen zo doorgaan. wat denk je zelf? dat nederland dit gekanker blijft pikken? ben je dom geboren?
dat is tevens mijn respons, sjonnie.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jouw land is niet mijn land. dus je hebt geen recht van spreken, aangezien jij in mijn land bent.
dat word ik niet aangezien ik me gedraag en probeer te assimileren. sterker nog, ik spreek de taal redelijk na twee dagen. nu jij weer. mafkees.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Dan moet jij niet gaan klagen als jij in het buitenland overal wordt gehaat en raar wordt aangekeken..
Ik ga niet eens reageren..quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat word ik niet aangezien ik me gedraag en probeer te assimileren. sterker nog, ik spreek de taal redelijk na twee dagen. nu jij weer. mafkees.
Ben je al weg?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat word ik niet aangezien ik me gedraag en probeer te assimileren. sterker nog, ik spreek de taal redelijk na twee dagen. nu jij weer. mafkees.
je denkt echt serieus dat het allemaal koek en ei blijft? gastarbeider, wat ga jij hard op je bek straks.quote:
Ja, in jouw natte dromen ja. In realiteit zullen we ons hier settelen en daarmee een nog permanentere plaats krijgen. In de echte wereld zijn allochtonen geen gastarbeiders meer straks, maar volwaardige leden van Nederland die in alle facetten van Nederland aanwezig zullen zijn, mondiger en kundiger dan ooit.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je denkt echt serieus dat het allemaal koek en ei blijft? gastarbeider, wat ga jij hard op je bek straks.
Wow, die SIG van je, Hilarisch!quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Dan moet jij niet gaan klagen als jij in het buitenland overal wordt gehaat en raar wordt aangekeken..
wat denk jij wat er gaat gebeuren, strak, dan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je denkt echt serieus dat het allemaal koek en ei blijft? gastarbeider, wat ga jij hard op je bek straks.
Niks. Hij probeert reacties uit te lokken, maar dat wordt een beetje oud nadat hij het tien keer heeft gedaan op dezelfde manier.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:45 schreef capricia het volgende:
[..]
wat denk jij wat er gaat gebeuren, strak, dan?
wat denk jij? dat 'kaassies' dit blijven pikken? zolang de politiek/politie niets meer doet gaat het heel erg mis.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Zegt een meneer met een ton anti-Wilder links in z'n sig.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Niks. Hij probeert reacties uit te lokken,
Gokje, er komen impopulaire maatregelen tegen de kutmarokkanen, die vervolgens gaan rellen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:45 schreef capricia het volgende:
[..]
"Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan. ..."...quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Gokje, er komen impopulaire maatregelen tegen de kutmarokkanen, die vervolgens gaan rellen.
Een kleine groep Nederlanders, laten we zeggen 1,4 miljoen, pikt dat niet meer en gaat terugmeppen, wat dan uitmondt in een burgeroorlog van 350 000 Marokkanen tegen 14 miljoen Nederlanders.
Of zo.....
welk links-politiekcorrect antwoord wilde jij graag hebben dan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:51 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Zozo, deze discussie is erop vooruit gegaan zeg...
Tsjonge jonge, huisvrouwenfantasieën zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Gokje, er komen impopulaire maatregelen tegen de kutmarokkanen, die vervolgens gaan rellen.
Een kleine groep Nederlanders, laten we zeggen 1,4 miljoen, pikt dat niet meer en gaat terugmeppen, wat dan uitmondt in een burgeroorlog van 350 000 Marokkanen tegen 14 miljoen Nederlanders.
Of zo.....
droom lekker verder met je graaivrindjes. later gaat je kop helemaal kaal.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:52 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Tsjonge jonge, die huisvrouwenfantasieën zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Inderdaad. Het groepsgevoel van de Marokkaan beperkt zich tot de eigen familie.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:52 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Tsjonge jonge, die huisvrouwenfantasieën zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Het lijkt me wel humor. En dan ik voor het huis zitten met een Fanta en een Frikadel met.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:52 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Tsjonge jonge, huisvrouwenfantasieën zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Zet de fles whiskey es aan de kant, jongen. Wartaal.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
droom lekker verder met je graaivrindjes. later gaat je kop helemaal kaal.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
droom lekker verder met je graaivrindjes. later gaat je kop helemaal kaal.
hoezo wartaal? hoe lang denk jij nog met geneuzel en nationalistisch-ondermijnend gelul door te kunnen gaan? tot je eigen vrouw gesluierd 3 meter achter je moet lopen, als ze al naar buiten mag? ik pas daarvoor.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:54 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Zet de fles whiskey es aan de kant, jongen. Wartaal.
Nog heel lang. En ik geloof niet in nationalisme.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo wartaal? hoe lang denk jij nog met geneuzel en nationalistisch-ondermijnend geneuzel door te kunnen gaan?
dat is jammer, want elk land om nederland heen doet dat wel. wel eens in noord-afrika geweest?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:59 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nog heel lang. En ik geloof niet in nationalisme.
Te makkelijk gewoon. Sorry meki, ik zou ook mijn hond van jou aftrappen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Geloof jij in melting pot? Dat deden ze in Amerika ook een tijdje. Nu weten ze wel beter.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:59 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nog heel lang. En ik geloof niet in nationalisme.
Waarom vind je dat nieuwsbericht relevant? Wat wil je daarmee insinueren?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:01 schreef sumerian het volgende:
[..]
Te makkelijk gewoon. Sorry meki, ik zou ook mijn hond van jou aftrappen.
Bijna helft van Marokkaanse bevolking heeft psychische problemen
dat inteeltmarokkanen (en dat zijn er nogal wat) imbeciel zijn en we dus daardoor het maar moeten laten gaan als ze weer eens een huis, juwelier of oma beroven. right!quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarom vind je dat nieuwsbericht relevant? Wat wil je daarmee insinueren?
Als er al gemengde huwelijken gesloten worden, dan dient de niet-moslim zich minimaal te bekeren tot de Islam. Dus die melting pot kun je wel vergeten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:04 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Geloof jij in melting pot? Dat deden ze in Amerika ook een tijdje. Nu weten ze wel beter.
En hebben ze Obama als president.quote:
Dat zo'n 175 000 Marokkanen in Nederland psychische problemen hebben.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarom vind je dat nieuwsbericht relevant? Wat wil je daarmee insinueren?
Dat is toch geen vergelijking?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
En hebben ze Obama als president.
Laten we het goede voorbeeld volgen: Aboutaleb for president!
Nee. Maar mocht je het je afvragen, ik vind ieder "volk" even achterlijk... Hoog tijd dat mensen zich eens wat minder achter de nationale vlag, etnische scheidslijn, persoonlijke tekortkoming of een laag of hoog salaris verschuilen en wat meer rationele, doordachte keuzes maken. Daar hoef ik niet voor naar Marokko.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is jammer, want elk land om nederland heen doet dat wel. wel eens in noord-afrika geweest?
Heet jij samsalarian?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat inteeltmarokkanen (en dat zijn er nogal wat) imbeciel zijn en we dus daardoor het maar moeten laten gaan als ze weer eens een huis, juwelier of oma beroven. right!
heet jij broodje poep?quote:
Oh ja? Waar blijkt dat uit?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:04 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Geloof jij in melting pot? Dat deden ze in Amerika ook een tijdje. Nu weten ze wel beter.
Ik reageer dan ook niet op reacties die bedoeld zijn voor anderen, ben je zelf niet helemaal in orde ofzo.quote:
sterker nog, alles wat je net opnoemde vind je daar misschien wel, maar niet hier in de marokkaanse berbergemeenschap. het is gewoon over het algemeen niet gewenst, profiterend tuig. natuurlijk niet allemaal he!quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:07 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nee. Maar mocht je het je afvragen, ik vind ieder "volk" even achterlijk... Hoog tijd dat mensen zich eens wat minder achter de nationale vlag, etnische scheidslijn, persoonlijke tekortkoming of een laag of hoog salaris verschuilen en wat meer rationele, doordachte keuzes maken. Daar hoef ik niet voor naar Marokko.
Oh ja, in amerika zijn geen problemen met bepaalde bevolkingsgroepen.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:07 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Oh ja? Waar blijkt dat uit?
stel je niet aan jankerd. ga eens discussiëren.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:08 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik reageer dan ook niet op reacties die bedoeld zijn voor anderen, ben je zelf niet helemaal in orde ofzo.
goed idee, laten we de laatste tien posts van dit topic gebruiken om te discussieren.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
stel je niet aan jankerd. ga eens discussiëren.
kom maar op.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
goed idee, laten we de laatste tien posts van dit topic gebruiken om te discussieren.
Amerika bestaat helemaal niet zonder bepaalde bevolkingsgroepenquote:Op zaterdag 26 september 2009 02:10 schreef Montagui het volgende:
[..]
Oh ja, in amerika zijn geen problemen met bepaalde bevolkingsgroepen.....
Jij snapt het. En aan simpele trollen zoals mekker7 maak ik geen woorden meer aan vuil.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat inteeltmarokkanen (en dat zijn er nogal wat) imbeciel zijn en we dus daardoor het maar moeten laten gaan als ze weer eens een huis, juwelier of oma beroven. right!
Maar owee als iemand iets over joden roept, dan weet sumerishalom de FB onmiddellijk te vinden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:13 schreef sumerian het volgende:
[..]
Jij snapt het. En aan simpele trollen zoals mekker7 maak ik geen woorden meer aan vuil.
A) Te makkelijk.
B) Te simpel.
C) Geen zak aan dus.
Zie eerder geplaatste link.
Terug naar A.
wat is dit nou weer voor domme inteeltopmerking?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:13 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Amerika bestaat helemaal niet zonder bepaalde bevolkingsgroepen
Jawel hoor. De Hispanics daar, zijn de Marokkanen van hier. Zouden wij zonder Marokkanen geen Nederland meer zijn? Integendeel..quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:13 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Amerika bestaat helemaal niet zonder bepaalde bevolkingsgroepen
wat hebben die er dan ook mee te maken op dit moment? we hebben geen last van joodse jongens die straten terroriseren en inteeltdom zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar owee als iemand iets over joden roept, dan weet sumerishalom de FB onmiddellijk te vinden.
Net zoals de rest van de Nederlandse bevolking? Face it, als het er op aankomt zijn we allemaal ongewenst profiterend tuig... Het ligt er maar net aan ten opzichte van wie.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sterker nog, alles wat je net opnoemde vind je daar misschien wel, maar niet hier in de marokkaanse berbergemeenschap. het is gewoon over het algemeen niet gewenst, profiterend tuig. natuurlijk niet allemaal he!
stom?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
ik vind dat jij weg moet uit mijn land, omdat jij stom bent.
Zei je iets, jodenhater?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar owee als iemand iets over joden roept, dan weet sumerishalom de FB onmiddellijk te vinden.
nee gast, ik denk anders. ik heb geen zin om 4 tot 5 uur per dag te werken voor allochtonen die niet alleen ondankbaar zijn, maar ook nog eens de boel verstieren.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:16 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Net zoals de rest van de Nederlandse bevolking? Face it, als het er op aankomt zijn we allemaal ongewenst profiterend tuig... Het ligt er maar net aan ten opzichte van wie.
zo hebben allochtonen ook geen zin om 4 tot 5 uur per dag te werken voor tokkies, maar zo simpel is het allemaal niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee gast, ik denk anders. ik heb geen zin om 4 tot 5 uur per dag te werken voor allochtonen die niet alleen ondankbaar zijn, maar ook nog eens de boel verstieren.
Want jij probeert toch te insinueren dat ik een jodenlover ben?quote:
je begint echt steeds dommer te klinken. tijd voor bedje?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
zo hebben allochtonen ook geen zin om 4 tot 5 uur per dag te werken voor tokkies, maar zo simpel is het allemaal niet.
dus dan ben ik een jodenhater? right.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:19 schreef sumerian het volgende:
[..]
Want jij probeert toch te insinueren dat ik een jodenlover ben?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je begint echt steeds dommer te klinken. tijd voor bedje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |