quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:04 schreef stan5374 het volgende:
Kickboks school zit vol met kans(loze)jongeren
En, heb je je verblijfsvergunning al?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Wie zit je te dissen swa, wil je fittie met ons ofzo
meer dan je denktquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:10 schreef Personan het volgende:
Ik ben zelf meer fan van traditioneel boksen maar daar word bijna nergens meer in Nederland beoefend
hahahaquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:07 schreef Penisbaard het volgende:
TS dacht even wat arme blanke jongetjes in elkaar te kunnen slaan maar moet het nu opnemen tegen stoere Ottomanen, lafaard.
Zo sterk zijn ze niet. Ze zijn alleen irritant. Met sparren gaan ze veel te hard door en als je iets even hard terug doet gaan ze zielig doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:07 schreef Penisbaard het volgende:
TS dacht even wat arme blanke jongetjes in elkaar te kunnen slaan maar moet het nu opnemen tegen stoere Ottomanen, lafaard.
Ga straattaal praten of leer turksquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:03 schreef Personan het volgende:
Ik word voetbal een beetje zat dus ik was van plan om een andere sport te beoefenen dus koos ik voor kickboksen. Enige probleem is dat het vol met kansjongeren zit en vooral allochtonen. Als hier nou een beetje normaal mee te communiceren was maar ze praten de hele tijd turks of straattaal.
Mee eens. TS aanpassen of oprotten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ga straattaal praten of leer turks
Haha, ja, sinds ik geboren ben alquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:16 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En, heb je je verblijfsvergunning al?
Die laatste regel vind ik geheel overbodig.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Haha, ja, sinds ik geboren ben al.
Ben dan ook geen Turk of Marokkaan
Ik vind de laatste regel een simpele uiting van mijn hekel aan Turken en Marokkanen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:38 schreef beverton het volgende:
[..]
Die laatste regel vind ik geheel overbodig.
kusjes,
Veldmuis
Ik bedoelde meer vanwege die asielactie.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Haha, ja, sinds ik geboren ben al.
Ben dan ook geen Turk of Marokkaan
Is tevens ook meteen voetbaltraining!quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:52 schreef Jahr00n het volgende:
Marokkanen vechten toch alleen in groepen? Waarom hebben ze die trainingen dan nodig vraag ik me af.
Zorg dat je de eerste keer een volle knie of voet op je kaak krijgt. 1. Je bent een fucking baas met een gebroken kaak. 2: Iedereen verstaat dat kutaccent toch welquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:03 schreef Personan het volgende:
Ik word voetbal een beetje zat dus ik was van plan om een andere sport te beoefenen dus koos ik voor kickboksen. Enige probleem is dat het vol met kansjongeren zit en vooral allochtonen. Als hier nou een beetje normaal mee te communiceren was maar ze praten de hele tijd turks of straattaal.
braindamage FTW !!11!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zorg dat je de eerste keer een volle knie of voet op je kaak krijgt. 1. Je bent een fucking baas met een gebroken kaak. 2: Iedereen verstaat dat kutaccent toch wel3. Welkom op kickboxen. 4. Kickboxen is voor losers, ga gewoon op boksen. Een goed getroffen vuist pwned een zielig knietje of voetje in een seconde.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:56 schreef Sigmund666 het volgende:
Zorg dat je de eerste keer een volle knie of voet op je kaak krijgt. 1. Je bent een fucking baas met een gebroken kaak. 2: Iedereen verstaat dat kutaccent toch wel3. Welkom op kickboxen. 4. Kickboxen is voor losers, ga gewoon op boksen. Een goed getroffen vuist pwned een zielig knietje of voetje in een seconde.
Boksen met een boksring dan hè? Voor zover ik weet heb je maar een heel beperkt aantal gyms hebt die echt een boksring hebben. Wel zonde eigenlijk want ongeacht hoe boksen wordt afgebeeld als een agressieve sport is het wel een hele pure sport.quote:
Zoals ik al zei zijn er in Overijssel bijna geen Boks scholen alleen maar kickboksquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Krav Magaquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:37 schreef BloedBroeder het volgende:
Lullo, kickboxen is treurig, als je echt goed wil kunnen vechten ga je op krav maga of systema, dan brokkel je elke mma vechter of kickboxer af.
Puur, ja. Maar je moet niet vergeten; het blijft een combinatie van wetenschap en geweld. Op wat hoger niveau is het net een schaakpotje, maar de stoten en klappen doen echt zeer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:11 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Boksen met een boksring dan hè? Voor zover ik weet heb je maar een heel beperkt aantal gyms hebt die echt een boksring hebben. Wel zonde eigenlijk want ongeacht hoe boksen wordt afgebeeld als een agressieve sport is het wel een hele pure sport.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:39 schreef Personan het volgende:
[..]
Krav Maga![]()
Ik heb nog nooit gezien dat het echt werkt. En iemand in zijn kruis trappen kan ik zonder Krav Maga ook
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:41 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]. Dan heb je nooit gevochten tegen iemand die krav maga beheerst. Geen een wedstrijdsporter heeft ook maar een kleine kans tegen een gevorderd krav maga beoefenaar.
Haha, oke, wel goed gezienquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:48 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer vanwege die asielactie.
Fedor telt niet. Fedorquote:
In het Israelische leger heeft het zo'n beetje het standaard judo en shit verdrongen. Het is basisverdediging en zo snel mogelijk een gewapende tegenstander uitschakelen en ontwapenen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:39 schreef Personan het volgende:
[..]
Krav Maga![]()
Ik heb nog nooit gezien dat het echt werkt. En iemand in zijn kruis trappen kan ik zonder Krav Maga ook
Juist, dodelijke shit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
In het Israelische leger heeft het zo'n beetje het standaard judo en shit verdrongen. Het is basisverdediging en zo snel mogelijk een gewapende tegenstander uitschakelen en ontwapenen.
Het zal best zo zijn dat het goed geleerd word in het Israëlische leger maar Krav Maga leraar kan je in Nederland al worden door een cursus te volgenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
In het Israelische leger heeft het zo'n beetje het standaard judo en shit verdrongen. Het is basisverdediging en zo snel mogelijk een gewapende tegenstander uitschakelen en ontwapenen.
Die kerel is echt een genetisch monster. Net zoals Mike tyson zijn ze beide 183cm en allebei ongeveer 100-105 kg. Hoewel je zou denken dat langere armen een voordeel zou bieden met vechtsport hebben zowel Mike als Fedor dit niet echt. Blijkbaar zijn ze fysiek gezien gewoon in de optimale range.quote:
ga je eens verdiepen in de stof dikke, dit gaat nergens over.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:05 schreef Personan het volgende:
[..]
Het zal best zo zijn dat het goed geleerd word in het Israëlische leger maar Krav Maga leraar kan je in Nederland al worden door een cursus te volgen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:05 schreef Personan het volgende:
[..]
Het zal best zo zijn dat het goed geleerd word in het Israëlische leger maar Krav Maga leraar kan je in Nederland al worden door een cursus te volgen
Dat is niet zo gezondquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:54 schreef Acinonyx het volgende:
Kun je beter gewoon gaan Thai-boksen
Die muy thaiboxers zijn zo hard als graniet en schoppen alles kapotquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:13 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dat is niet zo gezond![]()
Ik zag een keer hoe die schenen er na verloop van tijd uitzien en dat is echt lelijk. Het is net alsof je scheenbeen uit je been steekt.Ook niet zo vreemd aangezien je voortdurend klappen incasseert op een klein stukje bot
Het overmatig gebruik van puur is al een klacht waardig.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:11 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Wel zonde eigenlijk want ongeacht hoe boksen wordt afgebeeld als een agressieve sport is het wel een hele pure sport.
Ja hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:41 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]. Dan heb je nooit gevochten tegen iemand die krav maga beheerst. Geen een wedstrijdsporter heeft ook maar een kleine kans tegen een gevorderd krav maga beoefenaar.
Hoezo nou weer overmatig?quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:12 schreef memrtn het volgende:
[..]
Het overmatig gebruik van puur is al een klacht waardig.
Die is dood sinds November 24, 2005quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:18 schreef Joooo-pi het volgende:
Huur mr. Myagi in en sla ze verrot:
[ afbeelding ]
HIer, in mijn drop/stad, allochtoon (kans) jongere vrij verzekerd.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:10 schreef Personan het volgende:
Ik ben zelf meer fan van traditioneel boksen maar daar word bijna nergens meer in Nederland beoefend
hoi swarmahoerquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die is dood sinds November 24, 2005
True, eerst boksen, dan kickboxen. Of eerst karate (of een andere vechtsport die veel met trappen heeft) en dan kickboxen. Eerst het ene kunnen, dan pas focussen op het andere.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dus dat.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:35 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Mwah, ik doe zelf kickboksen en ik vind het wel meevallen. Er zijn wel veel Turken en Marokkanen, maar het zijn wel chille gozers. Kickboksen vergt veel discipline en de echte kansjongeren houden het dus niet lang vol.
Moet je Kapap gaan doen...quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:39 schreef Personan het volgende:
[..]
Krav Maga![]()
Ze zijn nog arrogant ook. Ik ga vanavond een proefles nemen bij een boksschool is wel wat verder weg maar hopelijk is het het waardquote:Op zondag 27 september 2009 12:43 schreef Smart_ass het volgende:
Kickboksen. Dat had je kunnen verwachten hoor, dat dat vol met paupers zit.
quote:Op maandag 28 september 2009 13:21 schreef Sapstengel het volgende:
Haha hier in de coffeeshop hangen altijd posters van kickboxtoernooien. Daar viel het me ook al op dat er iets van 20 gasten opstaan, waarvan er denk ik twee geen Turk of Marokkaan zijn.
Begeleider is Turksquote:Op maandag 28 september 2009 14:07 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik zou het bespreken met de begeleider, het is toch van de zotte dat jij als Nederlander in je eigen land de taal niet kan verstaan
Whehehequote:Op vrijdag 25 september 2009 21:07 schreef Penisbaard het volgende:
Hehequote:
Hou je bek, jij hebt er blijkbaar geen verstand van, jij mag niet meer meedoen. Gewoon. Weg. Nu.quote:Op maandag 28 september 2009 15:29 schreef DeuceFour het volgende:
. Waarom niet naast kickboksen ook nog gaan boksen, dat 'met de basis beginnen' is bullshit..gewoon combineren en volhouden
Heb je het toch best wel mis, je moet ook niet alleen naar de zwaargewichten kijken, daar heb je Hari en Saki. Bouzidi is nog iemand die eigenlijk al eerder had moeten doorbreken.quote:Op maandag 28 september 2009 16:44 schreef CherryBom het volgende:
De kickboksscholen zitten vol turken/marokkanen en die toernooien op laag niveau ook.
Succesvolle kickboksers op hoog niveau die turks/marokkaans zijn? Badr Hari en die andere gast die toch niet echt meeteltErgens op de kickboksladder gaat het mis met ze
quote:Op maandag 28 september 2009 18:18 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Heb je het toch best wel mis, je moet ook niet alleen naar de zwaargewichten kijken, daar heb je Hari en Saki. Bouzidi is nog iemand die eigenlijk al eerder had moeten doorbreken.
In de lagere gewichtsklasses heb je zat topvechters, Faldir Chahbari, Ali Gunyar, Kamal Chabrani, Tarik El Idrissi, Murat Direcki (Belg weliswaar), Younnes, Chahid, Tarik Slimani, Fikri Tijarti, kan nog wel ff doorgaan...
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:04 schreef afcajos het volgende:
Deels eens. Ik heb ook een tijd gekickbokst. Naar verloop van tijd leer je die turken beter kennen en zijn ze op zich best wel oke.
1. Ik bedoelde bekendheid ja.quote:Op maandag 28 september 2009 18:39 schreef LuNaTiC het volgende:
Dat is sowieso lastig buiten het K-1 circuit; en dat is al vaak niet eens de schuld van de vechters, maar meer met de politiek die er om heen speelt. Als het puur ging om de beste vechters, dan waren daar heel wat meer bekende vechters inmiddels
je had het trouwens over 'niveau' , niet over 'bekendheid' in je eerdere post. Anders had je natuurlijk gewoon gelijk. De namen die ik allemaal opnoem zijn misschien niet allemaal bekend, maar acteren/acteerden allemaal wel op het hoogste niveau.
succesvol staat niet per se gelijk aan bekendheid
[/hap]
Me too. Ik heb wel eens een lesje meegedaan. Het probleem van KM is dat je niet onder echte omstandigheden kan trainen waarbij een tegenstander je hoofd inbeukt en je naar de grond werkt en je daar probeert te verwurgen of je arm te breken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:39 schreef Personan het volgende:
[..]
Krav Maga![]()
In NL heb je minder mogelijkheden om KM te doen. Het liefst zie ik het als als een extra uurtje van dezelfde docent na boks/kickboks/BJJ les om je kennis nog wat te verrijken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |